mboost-dp1

Version2, samt andre medier

Gå til bund
Gravatar #1 - Cloud02
25. aug. 2007 19:22
Jeg var inde og browse lidt rundt på Version2's side og så slog det mig, inspireret af berlingske.dk's artikel om at pol.dk var nede.

Har de andre IT-medier overhovedet bragt historien at Version2 kom til?
Jeg ved at Newz.dk har bragt nyheden, men en hurtig søgning på Comon og Computerworld gav intet.

Jeg synes det er lidt tankevækkende, at man på en sådan måde ikke kommer med nyheder om konkurrenter på en nyhedsside. Det viser jo, alt andet lige, at man ikke regner ens eget produkt for at være godt nok til at holde på brugerne.
Jeg foretog herefter søgninger, om de andre sites på de respektive sites, og nåede til den konklusion: computerworld og comon har ingen kvaler med at benytte hinanden som kilde, comon bruger næsten aldrig version2, computerworld gør. Version2 benytter sig flittigt af de andre 2 som kilde.

Personligt læser jeg selv fra mange forskellige nyhedssider, da de er/kan være farvede det ene sted, dårligt skrevet det andet, mangler kilde evt. osv.

Newz er så også helt anderledes i sin form og ideologi end de andre sites, så et eller andet sted er det vel forståeligt.

Discuss.
Gravatar #2 - Ronson ⅍
25. aug. 2007 20:28
ALTID slut dine oplæg til diskussioner af med selve spørgsmålet..
Gravatar #3 - Cloud02
26. aug. 2007 08:31
Det er ikke så meget et oplæg til en diskussion jeg føler jeg kommer med, jeg lufter bare mine overvejelser
Gravatar #4 - Ronson ⅍
26. aug. 2007 10:27
Men.. "Discuss."?
Gravatar #5 - Cloud02
26. aug. 2007 12:42
Jeg er kraftift influeret af et andet forum, hvor thread starter afslutter med "Discuss."
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login