mboost-dp1

"Yderligere information" går ned over indlæg

Gå til bund
Gravatar #1 - Simonth
3. aug. 2007 14:48
Er det meningen at det skal se sådan her ud?:

Billede
Gravatar #2 - TullejR
3. aug. 2007 14:54
... ikke bare går den ned over indlæg, men den er heller ikke til at fjerne igen.
Gravatar #3 - milandt
3. aug. 2007 15:05
Måske har de sat designeren til at lave javascripts også.. ville forklare så meget..
Gravatar #4 - milandt
3. aug. 2007 15:14
Tak for din rating acro - men når I ikke vil lytte til konstruktiv kritik så må man jo ty til sarkasme.
Gravatar #5 - Acro
3. aug. 2007 15:17
#1 Simonth, #2 TullejR:
Nej, det er det ikke. Jonas (bonna) er i gang med at kigge på det. Problemet sker, når man er logget på.

Som en midlertidig løsning kan man klikke enter for at skjule boksen, hvis man ikke har markeret andre links eller elementer i mellemtiden.
Gravatar #6 - TullejR
3. aug. 2007 15:23

Aha, tak.
Gravatar #7 - themuss
3. aug. 2007 15:26
Og her gik jeg rundt og troede det var en "feature" ved V4.
Gravatar #8 - Acro
3. aug. 2007 15:27
I øvrigt kan man på ens egne indlæg se, hvordan det rigtigt skal se ud.
Gravatar #9 - TullejR
3. aug. 2007 15:31
http://adamtulinius.dk/pub/newz.dk-1.png

Jeg vil gerne foreslå at der laves lidt om på baggrunden, så den første person der har ratet et indlæg får lysegrå baggrund i stedet, så det bliver mørk-lys-mørk-lys... i stedet for mørk-mørk-lys-mørk... :-)
Gravatar #10 - TullejR
3. aug. 2007 15:35
(Ehh.. det link viser et screenshot, havde ikke lige tænkt på at det blev forkortet ned..)
Gravatar #11 - Acro
3. aug. 2007 15:39
#9 TullejR:
Jeg vil gerne foreslå at der laves lidt om på baggrunden, så den første person der har ratet et indlæg får lysegrå baggrund i stedet, så det bliver mørk-lys-mørk-lys... i stedet for mørk-mørk-lys-mørk... :-)

Det er hermed ændret.
Gravatar #12 - TullejR
3. aug. 2007 15:45
Super. Btw. Er det bare mig, eller ser det ikke ud som om der er for meget padding på række hvor der står brugernavn og rating?
Gravatar #13 - Acro
3. aug. 2007 19:09
Problemet er nu løst. Hvis det ikke virker, så kan det være, at I skal tømme jeres cache. Ændringen er testet i Firefox 2, IE 6, IE 7 og Opera 9.
Gravatar #14 - trylleklovn
3. aug. 2007 19:19
Der er noget galt med tekststørrelsen i boksen. Den er for stor i forhold til resten af teksten på siden, så vidt jeg kan se. Yderligere er det lidt vanskeligt at læse linkse når de også er i en grå/beige nuance på den baggrund.
Gravatar #15 - TullejR
3. aug. 2007 19:21
Det virker også i konqueror 3.5.7 - men jeg synes stadigvæk der er for meget padding i toppen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login