mboost-dp1
DayZ NewZ
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Zombie Steve Jobs (50) skrev:Du må sgu da lige tage dig sammen! Så må du bygge en spand til hende, så hun kan være med på DayZ. Awesomenauts lydder ikke speZielt awesome. Eller... noget... øh!
Jeg har rekrutteret en yderligere person.
Haha, ska' nok, ska' nok! Men Awesomenauts er awesome! Det er ofte til at finde på Humble Bundle og andre steder til ingen penge og en Newz battle i det ville også være fedt ;)
budbringeren (51) skrev:Jeg er også frisk igen - joiner dog nok først en anelse senere på aftenen.
Jeg er i hvert fald ved airfield ;)
Dayz er et spil noobs spiller... Og tak for det, for hvem skulle vi ellers dræbe?
Nogen der har kigget på hvad nye våben der er kommet?
Hængerøven (55) skrev:Dayz er et spil noobs spiller... Og tak for det, for hvem skulle vi ellers dræbe?
Jeg er ved airfield, planen var at gå derned, men tror jeg venter til der er nogle flere stykker. Jeg har ikke fundet noget af det nye, i hvert fald. Og nu æder jeg og ser TG.
Jeg er forhåbentlig klar i weekenden, sidder stadig og sveder på job, så jeg kan være færdig med mit lort inden
Hængerøven (64) skrev:I aften... er det der vi giver den gas?
Kom frisk, ingen undskyldninger.
Ja, det tror jeg sgu det er!
I skulle tage og komme ud i solen og få noget kulør på jeres blegfede kinder. I får jo firkantede øjne af alt det bipperi!
Manofsciencemanoffaith (67) skrev:I skulle tage og komme ud i solen og få noget kulør på jeres blegfede kinder. I får jo firkantede øjne af alt det bipperi!
Jeg har satme fået nok sol i år.
Manofsciencemanoffaith (67) skrev:I skulle tage og komme ud i solen og få noget kulør på jeres blegfede kinder. I får jo firkantede øjne af alt det bipperi!
Ja du har ret.. Når jeg sidder her og kigger ud af vinduet, til en overskyet dag med masser af regn, så sidder jeg helt og skammer mig over jeg ikke er ude og slikke sol.
Har lige fortalt Christian at vi spiller i aften så han kommer også. Så vi bliver da et par stykker-.
hugger noget mad i hovedet og så kommer jeg ! Skal vi alle søge mod NEAF og mødes deromkring et sted ?
Jeg er vist ved NEAF lige nu :)
Smider folk deres steam id'er? Min er muligvis den her [email protected] / Punch Rockgroin
Smider folk deres steam id'er? Min er muligvis den her [email protected] / Punch Rockgroin
jeg her skinketærte, cult cola, cola og masser af andre dayz-supplies tilbage, så jeg er sgu på igne senere.
Det lykkedes mig igår at samle på en hel masse ting men døde pga. zombier.. Er de blevet mere hårdføre?
didriksen86 (94) skrev:Det lykkedes mig igår at samle på en hel masse ting men døde pga. zombier.. Er de blevet mere hårdføre?
Synes de skal have flere skud men et enkelt hak i hatten med en pikøkse er stadig nok, men aimingsystemet er pt baseret på The Star Wars Storm Trooper School of Marksmanship undervisningen.
Zombie Steve Jobs (95) skrev:[...] et enkelt hak i hatten med en pikøkse er stadig nok [...]
Var sgu ikke klar over det var sådan noget halverotisk noget, i havde gang I. Så giver det pludselig lidt mere mening.
Manofsciencemanoffaith (97) skrev:Var sgu ikke klar over det var sådan noget halverotisk noget, i havde gang I. Så giver det pludselig lidt mere mening.
Blame Hængerøven!
Jeg er forøvrigt klar torsdag/fredag/lørdag :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.