mboost-dp1
TRYLLEB*SSE!!!!
Taler man sort, hvis man taler Afrikaans?
Er det politisk korrekt at tale sort?
Må man tale sort til en neger?
Er det politisk korrekt at tale sort?
Må man tale sort til en neger?
Det var en dansker, en somalier, en araber og en kineser... ej vent det er internationalt.. ej hmm.
ej..eeeej eeeeeeej.-. nej nej splat joke
ej..eeeej eeeeeeej.-. nej nej splat joke
Jeg kendte engang en neger som troede at sortsnak handlede om død og andre dystre ting.
Han kunne så ikke forstå at "sort humor" handlede om lyserøde kattehår i mine festbolcher.
Han kunne så ikke forstå at "sort humor" handlede om lyserøde kattehår i mine festbolcher.
Selvfølgelig, men de er blå :D
Så sidder jeg faktisk og overvejer at male en banan blå og poste et billede... Hvad er jeg dog for en person?
Selvfølgelig, men de er blå :D
Så sidder jeg faktisk og overvejer at male en banan blå og poste et billede... Hvad er jeg dog for en person?
#17 Det kunne det blive ja..
Men historien er nu, at jeg efter at have skrevet sidste besked faktisk malede en banan blå.
Men da jeg skulle tage billedet havde jeg ikke mere strøm, og ikke flere batterier. :S
Så nu står jeg her med en blå banan og spekulerer på om den mon stadig kan spises?
Men historien er nu, at jeg efter at have skrevet sidste besked faktisk malede en banan blå.
Men da jeg skulle tage billedet havde jeg ikke mere strøm, og ikke flere batterier. :S
Så nu står jeg her med en blå banan og spekulerer på om den mon stadig kan spises?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund