mboost-dp1
DayZ NewZ
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
didriksen86 (150) skrev:You dun goofed! Det er jævnt risikabelt, at spille alene :)
Vi instagibber sgu også, alt andet er for noia. Det er kun hvis de ikke har bukser på, så venter man lidt.
Self folk med en køkkenkniv og som har glemt at de havde slukket for deres mikrofon.. [/quote]
hahaha, fuck det var sjovt.
Dr.pikkuk (152) skrev:Common people! spillet er meget federe hvis man ikke instagibber alt og alle!
zombiesteve, du må tage en stesolid inden du spiller næste gang.
Render man rundt i "High grade loot" områder, som lufthavne, militær baser og lign(Vores loot tårn). Så instant gibber man folk. Sådan er det, og kom ikke og sig det er sjovere at dø 9 ud af 10 gange, fordi den 10 gang kan man sige hej og vi ses til en random person..
Ude i byerne er jeg dog enig med dig. Kun instantgib folk der har våben trukket!
Jeg er forresten ved at download Battlefield 4 igen. Hvad med jer andre, er i også med på at spille det lidt?
Hængerøven (154) skrev:Jeg er forresten ved at download Battlefield 4 igen. Hvad med jer andre, er i også med på at spille det lidt?
Yes, jeg er klar! Kan da tage en lille time nu her?
Zombie Steve Jobs (158) skrev:Så spiller vi bare Metro
og straks kom der flashback.. Svedige hænder. ryste ture..
Metro er mit værste mareridt !
Hængerøven (159) skrev:og straks kom der flashback.. Svedige hænder. ryste ture..
Metro er mit værste mareridt !
Spillede Golf of Oman her den anden dag, det var satme fedt :) Så meget skrald på
Zombie Steve Jobs (158) skrev:
Så spiller vi bare Metro
>Hængerøven har ingen map packs
>Metro og Gulf of Oman er fra 'Second Assault' DLC (map pack)
>Den bliver godt nok svær..
budbringeren (163) skrev:Zombie Steve Jobs (158) skrev:
Så spiller vi bare Metro
>Hængerøven har ingen map packs
>Metro og Gulf of Oman er fra 'Second Assault' DLC (map pack)
>Den bliver godt nok svær..
Jeg går ud fra at han er en gavmild sjæl, og har købt en key til den dlc til mig, den fattige studerende!
SlettetBruger (171) skrev:opret en ny tråd.. i kan kalde den "BF BFFz"
God ide..
Dr.pikkuk (170) skrev:prøv lige at hør. når i har oprettet en dayz tråd, kan det ikke nytte noget at i begynder at diskutere bf4. jeg har lige løbt dayz og får et nyt grafikkort i dag, så nixen bixen, i bliver på dayz!
DayZ it is.. Hvem er på i aften?
jeg skal lige et smut på i aften... jeg raider (alene selvfølgelig - medmindre nogen vil med) området omkring lufthaven syd for novomitrosk igen, jeg har 3 stks 7.62x49 til min sks, det er jo rigeligt til at forsvare mig med! jeg går kommer fra havnebyen svetlo-etellerandet...
Chewy (180) skrev:Så fik jeg looted Balota. Og er nu herrer militær...!
Plus en fully stocked AK (-drum)....
Er der nogen der regner med at komme på i weekenden?
Der komme en full server reset her på et tidspunkt..
Aka. alle bliver wiped. så det er bare at komme ud og nakke noobs mens du har dit gear!
Hængerøven (181) skrev:Chewy (180) skrev:Så fik jeg looted Balota. Og er nu herrer militær...!
Plus en fully stocked AK (-drum)....
Er der nogen der regner med at komme på i weekenden?
Der komme en full server reset her på et tidspunkt..
Aka. alle bliver wiped. så det er bare at komme ud og nakke noobs mens du har dit gear!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Chewy (183) skrev:@ #181
Det tager jeg ikke så tungt, har allerede oplevet det to gange... :-)
Så må man bare starte forfra igen....
Der har været, og er stadig en del bugs der kan reset dig. Men dette er den første officielle wipe der kommer...
og daaamn helvede er brudt løs på deres forum.. Folk (og der er mange af dem) siger at dette straffer folk der har dupet ammo for at bekæmpe dem der har hacket unlimited ammo, og det er åbenbart for galt.
Jeg er sgu ligeglad med, om jeg mister alt mit lækre lir, men vil gerne have at den char, der nu har overlevet grotesk længe, dør i kampens hede.
Zombie Steve Jobs (187) skrev:Jeg er sgu ligeglad med, om jeg mister alt mit lækre lir, men vil gerne have at den char, der nu har overlevet grotesk længe, dør i kampens hede.
Så du kommer på i aften?
Chewy (191) skrev:Hvor i verdenen er folk?
Det er mere så jeg ved hvilken retning man skal gå i, hvis vi skal hooke op i weekenden...
Jeg ligger død lige uden for berizino
Jeg er også klar i morgen.. Hvad tid på dagen snakker vi? Jeg starter nok omkring 7-8 tiden..
Chewy, smed du et link til det spil du snakkede om? kan ikke lige huske hvad det hed så kan ikke selv google
Chewy, smed du et link til det spil du snakkede om? kan ikke lige huske hvad det hed så kan ikke selv google
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.