mboost-dp1
Verdebs sejeste nyhedsoplæser
OK OK fair nok, hun er ikke lige så god og uafhængig som de kære politisk-neutrale meget observante DR-folk, men hun får da sin mening ud.
Hun kunne få 10.000,- om året i licens af mig.
Mika come to Denmark!
(jeg er sikker på hun ikke ville bringe konge-"dåben" som dagens første nyhed))
Hun kunne få 10.000,- om året i licens af mig.
Mika come to Denmark!
(jeg er sikker på hun ikke ville bringe konge-"dåben" som dagens første nyhed))
Hendes princip er jo fint, men jeg synes at måden hun opfører sig på er direkte latterlig. Det havde været godt gået hvis hun havde gjort det elegant og professionelt, istedet for at opføre sig som et lille barn (ligesom hendes kollegaer også gjorde iøvrigt).
Forstår ikke at folk er så oppe at køre over det, jeg foretrækker ihvertfald mine nyhedslæsere som nogle med lidt professionalisme. Meeen nu er det jo USA, så man kan oftest ikke rigtig forvente sådan noget ;/
Forstår ikke at folk er så oppe at køre over det, jeg foretrækker ihvertfald mine nyhedslæsere som nogle med lidt professionalisme. Meeen nu er det jo USA, så man kan oftest ikke rigtig forvente sådan noget ;/
Og hvis vi endelig skal til at betale licens direkte til nyhedsoplæsere så ville mine penge da gå til Mélissa Theuriau. ;-P
Well det var vist også fordi hun ville tale om ægte nyheder såsom at kongressen ville skære i bidraget til Irak-krigen...
Altså ikke så meget fordi hun har noget imod Paris... Det er der vel ingen der har, hun burde bare ikke få tv-tid, når der er problemer nok at tale om (såsom krig).
Lidt ligesom vi burde koncentrere os om ægte nyheder og ikke et ligegyldigt royalt dåbshelvede der koster os kassen i form af politi og militær tilstedeværelse + fest + transport osv.
Altså ikke så meget fordi hun har noget imod Paris... Det er der vel ingen der har, hun burde bare ikke få tv-tid, når der er problemer nok at tale om (såsom krig).
Lidt ligesom vi burde koncentrere os om ægte nyheder og ikke et ligegyldigt royalt dåbshelvede der koster os kassen i form af politi og militær tilstedeværelse + fest + transport osv.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund