mboost-dp1
Har du nok upload hastighed derhjemme?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
60 Mbit er også fint her og har pt. mulighed for 250 Mbit og i sidste ende 1 Gbit - den er bare ikke på prislisten som det ser ud nu.
Magten (4) skrev:Det er jeg egentlig lidt i tvivl om.. Hvis jeg vil kunne streame mine film i HD når jeg ikke er hjemme så nej, meeeen så nødvendigt er det nu heller ikke..
Jeg klarer mig med de 8 Mbit, men mere kan da altid bruges :)
8Mbps er netop det der typisk skal bruges for at streame HD. Et HD stream med Mpeg4 skal bruge imellem 5 og 10Mbps
Der skal en stor buffer til hvis min linje skal kunne klare det. Med video på 5-7 Mbit og lyd på 1,5 Mbit så skal der ikke meget til før den begynder at hoste.SlettetBruger (8) skrev:Magten (4) skrev:Det er jeg egentlig lidt i tvivl om.. Hvis jeg vil kunne streame mine film i HD når jeg ikke er hjemme så nej, meeeen så nødvendigt er det nu heller ikke..
Jeg klarer mig med de 8 Mbit, men mere kan da altid bruges :)
8Mbps er netop det der typisk skal bruges for at streame HD. Et HD stream med Mpeg4 skal bruge imellem 5 og 10Mbps
#9 jeg tænkte det samme.
Jeg har i dag en 60/60, og jeg er virkelig glad for upload fra min server i hjemmet, men man kunne da godt bruge mere hvis det skulle være.
Jeg kører backup af mine og mine svigerforældres data (de har en 30/30) og der er det rart at det ikke er net forbindelsen der er flaskehalsen i backuppen. Flaskehalsen er NAS'en som ikke jordens bedste CPU til at håndtere dataen.
Jeg har i dag en 60/60, og jeg er virkelig glad for upload fra min server i hjemmet, men man kunne da godt bruge mere hvis det skulle være.
Jeg kører backup af mine og mine svigerforældres data (de har en 30/30) og der er det rart at det ikke er net forbindelsen der er flaskehalsen i backuppen. Flaskehalsen er NAS'en som ikke jordens bedste CPU til at håndtere dataen.
Asynkron DSL sucks.. :( har vist en 20/2 derhjemme.
Glæder mig til den dag hvor jeg kan få fiber, bliver noget for fedt!
Glæder mig til den dag hvor jeg kan få fiber, bliver noget for fedt!
100/100 er sgu fint til mig..
Dog er spørgsmålet lidt dumt stillet, da hvis man tænker på den generelle forbindelse altså xx/x hvor upload er latterlig lav som det desværre er på langt de fleste forbindelser, så ville min stemme ligge i den anden bunke (hvor det ikke er godt nok ;)
Dog er spørgsmålet lidt dumt stillet, da hvis man tænker på den generelle forbindelse altså xx/x hvor upload er latterlig lav som det desværre er på langt de fleste forbindelser, så ville min stemme ligge i den anden bunke (hvor det ikke er godt nok ;)
@ Folk der spørger, "Kan man få nok?"
Ja, det synes jeg. Kan kan ikke huske sidst jeg brugte min 60 Mbit (nok nærmere 80 Mbit) fuldt ud. Jeg har pt. VMware server stående med alt som f.eks. webservere, spilservere (GRAW2, CSS, Minecraft), FTP, back-up services, streaming og meget andet. Jeg har mulighed for større forbindelse, både økonomisk og udbyder-mæssigt, det er bare ikke nødvendigt. Jeg var glad for mine 40 Mbit (nok mere 50-55 Mbit) upload, men ComX opgradede forbindelsen.
Ja, det synes jeg. Kan kan ikke huske sidst jeg brugte min 60 Mbit (nok nærmere 80 Mbit) fuldt ud. Jeg har pt. VMware server stående med alt som f.eks. webservere, spilservere (GRAW2, CSS, Minecraft), FTP, back-up services, streaming og meget andet. Jeg har mulighed for større forbindelse, både økonomisk og udbyder-mæssigt, det er bare ikke nødvendigt. Jeg var glad for mine 40 Mbit (nok mere 50-55 Mbit) upload, men ComX opgradede forbindelsen.
100/100 til en 10'er?
enten skal du give mig nummeret på din udbyder a.s.a.p
eller også må det vidst være 100/100 kbps ^^
enten skal du give mig nummeret på din udbyder a.s.a.p
eller også må det vidst være 100/100 kbps ^^
ja men så er det pointless at skrive det #29..
For så har jeg vel også hele Danmarks BW til 0,- (delt med andre)
kunne selvfølgelig være han mener 1/1 gbps delt imellem 10 personer til 100kr. alt i alt.. hvilket igen får mig til at spørge efter udbyderens tlf-nummer :D
For så har jeg vel også hele Danmarks BW til 0,- (delt med andre)
kunne selvfølgelig være han mener 1/1 gbps delt imellem 10 personer til 100kr. alt i alt.. hvilket igen får mig til at spørge efter udbyderens tlf-nummer :D
Mit 100/100 er også delt, men det svinger mellem 50/50 og 150/150, så det er effektivt set lige meget.
Fiber for the Win!!
Men desværre har jeg ikke mere end 15/1.
Og Eftersom jeg bor i en af danmarks fattigste og tilmed mest udviklings sky kommuner, så er der ikke fiber på planen de næste 10 år....
Men desværre har jeg ikke mere end 15/1.
Og Eftersom jeg bor i en af danmarks fattigste og tilmed mest udviklings sky kommuner, så er der ikke fiber på planen de næste 10 år....
Man kan ikke få mere end 2 mbit upload her hvor jeg bor ... midt i københavn endda. God damn stenalderby.
15/5 - ganske fornuftigt til mig.
Ren nysgerrighed - ville det være rigeligt til at streame HD? (hvis vi nu går ud fra, at der på et tidspunkt ville komme et lovligt alternativ til DK, der ikke var AppleTV?)
Ren nysgerrighed - ville det være rigeligt til at streame HD? (hvis vi nu går ud fra, at der på et tidspunkt ville komme et lovligt alternativ til DK, der ikke var AppleTV?)
Alrekr (41) skrev:Thalion (35) skrev:Ja.. er ganske tilfreds.
Har kollegienet i Odense og det er normal en 50-100 Mbps. Så jeg er ganske tilfreds.
wha... Min 30/30 er også på Kollegienet - men kan selvfølgelig være at Bikuben-kollegiet bare ikke er opgraderet til Plan Større endnu...
Jeg bor på Rasmus Rask, så vi har en fiber direkte ud til deres backbone. Det er derfor vi har sådan en dejlig høj hastighed. Vores interne netværk er også blevet opgraderet, så de fleste flaskehalse er forsvundet.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.