mboost-dp1
Har du nok upload hastighed derhjemme?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
1/1 er nok til mig ...
Hahah
møllerMand (58) skrev:Hvis man vil have en spille server så er 1mbit slet ikke nok
Hahah
møllerMand (58) skrev:Hvis man vil have en spille server så er 1mbit slet ikke nok
Men 1mbit er nok til dig til at komme med dit reklame bras.
Hahah, hvordan kan dette være flamebait :-s men nok om det. Ville nok mere mene det bare var irrelevant.
sivsko (60) skrev:Men 1mbit er nok til dig til at komme med dit reklame bras.
Tvivler sq på han ejer det og da slet ikke stedet reklamer ville virke.
Absolut ikke nok!. uploade få billeder er en mission.
512/128 Og tdc kan ikke presse mere ned til min ejendom.
(sjovt når de ringer og spørger om jeg vil opgradere. Hvor jeg kun kan svare. "Det ville være dejligt. men det kan i ikke").
Har også telmore mobilt bredbånd, det er noget nær dobbelt så hurtigt, Wuhu!. Men ikke særligt stabilt internet til stationær pc. (hauwei usb modem.. forbandet "#¤"!, umuligt at finde noget nyttigt support/driver på deres site).
fiber ligger "små" 300-400m væk. Men hvem graver, og koster det.
Og så fik mine forældre, 2km væk lige opgraderet gratis til 70/70mbit den anden dag.. Ouuchhh! that hurt.
512/128 Og tdc kan ikke presse mere ned til min ejendom.
(sjovt når de ringer og spørger om jeg vil opgradere. Hvor jeg kun kan svare. "Det ville være dejligt. men det kan i ikke").
Har også telmore mobilt bredbånd, det er noget nær dobbelt så hurtigt, Wuhu!. Men ikke særligt stabilt internet til stationær pc. (hauwei usb modem.. forbandet "#¤"!, umuligt at finde noget nyttigt support/driver på deres site).
Og så fik mine forældre, 2km væk lige opgraderet gratis til 70/70mbit den anden dag.. Ouuchhh! that hurt.
Alrekr (64) skrev:Hvis du har set nogle af de indlæg den slags spam har medført, så ville du forstå hvorfor det er flamebait.
Ja, så giver det måske lidt mere mening.
Men burde staff så ikke banne sådan nogle fisk? I stedet for at lade dem svømme rundt herinde.
Øv øv
Mirk (65) skrev:
Hvor helved bor du henne ... virker som et meget mærkeligt sted. Bermuda trekanten ?
Alrekr (67) skrev:syska (66) skrev:
Men burde staff så ikke banne sådan nogle fisk? I stedet for at lade dem svømme rundt herinde.
Jo, helt sikkert. Men det sker ikke/ekstremt sjældent.
Har ikke endnu hørt om nogen som er blevet bannet, hvilket jo egentlig er godt nok da der i newz.dk's ånd skal være plads til alle...
Ville ønske jeg kunne få fiber. Desværre så er jeg så uheldig at bo i Assens som har en meget sjov ide hvordan fiber skal virke. Over 2000kr for selv at få lov til at grave sin egen have op og blive sat på hvorefter de kræver 185kr om måneden for "leje" af kablet. SÅ lame. Det værste er at der mindst er blevet lagt 3 omgange andre kabler siden da så det kunne da ikke være så besværligt bare at smide et kabel ned.
myplacedk (70) skrev:2 km... Jeg kan nemt se over 2 km fra mit hus... Er der håb for line-of-sight? Tid til lidt trådløst netværk?
Næsten frit line-of-sight.
Jeg har studeret mulighederne lidt for trådløst netværk(DIY løsninger).
En can-tenna.. eller måske en parabol skærm hvor hovedet er erstattet med wifi antenne.. Skulle efter sigende gøre det fuldt muligt, over den afstand, og måske længere.
Men ikke noget jeg har leget med endnu.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.