mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Woller (5844) skrev:...der lige har tage sig selv i tre gange at lukke sin tab med facebook og så åbne den igen for at se om der er sket noget...
..der tit gør det samme!
..der skal hjem og stene lektier resten af dagen, borring -.-'
...der efter #5851 lige skulle se hvad det drejede sig om.
...der ikke kan forstå at dogme-optagelser på nogen måde skulle gøre en film mere skræmmende.
...der ikke kan forstå at dogme-optagelser på nogen måde skulle gøre en film mere skræmmende.
...der spiser en hjemmelavet burger med kyllingefilet, tomat, ruccolasalat, bønnespirer, langtidsrøget bacon, annanas og karrydressing på en rustik bolle.
Doh09 (5863) skrev:#5861 vi ved det men vil ikke vide det :D... det er... ufeminint
Yay! Jeg er ikke feminin :D
..der synes at Jacob Jacobsen skriver utrolig meget om mad på newz!
Rasmus064 (5868) skrev:#5864/5
Om i er feminine eller ej kan hurtigt afgøres. Hvor lang tid bruger i på jeres hår om morgen?
Øh... jeg børster mit hår fordi det er ekstremt langt og fordi jeg engang (faktisk flere gange) oplevede kæmpe filtklumper i håret som jeg blev nødt til at få klippet af .. det har jeg ikke lyst at prøve til igen xD Mit hår er najs, fedtet, og ikke blevet klippet i flere år :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.