mboost-dp1
Why I hate Joost
http://maxt.dk/archives/2007/04/15/why-i-hate-joos...
Så er det vist sagt... Så kan I rate mig flamebait så meget som I vil...
Ja, jeg sku' bare ud med det
Så er det vist sagt... Så kan I rate mig flamebait så meget som I vil...
Ja, jeg sku' bare ud med det
Jeg hader folk der skamløst promoverer egne ligegyldige hjemmesider på andre hjemmesiders fora, og forklæder det som andet end reklame. Skriv dog din tekst her for bip.
Forresten så er deres invitationssystem ikke lukket ned som du skriver.
Forresten så er deres invitationssystem ikke lukket ned som du skriver.
Last time I've slapped Google for their "oh-we're-so-cool-that-we're-closed-for-public" invite system, now I'm slapping Joost for the exactly the same tactic.Er du en af dem der aldrig fik en GMail invite? Jeg tror stadig jeg har 100 invites til GMail - kan godt sende dig en hvis du gider holder op med at spamme newz.dk med links til din latterlige blog.
Mine Joost invites får du dog ikke.. Joost is too cool for you, and you cant have it :P
Jeg ved godt at du ikke forstaar aarsagen bag en semi-closed beta, men det goer vi andre..
Se paa hotmail.. De har 100.000 dummy accounts som aldrig bruges.. Gmail har rent faktisk ikke vildt mange accounts som er inaktive..
Og systemet har virket, baade reklamemaessigt og brugsmaessigt.. Det var kun folk som var aktivt interesserede i at se hvad gmail var, som fik gmail .. :)
Ioevrigt er din blog meget weird og selvmodsigende..
"Jeg kan ikek lide joost!!?!!?!" og det var saa det du skrev paa 30 linier? :)
Jeg ved godt at du ikke forstaar aarsagen bag en semi-closed beta, men det goer vi andre..
Se paa hotmail.. De har 100.000 dummy accounts som aldrig bruges.. Gmail har rent faktisk ikke vildt mange accounts som er inaktive..
Og systemet har virket, baade reklamemaessigt og brugsmaessigt.. Det var kun folk som var aktivt interesserede i at se hvad gmail var, som fik gmail .. :)
Ioevrigt er din blog meget weird og selvmodsigende..
"Jeg kan ikek lide joost!!?!!?!" og det var saa det du skrev paa 30 linier? :)
Enig med #3, #4 og #5... Det hele lugter af at du ikke har fået en gmail eller Joost invite, og nu er du bare sur. Tag en kiks for fanden.
Systemet er genialt. Du får hyped dit produkt helt tosset, (bare se denne tråd) og kan styre antallet af beta-testere du vil have. Uden det koster dig en bønne... Havde jeg noget der skulle sælges, så ville jeg forsøge det samme - Hype noget helt tosset, gøre det til noget eksklusivt og attråværdigt, så der var et behov der skulle opfyldes når så det samlede produkt kom på gaden.
Jeg er ikke imponeret over Windows Vista, men derfor spammer jeg ikke fora med link til min blog... Hvis det er den eneste måde du kan få besøgende, så skriv noget mere spændende.
Systemet er genialt. Du får hyped dit produkt helt tosset, (bare se denne tråd) og kan styre antallet af beta-testere du vil have. Uden det koster dig en bønne... Havde jeg noget der skulle sælges, så ville jeg forsøge det samme - Hype noget helt tosset, gøre det til noget eksklusivt og attråværdigt, så der var et behov der skulle opfyldes når så det samlede produkt kom på gaden.
Jeg er ikke imponeret over Windows Vista, men derfor spammer jeg ikke fora med link til min blog... Hvis det er den eneste måde du kan få besøgende, så skriv noget mere spændende.
Så så Max. Du skal nok blive glad igen.
#3 Mit invite link er forsvundet og jeg får en 404 når hiver linket frem fra history. Prøv lige at checke dine invites og send mig en pm hvis du stadig har nogen.
#3 Mit invite link er forsvundet og jeg får en 404 når hiver linket frem fra history. Prøv lige at checke dine invites og send mig en pm hvis du stadig har nogen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund