mboost-dp1

michael jackson Muslim ??:X

Gå til bund
Gravatar #351 - fidomuh
3. jul. 2007 09:01
#Anelguso

Hvor er det dog interessant at naar du ikke har flere argumenter, saa forsoeger du dig med fornaermelser..

Omvendt kan jeg jo saa sige at jeg synes din mor en fed luder, lugter af doed pels, gammel gnu og gammel saed...

Men hvor langt ville vi komme af det? :)

Nu vil jeg da gå ud og vove at påstå at ateismen ikke har synderligt mange år på sig ifht. religioner.
Ateisme er jo først noget der er begyndt at udbrede sig sådan i slutningen af det 18. århundrede.

Pffft, det er ikke nogen undskyldning for ikke at indlede massemord.. :P

Kommunisme har jo allerede lagt den første sten og de første drab, undertrykkelser osv. på troende, blot fordi de tror på noget.

Og igen, hvad har det med ateisme at goere?

Ateisme forkynder ikke drab, stening, haengning eller mord paa troende.. Saa hvordan kan det vaere ateismen der er skyld i dette?

Det kan udelukkende vaere pga personlige meninger.

Der er skam begået drab i ateismens navn, jeg ved blot ikke om det løber op i millioner endnu.

Forskellen er vel at jeg kan bruge Islam til at retfaerdiggoere Jihad, men jeg kan ikke bruge ateismen til at retfaerdiggoere noget som helst? :)

Saa nej, der er faktisk ikke begaaet drab i ateismens navn, der er begaaet drab af andre personer og regimer, men det har helt reelt intet med ateisme at goere..

Den har jeg hørt før. Problemet er, at analogien er ikke helt i orden, da gud normalt defineres som et usanseligt væsen, dvs. at han tilstedeværelse pr. definition ikke kan måles/registreres.

Hvis hans tilstedevaerelse er usanselig, saa eksisterer han jo reelt ikke?

Derfor giver det ikke mening at prøve og derfor kan man ikke konkludere noget ud fra det.

Saa argumentet er at han ikke eksisterer, og at vi derfra ikke kan konkludere at han ikke eksisterer?

#anelguso

jeg har respekt for jer alle men ikke hvis i siger grimme ord om islam/kristendom

Saa hvis folk er kritiske overfor islam, saa har du ikke respekt for dem?

Kom nu med det, jeg venter spaendt paa at du begynder at kalde folk for vantro hunde :)

meget af det i siger er ikke rigtigt :X

Fej for egen doer inden du fejer for andres?
Gravatar #352 - themuss
3. jul. 2007 09:03
Åhh det skal nok blive en sjov tråd nu.

Hallo Anal hvor meget pik løber du rundt og sutter når du ikke sidder på newz.dk og whiner og pisse-racist-grise-dansker (husk at udtale det med korrekt accent).

Sjovt som du kører rundt i det med homoseksualitet.... Det er virkelig et tabu i den verden du kommer fra.

Man skulle tro du havde et seriøst problem med kærlighed mellem mænd. Så seriøst man tænker om der ikke ligger noget bag dit had... Som feks at du rent faktisk er lidt til mænd.

Studser du røvhår? (Ej ejg ved godt du er bosnier, ved ikke om den type muslimer findes der)

Ellers kan du vel spørge nede i homoklubben om der er nogen der vil vise dig hvordan du skal barbere dig efter Mohammeds forskrifter... Både armhuler og pikkerøv-hår...

Verdens FØRSTE metroseksuelle. LOOOOL, anal.

Helt sikkert det er os der er bøsserne.

#351 Lad os få fyret op under ham, så det går lidt stærkere.
Gravatar #353 - Anelguso
3. jul. 2007 09:09
det dig der startede med homoshit men nej dessvære er jeg ikke bøsse !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men hils din mor fra mig og sig at hun er ikke god i sengen fordi hun er for tyk fylder hele sengen adadadad
men hvad fanden det ikke min skyld at alle piger kan lide mig men ikke dig ,

hvad fanden det er ikke din skyld at pigerne ikke kan lide dig og du bliver nød til at være bøsse /bøsser skal også have lov til at leve :D
Gravatar #354 - themuss
3. jul. 2007 09:13
LOL, er du totalt blæst på lim?

Det er dig der kommer herind på sitet og laver tråde om hvem der bøsser osv... Og nu siger du jeg har lagt ud med at tale om homoseksuelle.

For helvede Anal.

Pis nu bare ned i homoklubben og hør om der ikke er en fræk pakistaner der gider studse dine pubeshår... jeg er SIKKER på det godt kan lade sig gøre..

Du skal bare sige du ved Mohammed er Guds profet. Så er du med på det hellige homo-hold. No problem.
Gravatar #355 - Anelguso
3. jul. 2007 09:18
kan du ikke læase eller jeg har skrevet at eg er ikke bøsse hmmm det virkligt synd for dig :X
men ja jeg skal sq snart gå fordi din mor skal have morgenmad og det mig der skal give hende den i munden :D:X

ehmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
hvorfor skriver du anal er det fordi du gerne vil have den op i røven af en bøsse adadadadadadadadadadadadadadadadadadadadadadadad
fuck du klam !!!
Gravatar #356 - themuss
3. jul. 2007 09:24
Bare så folk ikke tror jeg trækker det med de metroseksuelle muslimer op af hatten:

http://www.islamonline.net/servlet/Satellite?pagen...

First of all, removing unwanted hair from the body is an act of fitrah. Referring to this, the Prophet (peace and blessings be upon him) is reported to have said "The fitrah is five things: circumcision, trimming the mustache, cutting the nails, plucking the armpit hairs, and shaving the pubic hairs"; (Al-Bukhari and Muslim).
Gravatar #357 - Anelguso
3. jul. 2007 09:26
når men ses senere jeg kommer på igen om ca2-3 timer jeg skal lige ned og besøge themuss mor og give hende morgenmad :D
Gravatar #358 - holmen
3. jul. 2007 09:27
Kun hos mig #355 ser fucked ud?
BTW anelguso, det jeg linker til er et screenshot.
Gravatar #359 - kinaholm
3. jul. 2007 09:29
#358, ja - Safari 2 renderer den fint :)
Gravatar #360 - themuss
3. jul. 2007 09:58
#357 Whatever makes you boat float.

Du er altså både bøsse og voksenbaby?

Slap af det må være hårdt for dig...
Gravatar #361 - Anelguso
3. jul. 2007 10:04
fuck du snakker meget om bøsseri !!!!!!!!!!!!!!!!
og nope det er jeg ikke
hils din mor og sig at hun er fed i sengen
Gravatar #362 - themuss
3. jul. 2007 10:13
Hvad så var du lige nede i klubben og få studset røvhår, Anal?
Gravatar #363 - holmen
3. jul. 2007 10:15
http://newz.dk/forum/item/71288/#first <- Du virker homofobisk når din salgsannonce ikke er tilladt for bøsser.
Gravatar #364 - fidomuh
3. jul. 2007 10:17

fuck du snakker meget om bøsseri !!!!!!!!!!!!!!!!

Dit navn ligger trods alt lidt op til det :P

og nope det er jeg ikke

Sikker?
Mange med homofobi viser sig netop senere i livet at vaere boesser..

Korrekt dansk sprogbrug ville indikere at du synes hun er god i sengen.
Det bliver hun nok glad for at hoere :)
Gravatar #365 - themuss
3. jul. 2007 11:14
Anal: gider du ikke svare om du studser røvhårene?

Klipper du eller bruger du (ad for helvede) maskine?

Og er det helt ned ligesom vi andre barberer os i ansigtet?
Gravatar #367 - holmen
3. jul. 2007 11:28
Er det bare mig, eller bliver der ikke svaret på dette spørgsmål?:
Does this mean that I should shave scrotum and the anal area also?
Gravatar #368 - themuss
3. jul. 2007 11:37
Forestil dig at alle prinserne i Sauuuuuuudi-arabien (hvorfor er vi egentlig begyndt at udtale det sådan?) er totalt shaved og lækre der indenunder deres kjortler...

Helt glatbarberede mandler, nammenam hva? Og deres røvhul ligner en fem-årig drengs helt uden hår.

Mmmmm, pædobøsser unite!
Gravatar #369 - themuss
3. jul. 2007 11:59
Gad vide om Anal har pakket sig?
Gravatar #370 - Anelguso
3. jul. 2007 12:08
themuss jeg har aldrig sagt din mor er god sengen med at hun er dårlig fordi hun er for fed og spiser for meget kebab og pizza
forresten jeg så din mor igår på ludergade hun suttede pik på nogle gamle mænd gratis.
hmm hun er sq billig hun laved gangbang på ludergade hvor alle mennesker kunne se hende din far han stod dog og grinede af din mor muhahahahahahahahahahaha

luder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gravatar #371 - themuss
3. jul. 2007 12:17
Det er godt nok de vildeste mom-jokes du får fyret af. Tænk at random moron siger min mor er luder, puha.

Jeg må hellere brænde en ambassade af.

Tilbage til barberingen... barberer du mås som din profet siger du skal, Anal?
Gravatar #372 - fidomuh
3. jul. 2007 12:20

Nu har du jo rent faktisk sagt at hun giver en fed oplevelse i sengen:

Men det er okay, efter du begyndte at koere i "din mor" jokes, saa holdt vi op med at forvente intelligente indlaeg fra dig :)
Gravatar #373 - Anelguso
3. jul. 2007 12:21
og misundelig fordi vi er mere syge end dig ??
du er sikkert bare en lille svans som knepper sin egen mor fordi hun er så billig ??

hvis du ikke kan klare mig og er ved at græde så smut kartoffel fra tråden :X
Gravatar #374 - themuss
3. jul. 2007 12:24
Jeg har vist ikke skrevet noget om min mors præstationer på et lagen... Hverken om det er en "fed" eller en "god" oplevelse.

Nogle gange ønsker man at Tigrene havde taget sig lidt bedre af at udrydde genpøblen, så vi var sluppet for dig og din middelalderlige måde at forholde dig til folk der er anderledes end dig selv.

Gad vide hvilke og hvor mange pikke din far har måttet sutte for at slippe ud af Bosnien?

(jeg vil lige pointere at jeg hverken prøver at skrive at muslimske bosniere burde være blevet udryddet helt eller at muslimer er bøsser hele bundtet, jeg skyder bare med spredehagl... Problemet er Anal med hans manglende empati)

(Nå ja og så at han er sigøjner, der snyder og bedrager folk)
Gravatar #375 - Anelguso
3. jul. 2007 12:24
fed-tyk !!!
Gravatar #376 - BurningShadow
3. jul. 2007 12:27

LOL Anel knalder kunderne...
Vær dog bare lidt professional. Hvad siger dem du arbejder sammen med, i pizzariaet, til at du knalder kunderne?

Laver du gode pizzaer, eller spærmer du på dem, din lille gris?
Gravatar #377 - Anelguso
3. jul. 2007 12:28
du startede med at skrive dumme ting til som fx gå ud og leg på motorvejen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
og hvis du ikke kan snakke ordenligt kan du jo bare skride kartoffel !!
Gravatar #378 - fidomuh
3. jul. 2007 12:30

Jeg ved godt du er ny, her paa sitet, men vi goer os meget i at fluekneppe naar det reelt er super sjovt.

Ie, Fed = tyk.
Men, en fed oplevelse = en god oplevelse.

Din mor er fed i sengen! = Din mor er en fed oplevelse i sengen.
Din bil er fed = Din bil er "sej" / "god", ikke "din bil er tyk" :)

Men det er sjovt at laese dine indlaeg.. Det er virkelig morsomt..

Og nej, ingen af os behoever at smutte fra traaden, der er ingen der graeder her.. ( Medmindre du goer, naar du barberer roevhaaret )

Kartoffel? Jeg er egentligt sulten..
En god flaeskestegssandwich kunne vaere godt lige nu :)
Gravatar #379 - Anelguso
3. jul. 2007 12:30
nej dessvære jeg er begyndt på computerskole :D
Gravatar #380 - themuss
3. jul. 2007 12:31
Fortæl os nu bare at du studser røvhår fordi profeten har sagt det, så vi kan komme videre.
Gravatar #381 - Anelguso
3. jul. 2007 12:36
Din mor er fed i sengen hun fylder hele sengen
er det ikke nemt at gennemskue var ??? hmm nej det fordi du er en nørd du har sidet siden kl 9 på dette forum nørd

og nej jeg har ikke røvhår fordi jeg kommer fra bosnien men måske har din far ????
Gravatar #382 - holmen
3. jul. 2007 12:40
Jeg har røvhår, men det er kun fordi jeg ikke fjerner dem. Det burde være længere end det er, men jeg spiser tit mad med chili. Jeg har en teori om at det er det der holder væksten tilbage.
Gravatar #383 - themuss
3. jul. 2007 12:41
er det ikke nemt at gennemskue var ??? hmm nej det fordi du er en nørd du har sidet siden kl 9 på dette forum nørd
Ja man skulle næsten tro jeg havde et arbejde.

Så du har simpelthen ingen røvhår, Anal?

Men det er altså ingen undskyldning for at lade være med at gøre som profeten siger.

Det er haram ikke at barbere sig i røven. Det skal minimum gøres hver 40ende dag.

En god flaeskestegssandwich kunne vaere godt lige nu :)
Ja for dæwlen da.
Gravatar #384 - Anelguso
3. jul. 2007 12:45
hahaha i så dummer ved ikke helt om i har fundet på jeres ejen religion eller ??
Gravatar #385 - Anelguso
3. jul. 2007 12:48
hmm bliver nød til at smutte skal være sammen med min pige/kærste
ehmmm hun har store patter god røv njamnjam

bare ruglig det er ikke din mor jeg skal nok lade være med at snakke m hende mere
Gravatar #386 - themuss
3. jul. 2007 12:48
Du er en falsk muslim... Det er værre end at være ikke-troende eller kristen.

Jeg må hellere få kontakt til din lokale moske og fortælle dem at du ikke overholder Mohammeds (pbuh) bud og samtidig knepper alle mulige mødre rundt omkring.

Muslimer er heller ikke så glade for tyveknægte.

Haram-anal.
Gravatar #387 - fidomuh
3. jul. 2007 13:15

Din mor er fed i sengen hun fylder hele sengen

Saa, din mor er en fed oplevelse i sengen, selvom hun fylder hele sengen?

Det er sq en sjov fetish du har dig der :)

hmm bliver nød til at smutte skal være sammen med min pige/kærste
ehmmm hun har store patter god røv njamnjam

Heh, proev at faa hende til at laese traaden her.. Jeg er helt sikker paa at hun vil blive glad og lettet .......

bare ruglig det er ikke din mor jeg skal nok lade være med at snakke m hende mere

Er du nu helt sikker?
Saa du er ikke bare haram, du er ogsaa utro?
Men det tillader islam nok fint..

Der kan man bare se :)
Gravatar #388 - themuss
3. jul. 2007 13:29
Den der "pige" han taler om er sine fem lige så røvstudsede venner nede på bænken. Du ved, dem med guldure og -kæder til en 50,-.

Det er så sjovt at se "perker"-bling.
Gravatar #389 - Anelguso
3. jul. 2007 13:57
misundelig `???
Gravatar #390 - fidomuh
3. jul. 2007 13:59

Paa hvad dog?
Had og homofobi? Tvivler :)
Gravatar #391 - Anelguso
3. jul. 2007 14:02
fordijeg har en pige kærste :D
og du kan kun få drenge k
Gravatar #392 - jl
3. jul. 2007 14:02
Anelguso har en fantasi om at themuss sidder i hans mors mørke kælder, og får ondt i hjertet og bliver trist over at han ikke har en kæreste pga. han lige er blevet gjort opmærksom på at Anal har en med lækker røv og store patter.

Vi andre ved jo godt at hun må have intelligens som snot eller være handicappet på en anden måde siden hun er sammen med et sådant fjols, hvis hun da eksisterer.
Gravatar #393 - themuss
3. jul. 2007 14:09
Jeg tvivler også stærkt på, at hun eksisterer.
Gravatar #394 - fidomuh
3. jul. 2007 14:31
#392 / 393

Arh, come on.. han sidder ovre hos hendes laekre patter og numse, mens han sidder paa newz? :D

Hvis du endelig vil op i den boldgade, saa har jeg en kvinde..
Piger er vel under 12 aar, men det er maaske lige i din boldgade? :)
Gravatar #395 - BurningShadow
3. jul. 2007 14:41

Hvis ham der muh-hammed kan, så kan Anal vel også...;)
Gravatar #396 - themuss
3. jul. 2007 14:43
Hvordan er det med Muhammed? Han var sammen med en 6-årig pige mens han selv var over 50, ikke?

Jeg må indrømme jeg har glemt det... En eller anden genopfrisk det lige for mig.
Gravatar #397 - themuss
3. jul. 2007 14:46
Jeg fandt lige den her på et forum

Was Muhammad a caravan thief?
did Mohammed married a 6 year old baby and had sex with this child?
a.- Yes, Muhammed did married a 6 year old Ayisha baby girl and had sex with her.(This pedophile must be jailed for 300 years)
Was Muhammad a mass murderer?
a.- Yes. Mohammad killed aproximately 1200 men during his lifetime(This creature would be sentenced to hang like a nazi murderer)
how many men did Mohammed behead?
a.- Muhammed beheaded 900 jewish men when they refused him to join Judaism.( Muhammed would nowadays be sent to the gas chamber a Nazi pig)

How can this beast be a Prophet or a "messenger" of G-d?

The Fact is Muhammed can never be a prophet because of his criminal life.

Nowadays this man would be in jail for over 300 years as a pervert, pedophile and a murderer, a Hitler, a Nazi pig!!

Og her et meget klogt svar:
Well, actually I disagree. It is somewhat possible that God chose Mohammed to spread his message. It was only after he started preaching that he started to accumulate power, and this power led Mohammed to commit unspeakable acts of hate.

With that said, be prepared for the Muslims on the board to completely ignore these unpleasant aspects of the Prophet's life and instead:

1) Personally attack you
2) Change the subject to the evils of Christianity
3) Change the subject to the evils of America
Gravatar #398 - fidomuh
3. jul. 2007 14:48

Touche.... :D
Gravatar #399 - themuss
3. jul. 2007 18:10
http://ekstrabladet.dk/112/article315358.ece

Politiet i Vordingborg offentliggjorde tirsdag navnet på en eftersøgt bosnier, der senere på dagen valgte at melde sig selv
Er det din far Anal?

Vent, du ved selvfølgelig ikke hvem din far er.
Gravatar #400 - BurningShadow
3. jul. 2007 18:13
Wee, #400 :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login