mboost-dp1
Virus-mail eller wtf?
Har fåen en mail, hvor der er en vedhæftet fil på 121 kb.
Afsenderen er Entertainment trading og i emnefeltet står der invoice/faktura.
Jeg har godt nok købt 3 wii spil i dag, men dem fik jeg kvittering/ordrebekræftelse på umiddelbart efter handlen, så jeg tror ikke at det vedrør de spil.
Andre der har fået den?
Forresten, ville i poste den slags her, på tagwall'en, eller under support?
Afsenderen er Entertainment trading og i emnefeltet står der invoice/faktura.
Jeg har godt nok købt 3 wii spil i dag, men dem fik jeg kvittering/ordrebekræftelse på umiddelbart efter handlen, så jeg tror ikke at det vedrør de spil.
Andre der har fået den?
Forresten, ville i poste den slags her, på tagwall'en, eller under support?
Hvad filendelsen?
Er det en .exe er det med ret stor sikkerhed virus :P
Men det kan sagtens være end .pdf, af en indskanning, af faktura.
Er det en .exe er det med ret stor sikkerhed virus :P
Men det kan sagtens være end .pdf, af en indskanning, af faktura.
Entertainment trading, er også navnet på det firma der leverer for coolshop.
Så hvis det er der du har købt dine spil, er det helt sikkert en faktura. Selvom jeg aldrig selv har fået en mail der fylder helt så meget som din, så er det vel en pdf?
(Dem jeg har fået fylder vel omkring 90k)
Så hvis det er der du har købt dine spil, er det helt sikkert en faktura. Selvom jeg aldrig selv har fået en mail der fylder helt så meget som din, så er det vel en pdf?
(Dem jeg har fået fylder vel omkring 90k)
#1 Nu hvor det er afklaret hvad det er, så skriv til dem at de har sendt virus til dig. Pres dem ved at true med at melde dem til forbrugerrådet osv. Flere (gratis) wii spil er på vej til dig.
Hvis de fatter mistanke og vil se beviser, kan du altid bortforklare dig med at du ikke har forstand på EDB ^^ ;)
Hvis de fatter mistanke og vil se beviser, kan du altid bortforklare dig med at du ikke har forstand på EDB ^^ ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund