mboost-dp1
Youtubetråden (NSFW)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Farligst for føreren, mener du?
Meget sjovt første gang man møder sådan en - måske også anden gang.
Men tiende gang, da vil føreren af den knallert skulle tænke mere over at slippe væk fra den sure folkemængde, end at aflevere pizzaen til tiden.
Jakob Jakobsen (300) skrev:Så er spørgsmålet om hvad der er farligst. Stilheden fra et elkøretøj, eller dette.
Farligst for føreren, mener du?
Meget sjovt første gang man møder sådan en - måske også anden gang.
Men tiende gang, da vil føreren af den knallert skulle tænke mere over at slippe væk fra den sure folkemængde, end at aflevere pizzaen til tiden.
Den har du fundet fra det tweet som _jeb lavede :-D
http://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/_jeb__...
Den har du fundet fra det tweet som _jeb lavede :-D
http://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/_jeb__...
Hvorfor ikk?? twitter er da ellers brugbar til at se hvad de forskellige går og laver
Hvorfor ikk?? twitter er da ellers brugbar til at se hvad de forskellige går og laver
(305) skrev:#304
Jeg har ikke TV, ser ikke samtlige realityshows, så hvorfor skulle jeg bruge twitter?
Der findes andre mennesker på newz en programmøre.
Skal du egentlig ikke snart til at lave dig en ny bruger igen? det er vel ved at være tid.
Skal du egentlig ikke snart til at lave dig en ny bruger igen? det er vel ved at være tid.
Så længe min karma er god sår ser jeg ingen grund til at lave en ny Bruger
Så længe min karma er god sår ser jeg ingen grund til at lave en ny Bruger
Det er bare en demo. De var meget almindelige engang, og det, der var sikkert vildt imponerende grafik, dengang. Der var heller ikke engang internernet i andet end en håndfuld danske hjem på det tidspunkt.
Kan godt lide at man lige får en enkelt frame af mandens kondisko.
LINK
LINK
"Everything is amazing and nobody is happy"
Louis C K tells it like it is..
Louis C K tells it like it is..
syndes bare det lyder godt...stiller jo ikke spørgsmål ved den musik som du høre.
syndes bare det lyder godt...stiller jo ikke spørgsmål ved den musik som du høre.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.