mboost-dp1
standard browser?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Har haft prøvet Chrome og VIL have min menubar og det har Chrome jo ikke. Desuden virker dens copy/paste funktion ikke korrekt på adskillige af de sites jeg er på. Så bruger selv Firefox på begge mine computere.
Men kunne ske den der load progressively plugin er værd at afprøve. For at åbne 46 tabs i Firefox tager godtnok sin tid :-P
Men kunne ske den der load progressively plugin er værd at afprøve. For at åbne 46 tabs i Firefox tager godtnok sin tid :-P
PraetorianGuard (52) skrev:Men kunne ske den der load progressively plugin er værd at afprøve. For at åbne 46 tabs i Firefox tager godtnok sin tid :-P
Også i Chrome, det var derfor jeg skiftede tilbage til Firefox ;)
#50 I'm a MS boy, men IE9 er altså noget hø :-D
#51 Nu kan alle de andre bare det som gjorde opera fed.
#53 Jeg giver dig helt ret, forskelle er kun til at mærke, når man lige har installeret browseren, eller ikke har nogle tabs til at åbne.
... Og det sker stort set kun når jeg tænder computeren, hvor alt muligt andet spiller en større rolle end valgte mellem ff og chrome.
#51 Nu kan alle de andre bare det som gjorde opera fed.
#53 Jeg giver dig helt ret, forskelle er kun til at mærke, når man lige har installeret browseren, eller ikke har nogle tabs til at åbne.
... Og det sker stort set kun når jeg tænder computeren, hvor alt muligt andet spiller en større rolle end valgte mellem ff og chrome.
Sjovt, jeg troede jeg var den eneste som oplevede dette. Har også blokeret dem fordi det gør newz.dk så ufatteligt sløv. Åbner man flere tabs løbende, så skal man virkelig have god tålmodighed. newz.dk - fix det!Athinira (23) skrev:Jeg bruger det selv her på Newz.dk til at blokere de der forfærdelige Facebook/Twitter etc. knapper som gør sitet så forfærdeligt langsomt (specielt når du har 25-50 nyheder på forsiden).
Ellers bruger jeg også udelukkende Chrome. Har kun positive ting at sige, udover det sindsyge RAM-forbrug. Åben et par tabs og min bærbar står og pruster. Men privat browning virker som en drøm i forhold til FX og alle de extensions jeg skal bruge virker kanon på chrome.
Kan selv anbefale...
Silver Bird (til twitter), JTV live (til justin.tv), ABP, FastestChrome (som kommer fra Fastest Fox - det eneste jeg tidligere savnede fra FX), FlashBlock samt "YouTube Options for Google Chrome (Full Version)".
Og så er der et par andre som kommer og går. Alt i alt en perfekt browser for mig.
Stemte og bruger Internet Explorer.
Ikke nogen addblocker? Ikke noget problem. Har en hurtig forbindelse, så de bliver loaded hurtig nok til, at jeg ikke bemærker det som et problem.
RAM forbrug? Min bærbar er rimelig ny, så ram har jeg nok af. Heller ikke noget problem.
Kan den vise hjemmesider? Ja! så hvorfor bruge tid på at installerer noget andet som også bare viser hjemmesider?
Hjemmesiden bliver ikke bedre af, om den loader 2 millisec hurtigere eller langsommere eller om den er med eller uden reklamer. De sidste har jeg lært at ignorerer.
Ikke nogen addblocker? Ikke noget problem. Har en hurtig forbindelse, så de bliver loaded hurtig nok til, at jeg ikke bemærker det som et problem.
RAM forbrug? Min bærbar er rimelig ny, så ram har jeg nok af. Heller ikke noget problem.
Kan den vise hjemmesider? Ja! så hvorfor bruge tid på at installerer noget andet som også bare viser hjemmesider?
Hjemmesiden bliver ikke bedre af, om den loader 2 millisec hurtigere eller langsommere eller om den er med eller uden reklamer. De sidste har jeg lært at ignorerer.
Chrome på MBP fordi jeg har vænnet mig til cmd/ctrl + # for tabvalg (fucking safari kan ikke, lorte browser) og fordi alt andet virker ringe i forhold til.
bbb2020 (57) skrev:Stemte og bruger Internet Explorer.
Du er godt nok sej... Kan du ikke lære mig hvordan man bliver lige så sej som dig? Skal jeg starte med at hente Internet Explorer?
Ildræv, fordi jeg ikke er Microsofthippie nok til at bruge IE og ikke er homo har en Mac hvor Safari kan køre på (ikke at jeg ville have Safari, jeg ville vælge Firefox på Mac også).
Opera er noget man tager til hvis man har utroligt meget skidt i ørerne som skal blæses ud af skingre toner. Det er ikke en browser...
Opera er noget man tager til hvis man har utroligt meget skidt i ørerne som skal blæses ud af skingre toner. Det er ikke en browser...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.