mboost-dp1
DayZ NewZ
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
De siger vejret bliver dårligt i morgen. Det håber jeg, da det ellers er sygt varmt at bruge hele dagen på DayZ.
Jeg smider en ip her, når jeg er i gang og det kan alle andre så med fordel også gøre, så vi kan lave noget sejt.
*Jeg plejer at holde fire timer. Så falder jeg ned fra et tag eller brækker mine ben eller sådan.
Jeg smider en ip her, når jeg er i gang og det kan alle andre så med fordel også gøre, så vi kan lave noget sejt.
*Jeg plejer at holde fire timer. Så falder jeg ned fra et tag eller brækker mine ben eller sådan.
Jeg skal desværre på job i morgen, men hvis I køre på om natten vil jeg med glæde kigge ind.
Sidste jeg spillede DayZ mod med en kammerat, fik vi en bil til at sprænge i luften ved at snitte et græsstrå... Yes, yes.
Zombie Steve Jobs (1) skrev:*Jeg plejer at holde fire timer. Så falder jeg ned fra et tag eller brækker mine ben eller sådan.
Sidste jeg spillede DayZ mod med en kammerat, fik vi en bil til at sprænge i luften ved at snitte et græsstrå... Yes, yes.
SA it is then.
Lad os lave et Newz-meetup så! Jeg kan godt stille mumble server til rådighed hvis folk er med på idéen?
Lad os lave et Newz-meetup så! Jeg kan godt stille mumble server til rådighed hvis folk er med på idéen?
Ja... SA, sorry bout that, tæller slet ikke mod'en.
Totalt klar på meetup :)
Jeg kommer nok til at sidde og hænge lidt om natten også, i hvert fald (regner jeg da med) #2.
Totalt klar på meetup :)
Jeg kommer nok til at sidde og hænge lidt om natten også, i hvert fald (regner jeg da med) #2.
Hmm, har ikk meget erfaring med streaming, men kan vel prøve med shadowplay. Har hørt det skulle virke fint. Hvis der dog er andre som er en anelse mere erfarne, så må de hellere gøre det ;)
Jeg udtaler det Day C, og det er også hvad de fleste youtubere gør. Har dog også hørt folk udtale det Days, men det synes jeg ikke giver nogen mening da Z'et er stort. Udvikleren kalder det vidst også selv Day C ;)
Jeg udtaler det Day C, og det er også hvad de fleste youtubere gør. Har dog også hørt folk udtale det Days, men det synes jeg ikke giver nogen mening da Z'et er stort. Udvikleren kalder det vidst også selv Day C ;)
Chewy (11) skrev:Udtales det Day C (Day Zed hvis du er canadisk), eller DayS..?
Day C :) Det er vist det man skal?
Jeg er sgu gået i gang, men får gæster om lidt, curse you, sociale liv!
Men jeg er udenfor, i en busk, ved en lille snotby, der hedder Гуглово / Guglovo.
Har et kort over N Chernarus og en epic blå pressevest! :D samt en P1 uden ammo og noget .22 og .45 ammo, som jeg ikke har en bjælde at bruge til. Men kom frisk da!
budbringeren (9) skrev:Når I mener 'om natten', er det så efter midnat? Eller kan vi snildt starte ved 21-22 tiden?
Jeg regner med at gå i gang når jeg vågner på et tidspunkt. I morgen altså.
Det lyder super.
Hvad var folks holdning til evt. at benytte mumble til noget kommunikation? Det gør det en del nemmere, så vi ikk bare nakker hinanden :D
For kan som sagt stille en mumble server til rådighed, hvis folk bare lige skriver en pm, hvis man skal være med, så jeg kan sende info. Smider ikke bare info ud public da man aldrig ved hvem der kigger med ;)
Hvad var folks holdning til evt. at benytte mumble til noget kommunikation? Det gør det en del nemmere, så vi ikk bare nakker hinanden :D
For kan som sagt stille en mumble server til rådighed, hvis folk bare lige skriver en pm, hvis man skal være med, så jeg kan sende info. Smider ikke bare info ud public da man aldrig ved hvem der kigger med ;)
budbringeren (15) skrev:Smider ikke bare info ud public da man aldrig ved hvem der kigger med ;)
terracide - og han tæsker jer, fordi han spiller med 200 GHz CRT skærme.
budbringeren (12) skrev:Hmm, har ikk meget erfaring med streaming,
Det eneste det kræver er en twitch konto og open broadcaster software.
https://obsproject.com/
Det kan virke uoverskueligt at sætte op, men det er faktisk enkelt nok
Er i Novodmitrovsk, (min karakter kradsede af i løbet af natten), på en norsk server, rykker vest på mod Gvozdno og derefter Bashnya. Serveren hedder...???
Hvor lang tid spiller du?
Jeg kommer nemmelig på lidt senere (og jeg skyder alle zombies, ved ikke om du tæller)
Jeg kommer nemmelig på lidt senere (og jeg skyder alle zombies, ved ikke om du tæller)
haha, åh nej. men så vinder du noget mad, i hvert fald.
Jeg bliver ved hele dagen, men finder nok en anden server, jeg er totalt lost dog, har kort men intet kompas, ingen byer, intet at orientere mig efter. Nu løber jeg vist sydpå...
Jeg bliver ved hele dagen, men finder nok en anden server, jeg er totalt lost dog, har kort men intet kompas, ingen byer, intet at orientere mig efter. Nu løber jeg vist sydpå...
Har sendt mumble info til de af jer som vil være med - er der flere som vil være med, så smid lige en pm, og så sender jeg info.
Har leget lidt med twitch, og det tyder på at jeg har fået det til at virke: http://www.twitch.tv/budbringeren
Jeg smider et indlæg når streamen starter.
Har leget lidt med twitch, og det tyder på at jeg har fået det til at virke: http://www.twitch.tv/budbringeren
Jeg smider et indlæg når streamen starter.
haha, jo, dowloader lige, i mellemtiden, jeg er lige ved Militarybase, hvis nogle er i området, har dog ingen navigationsmuligheder. Men jeg har en rulle gaffartape
Jeg har tilsyneladende ikke brugt mumble i 400.000 år. How the fuck?
Hvordan taster man en adgangskode? Hvordan gør man noget. My mind is full of fuck. Også fordi lortet insiterer på at være dansk.
Hvordan taster man en adgangskode? Hvordan gør man noget. My mind is full of fuck. Også fordi lortet insiterer på at være dansk.
Eh, der er ikke sket noget endnu, en droppet, en har bøvl med DayZ, skriv her hvis I vil have acces til mumble, så smider jeg en pm
Det mumble der, det er da til at få kløe af.
Skal vi ikke have fundet os en hardcore server? mig en en ven er ved at være klar til at spille! :)
Skal vi ikke have fundet os en hardcore server? mig en en ven er ved at være klar til at spille! :)
Zombie Steve Jobs (33) skrev:en droppet
Ja, er sku ked af jeg blev nødt til at aflyse i sidste øjeblik, men der kom desværre lige noget andet i vejen.
Som jeg også fortalte steve på mumble, så de af jer der har fået mumble info, kan bare benytte den fremover også. Vi spiller ret ofte dayz derinde (godt nok ikke største delen af brugerne), så der skulle være mulighed for at komme til at spille sammen (igen) på et andet tidspunkt hvis i kigger forbi.
Det er en 1000 slots mumble server, så hvis der er brug for det, så deler i bare info imellem jeres venner.
budbringeren (40) skrev:Det er en 1000 slots mumble server, så hvis der er brug for det, så deler i bare info imellem jeres venner.
Cool..
Jeg tog en af mine venner med ind på serveren igår.
Zombie Steve Jobs (39) skrev:Det var go', bandit-mode var on
Der var også et par dræb i selvforsvar :p
Hængerøven (41) skrev:Cool..
Jeg tog en af mine venner med ind på serveren igår.Zombie Steve Jobs (39) skrev:Det var go', bandit-mode var on
Der var også et par dræb i selvforsvar :p
Ja, det var der vel, to, eller sådan? :P
Ha, ham der kom løbende op ad trappen, fuck det var sjovt, tap tap tap tap lige i chest, og hans buddy der tog et par skridt bagud og panikkede totalt, da I kom op nedfra. "help help please don't kill me!"
Jeg er stadig stuck på job, så nu må vi se, hvornår jeg ender hjemme. Jeg rammer bare mumble på et tidspunkt.
Skal vi satse på ikke at blive gennemslagtet i aften?
Skal vi satse på ikke at blive gennemslagtet i aften?
Veloverstået session igår aftes - til trods for at mine logistiske evner failer en anelse hårder end lige regnet med ;)
budbringeren (47) skrev:Veloverstået session igår aftes - til trods for at mine logistiske evner failer en anelse hårder end lige regnet med ;)
Haha, men vi fik da set Chenarus. Hvis det pisser ned i aften er jeg sgu nok på igen :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.