mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Chewy (26250) skrev:Jeg søger non-shooter multiplayer spil. Indtil videre hænger vi på Minecraft og Guild 2.
Alle forslag er velkomne :-)
Jeg har haft store problemer med at få Guild til at køre ordenligt, er der et trick?
Det nye MMO Wildstyle ser spændende ud, hvis i er til den slags. Eller hvad med noget Civ5?
kinaholm (26251) skrev:D3
Så hellere Path of Exile :)
Rainmeter (26253) skrev:#26252
Jeg har nogle WildStar guest passes (3) stk.
Jeg vil meget gerne have et, er nemlig ikke sikker på min pc kan klare det.
Chewy (26255) skrev:Jeg har haft store problemer med at få Guild til at køre ordenligt, er der et trick?
Installer v. 4.17 Beta og derefter Legacy Mod. Og så burde det køre...
Var også det jeg prøvede, men havde personer der var stuck nede i floder, og andre underlige ting. Og så kørte det bare mega sløvt... som om min stakkels laptop var helt i knæ.
Rainmeter (26253) skrev:#26252
Jeg har nogle WildStar guest passes (3) stk.
Hvis du har en i overskud kunne jeg også meget godt tænke mig en ;)
Rainmeter (26258) skrev:1 tilbage, men kan måske skaffe et par stykker mere fra mine venner, jeg spiller med.
Ikke for at nasse så, men en af mine venner vil meget gerne prøve det sammen med mig ;)
Mark SSD Jensen
Sandisk? Kingston? Samsung?
Hvilket mærke skal jeg holde mig til? Har kigget på følgende:
Kingston SSDNow V300 (240 GB)
SanDisk Ultra Plus (256 GB)
Samsung 840 EVO MZ (250 GB)
SanDisk udelukkende på grund af den gode erfaring med deres CF-kort, så må de jo vide noget om flash hukommelse? De er sorteret efter hvor man får mest for pengene (de ligger fra 793 incl porto for Kingston, til 918 for Samsung, så ikke den store forskel)
Sandisk? Kingston? Samsung?
Hvilket mærke skal jeg holde mig til? Har kigget på følgende:
SanDisk udelukkende på grund af den gode erfaring med deres CF-kort, så må de jo vide noget om flash hukommelse? De er sorteret efter hvor man får mest for pengene (de ligger fra 793 incl porto for Kingston, til 918 for Samsung, så ikke den store forskel)
Inden du vælger Kingston så læs lige her
http://www.overclock.net/t/1457629/psa-about-the-k...
http://www.overclock.net/t/1457629/psa-about-the-k...
PHP-Ekspert Thoroughbreed (26266) skrev:#26265
Størrelsen, den er kun 120 GB, og det er ved at blive for lidt
Så størrelsen betyder altså noget..
:(
Den du har nu eller den du skriver om her i tråden? Du skriver nemlig
Jeg ville personligt vælge Samsung, mest af alt fordi jeg har 6 Samsung SSD'er og de kører sgu bare perfekt.
Den du har nu eller den du skriver om her i tråden? Du skriver nemlig
PHP-Ekspert Thoroughbreed (26261) skrev:Samsung 840 EVO MZ (250 GB)
Jeg ville personligt vælge Samsung, mest af alt fordi jeg har 6 Samsung SSD'er og de kører sgu bare perfekt.
Pt. har jeg en Samsung 840 EVO Pro ~120 GB
Den jeg kiggede på var en Samsung 840 EVO MZ (900 kr)
Pt. har jeg en Samsung 840 EVO Pro ~120 GB
Den jeg kiggede på var en Samsung 840 EVO MZ (900 kr)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (26261) skrev:Hvilket mærke skal jeg holde mig til? Har kigget på følgende:
kinaholm (26270) skrev:Jeg ville også gerne have mere plads og ville nok også gå efter en ny Samsung på 240GB.
Er Samsungs ikke 250 eller 256 GB alt efter om det er Basic/EVO eller Pro?
Godt godt, forstået. EVO'er er der skam ikke noget galt med, det kører som en drøm.
Jeg har lige købt en Kingston V300 (60GB), den kører upåklageligt med 350MB/s på et WinXP system (det ER i mit tilfælde nødt til at være XP).
Har et par venner der også er røget på V300 (pga prisen). Den ene er også 240 GB-udgaven, der også ser ud til at kører som den skal.
Og får man et langsomt eksemplar kan det vel byttes? ;)
Jeg har lige købt en Kingston V300 (60GB), den kører upåklageligt med 350MB/s på et WinXP system (det ER i mit tilfælde nødt til at være XP).
Har et par venner der også er røget på V300 (pga prisen). Den ene er også 240 GB-udgaven, der også ser ud til at kører som den skal.
Og får man et langsomt eksemplar kan det vel byttes? ;)
Clauzii (26273) skrev:Jeg har lige købt en Kingston V300 (60GB), den kører upåklageligt med 350MB/s på et WinXP system (det ER i mit tilfælde nødt til at være XP).
3 i familien kører med selv samme SSD grundet prisen og så at deres PC bare bruges til surfing og mails.
SSD'en kører ganske glimrende og den giver et kæmpe performance boost over en HDD.
Hvis TB allerede har en Samsung 840
Jeg HAR en Pro, men overvejer at købe en EVO (grundet prisen)
- edit -
Model: Samsung SSD 840 PRO Series
Ved ikke hvorfor jeg mente den skulle hede "EVO Pro" o_O
Jeg HAR en Pro, men overvejer at købe en EVO (grundet prisen)
- edit -
Model: Samsung SSD 840 PRO Series
Ved ikke hvorfor jeg mente den skulle hede "EVO Pro" o_O
Jeg havde fået ind i mit hovede at den hed 840 EVO PRO - hvor den altså kun hedder 840 PRO
Og ja Stig, det er jeg. Jeg benægter det ikke!
Jeg havde fået ind i mit hovede at den hed 840 EVO PRO - hvor den altså kun hedder 840 PRO
Og ja Stig, det er jeg. Jeg benægter det ikke!
Mark "Kan-en-1st-gen-Celeron-NUC-køre-pfSense" Jensen
Er der en af jer dejlige newz.dk-mennesker der har en Intel NUC DCCP847DYE stående? Hvis ja, kan det samme dejlige menneske så udføre en lille test for mig?
Jeg vil gerne vide om maskinen kan håndtere pfSense boot idet den nye Intel NUC med Celeron N2820 ikke kan grundet problemer med et-eller-andet AHCI-relateret.
Det jeg efterspørger er at personen vil gøre følgende
1. Hent denne IMG-fil
2. Skriv den til et USB-drev med f.eks. Win32 Disk Imager
3. Sæt USB-drevet i en Intel NUC DCCP847DYE
4. Start maskinen
5. Vælg boot fra det nyligt oprettede USB-drev
6. Lad pfSense starte til boot-menuen
7. Tryk 3 for boot fra USB-drev (kræves grundet et boot delay)
8. Se om den når at starte til opsætningsguiden
9. Skrev resultatet her på siden
Er der en af jer dejlige newz.dk-mennesker der har en Intel NUC DCCP847DYE stående? Hvis ja, kan det samme dejlige menneske så udføre en lille test for mig?
Jeg vil gerne vide om maskinen kan håndtere pfSense boot idet den nye Intel NUC med Celeron N2820 ikke kan grundet problemer med et-eller-andet AHCI-relateret.
1. Hent denne IMG-fil
4. Start maskinen
IT-ekspert Yvossen (26280) skrev:Mark "Kan-en-1st-gen-Celeron-NUC-køre-pfSense" Jensen
1. Hent denne IMG-fil
4. Start maskinen
Bare lige for at være sikker, har du sidste nye firmware? Intel ahr sagt de har fikset mange af problemer med 2820 med firmware, selvom mange stadig melder om spøjse fejl.
OxxY (26281) skrev:Bare lige for at være sikker, har du sidste nye firmware? Intel ahr sagt de har fikset mange af problemer med 2820 med firmware, selvom mange stadig melder om spøjse fejl.
Ja, det har jeg.
Manofsciencemanoffaith (26287) skrev:I 2014, hvorfor er der stadig så mange, der tror på guder?
Det er især skræmmende i USA, i regeringen, landet der har indflydelse på hele verdenen.
Ronson ⅍ (26290) skrev:Nej, desværre. Du kender Shell-ansatte....
Kan jeg ringe til dig fra Shell og lave en service ticket på testen? Det er sådan set til Shell at testen skal laves.
Angående det der shell stads..
Hvad er forskellen på en seven eleven og en shell? Jeg troede at den ene koncern havde opkøbt den anden, eller sådan noget?
Hvad er forskellen på en seven eleven og en shell? Jeg troede at den ene koncern havde opkøbt den anden, eller sådan noget?
IT-ekspert Yvossen (26280) skrev:Mark "Kan-en-1st-gen-Celeron-NUC-køre-pfSense" Jensen
1. Hent denne IMG-fil
4. Start maskinen
Virker fint.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.