mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Fandt svaret et sted:
Hvis man holder en zone med to-timers parkering, må man ikke løbe ned hver anden time og flytte p-skiven to timer frem. Hvis det bliver opdaget, kan man få en afgift. Man skal altså flytte bilen for at kunne flytte viseren på p-skiven.
Parkering København tjekker bilens placering ved at se, hvor ventilen er placeret i forhold til bilen.
Hvor meget skal bilen flyttes for at man må stille skiven igen?
Bilen skal flyttes til en anden parkeringsplads for at man må stille skiven igen. Hvis man holder på en vej, hvor der er plads til en bil foran din bils parkering, er der nok at køre bilen fem meter frem.
Hvis man holder på en parkeringsplads er det nok, hvis man kører rundt og finder 'sin egen plads' igen. Men bilen skal flyttes. Det er ikke nok at køre en halv meter frem og tilbage.
#43 bump
Hvis man holder en zone med to-timers parkering, må man ikke løbe ned hver anden time og flytte p-skiven to timer frem. Hvis det bliver opdaget, kan man få en afgift. Man skal altså flytte bilen for at kunne flytte viseren på p-skiven.
Parkering København tjekker bilens placering ved at se, hvor ventilen er placeret i forhold til bilen.
Bilen skal flyttes til en anden parkeringsplads for at man må stille skiven igen. Hvis man holder på en vej, hvor der er plads til en bil foran din bils parkering, er der nok at køre bilen fem meter frem.
Hvis man holder på en parkeringsplads er det nok, hvis man kører rundt og finder 'sin egen plads' igen. Men bilen skal flyttes. Det er ikke nok at køre en halv meter frem og tilbage.
#43 bump
snesman (20650) skrev:Er det tilladt at komme tilbage til bilen og gen-indstille p-skiven, og dermed forlænge parkeringstiden?
Nej okay, det er det nok ikke, men må man flytte bilen ud og tilbage på samme plads og dermed restarte parkeringstiden?
Jeg ved at i Vejle er de fuldstændigt ligeglade med om du bare stiller den fremad, det er der en 4-5 stykker der har gjort i snart 1½ år i min klasse og der er ingen der har modtaget en p-bøde på den konto so far.
snesman (20652) skrev:Fandt svaret et sted:
#43 bump
Du bakker ud og bakker bilen ind, så står ventilerne anderledes end før samt bilen er vendt det kan de ikke sige noget til
snesman (20652) skrev:Parkering København tjekker bilens placering ved at se, hvor ventilen er placeret i forhold til bilen.
snesman (20652) skrev:Men bilen skal flyttes. Det er ikke nok at køre en halv meter frem og tilbage.
Eiiii, hvad skal man så med en donkraft?!
snesman (20657) skrev:#20656
Hvis vi skal gå i detaljer er det ikke alle veje, hvor man må parkere imod trafikken.
Det gør jeg konstant, er man sgu lidt nødt til, I KBH, ellers forsvinder pladsen, mens man vender bilen.
I gamle dage lavede de en streg med kridt på dækket, dem der hang d ved Riget, men de må, så vidt jeg ved, ikke røre bilen længere.
Zombie Steve Jobs (20660) skrev:snesman (20657) skrev:#20656
Hvis vi skal gå i detaljer er det ikke alle veje, hvor man må parkere imod trafikken.
Det gør jeg konstant, er man sgu lidt nødt til, I KBH, ellers forsvinder pladsen, mens man vender bilen.
I gamle dage lavede de en streg med kridt på dækket, dem der hang d ved Riget, men de må, så vidt jeg ved, ikke røre bilen længere.
Det gør jeg også. Tror ikke det er det de går mest op i.
Mark Jensen er sprunget ud!
Jeg har fået mig en Iphone 3gs, og det er min første smartphone.
Hvor meget data vil jeg ca. bruge? (Jeg tænker at jeg oftest vil være i forbindelse med et wifinetværk, og at jeg vil have et rimeligt average forbrug) Det mindste abb. vil være 3 Gb om måneden.
Hvilke apps skal jeg som udgangspunkt have fat i?
Hvorfor skal jeg jailbreake den?
Hvor meget data vil jeg ca. bruge? (Jeg tænker at jeg oftest vil være i forbindelse med et wifinetværk, og at jeg vil have et rimeligt average forbrug) Det mindste abb. vil være 3 Gb om måneden.
snesman (20662) skrev:Mark Jensen er sprunget ud!
Jeg havde en 3gs som jeg jailbreakede.. Og den eneste fordel (som jeg havde) var at jeg kunne ændre lidt på udseendet.. Men ellers ikke rigtig noget..
edit: og dataforbruget: du kommer helt sikkert ikke til at overskride med 3 gb.. Jeg har 500 mb, og jeg har ikke overskredet endnu.. Og jeg synes ellers jeg bruger det flittigt (bruger telefonen som gps)
Jeg havde min 4S jailbreaket i et par dage. Den gik totalt Android og crashede en gang eller to i timen. Det var for mit vedkommende ikke besværet værd.
Har mobil-abb. med 1GB datatrafik. Det er ædt op på MAX. 14 dage ved normal surf på newz, anandtech, fudzilla, DR osv. Hvis jeg ikke havde AdBlock+ ville der nok kun være til en uge. Slet ikke nok.
Kan så købe ekstra 10 GB for 149,-/md. hvilket jeg synes er temmeligt dyrt, og heller ikke nødvendigt. 3-5GB xtra kunne gøre det, men det kan jeg ikke få.
Ender nok med en fast opkobling herhjemme igen.
Kan så købe ekstra 10 GB for 149,-/md. hvilket jeg synes er temmeligt dyrt, og heller ikke nødvendigt. 3-5GB xtra kunne gøre det, men det kan jeg ikke få.
Ender nok med en fast opkobling herhjemme igen.
jeg kendte ikke til guest pass, men ville lade ham låne min konto.
Jeg har fortrudt nu jeg ved at der eksisterer guest passes....
Jeg har fortrudt nu jeg ved at der eksisterer guest passes....
Rainmeter (20679) skrev:Jeg har 2 guest pass til d3 hvis det kan friste.
Man kan spille op til Skeleton King med et guest pass. Ikke at det er vildt kønt på min pc, men det glemmer man sku nemt mit i hack'n'slashet alligevel. Jeg forstår dog ikke hvorfor det skal være guest passes, typisk blizzard at prøve på at få en demo til at virke som noget ekslusivt
Daniel kan godt blive lidt gnaven, når du stiller ham spørgsmål, som han kan svare på. Der er grænser for, hvad han vil finde sig i!
Hvis du stadig mangler en forklaring, så er det eneste dns spærringerne gør at ændre hvor pågældende hostnavne peger hen.
Dvs. Thepiratebay.org bliver peget over på advarselssiden. IP adressen kan du stadig tilgå direkte.
Hvis du vil vide mere kan du skrive en privatbesked til terracide eller Daniel-Dane. Det må du også gerne alligevel, så bliver de så glade.
Dvs. Thepiratebay.org bliver peget over på advarselssiden. IP adressen kan du stadig tilgå direkte.
Hvis du vil vide mere kan du skrive en privatbesked til terracide eller Daniel-Dane. Det må du også gerne alligevel, så bliver de så glade.
Qw_freak (20691) skrev:Kan man tilgå en DNS spærret side ved at bruge dens direkte IP adresse...
Nogle gange.
Der kan godt være flere hjemmesider på samme IP-adresse, hvor servern vælger ud fra host-navnet. Hvis du tilgår direkte med IP-adressen får du default-hjemmesiden. Det er måske den du ønsker. Det kan også være en helt anden hjemmeside, en reklame for webhotellet, redirect til webhotellets hjemmeside, en fejlmeddelelse, "Du har nu installeret din webserver og er klar til at oprette din første hjemmeside" osv.
Fx. newz.dk:
http://193.169.74.10/ skrev:It works!
This is the default web page for this server.
The web server software is running but no content has been added, yet.
TLDR: Du kan omgå spærringen, men det er ikke sikkert du kan tilgå siden.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.