mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Zombie Steve Jobs (20049) skrev:Barbermaskine ftw.
Huden vænner sig hurtigere til det end en skraber/ragekniv... :S og jeg er ret sikker på, at det er billigere i længden
Ville gerne, men har nu for over 3.000 kr shavere liggende som er ubrugelige.
Har prøvet begge normale typer, men min hud er åbenbart så tynd at den kan komme med ind i shaveren, så resultatet minder om at jeg har fået et par tusinde rifter efter barbering.
Derfor bruger jeg en trimmer hver anden dag og en skraber op til weekenden.
didriksen86 (20051) skrev:Mark Jensen
Hvordan kan det egentligt være at man bruger Mark Jensen når man spørger?
http://knowyournewz.dk/index.php?title=Tr%C3%A5den...
Hudpleje:
Som de fleste andre sagde altid brug en barberskum/gel under barberingen. Bagefter brug en aftershave creme! Lad være med at røre aftershave med sprit i. Det er en gammel ting at tro det er sundt at smide alkohol og perfume i potentielle åbne sår.
En god aftershave creme, køler og plejer din hud efter du har voltaget den grundigt med en barbering.
Men i forhold til generel hudpleje: Matas er godt, deres de stribede fungerer godt og har en god pris.
Du kan som et fint basis bruge en ansigtsvask til at rense huden med, så benytter du ansigtsvand for at få den rette op på pH af hudoverfladen. Og derefter en god ansigtscreme. Det er en rigtig god daglig hudpleje. Jeg bruger en fed ansigtscreme hver morgen, efter at have vasket mig i ansigtet. Det virker fint for mig.
Derudover at du bruge en peelende maske, en lidt mere hård skrubbe vask som nærmest sliber det øverste af din hud af, en fugtmaske hvis din hud er meget tør.
Men Matas er rigtig godt, de er gode til at rådgive og så har de flere forskellige serier i deres stribede, så du kan finde en der passer til din hudtype.
Som de fleste andre sagde altid brug en barberskum/gel under barberingen. Bagefter brug en aftershave creme! Lad være med at røre aftershave med sprit i. Det er en gammel ting at tro det er sundt at smide alkohol og perfume i potentielle åbne sår.
En god aftershave creme, køler og plejer din hud efter du har voltaget den grundigt med en barbering.
Men i forhold til generel hudpleje: Matas er godt, deres de stribede fungerer godt og har en god pris.
Du kan som et fint basis bruge en ansigtsvask til at rense huden med, så benytter du ansigtsvand for at få den rette op på pH af hudoverfladen. Og derefter en god ansigtscreme. Det er en rigtig god daglig hudpleje. Jeg bruger en fed ansigtscreme hver morgen, efter at have vasket mig i ansigtet. Det virker fint for mig.
Derudover at du bruge en peelende maske, en lidt mere hård skrubbe vask som nærmest sliber det øverste af din hud af, en fugtmaske hvis din hud er meget tør.
Men Matas er rigtig godt, de er gode til at rådgive og så har de flere forskellige serier i deres stribede, så du kan finde en der passer til din hudtype.
thallon skrev:Jeg bruger en fed ansigtscreme hver morgen, efter at have vasket mig i ansigtet.
Hvordan gør du det på en straight måde? Jeg har eksperimenteret lidt med fede cremer i ansigter, men jeg føler mig som et eller andet svensk bøsse bukakke offer hver gang- hvordan kan man gøre det mandligt?
Mamad (moveax1ret) (20057) skrev:Hvordan gør du det på en straight måde? Jeg har eksperimenteret lidt med fede cremer i ansigter, men jeg føler mig som et eller andet svensk bøsse bukakke offer hver gang- hvordan kan man gøre det mandligt?
Hmm, jeg føler det slet ikke som noget forkert. Men jeg synes at det er en dejlig fornemmelse af smøre cremen godt ud i ansigtet.
Ellers se det som en tid på dagen hvor du lige har mulighed for at tænke over din egen seksualitet.
Thalion (20058) skrev:Ellers se det som en tid på dagen hvor du lige har mulighed for at tænke over din egen seksualitet.
Jeg er meget bevidst om min seksualitet- f.eks. siger de kloge jo at mænd tænker på sex hver 7 sekund- derfor spiser jeg altid en hotdog på 6 sekunder....så det ikke bliver akward du ved.......
Om en måned:
"I live in the American Gardens Building on West 81st Street on the 11th floor. My name is Mamad. I'm 27 years old. I believe in taking care of myself, and a balanced diet and a rigorous exercise routine. In the morning, if my face is a little puffy, I'll put on an ice pack while doing my stomach crunches. I can do a thousand now. After I remove the ice pack I use a deep pore cleanser lotion. In the shower I use a water activated gel cleanser, then a honey almond body scrub, and on the face an exfoliating gel scrub. Then I apply an herb-mint facial masque which I leave on for 10 minutes while I prepare the rest of my routine. I always use an after shave lotion with little or no alcohol, because alcohol dries your face out and makes you look older. Then moisturizer, then an anti-aging eye balm followed by a final moisturizing protective lotion. There is an idea of a Mamad. Some kind of abstraction. But there is no real me. Only an entity. Something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours, and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."
"I live in the American Gardens Building on West 81st Street on the 11th floor. My name is Mamad. I'm 27 years old. I believe in taking care of myself, and a balanced diet and a rigorous exercise routine. In the morning, if my face is a little puffy, I'll put on an ice pack while doing my stomach crunches. I can do a thousand now. After I remove the ice pack I use a deep pore cleanser lotion. In the shower I use a water activated gel cleanser, then a honey almond body scrub, and on the face an exfoliating gel scrub. Then I apply an herb-mint facial masque which I leave on for 10 minutes while I prepare the rest of my routine. I always use an after shave lotion with little or no alcohol, because alcohol dries your face out and makes you look older. Then moisturizer, then an anti-aging eye balm followed by a final moisturizing protective lotion. There is an idea of a Mamad. Some kind of abstraction. But there is no real me. Only an entity. Something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours, and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."
Det kan gå an hvis man har dundrende heteroseksuelt tøj på for at kompensere- jeg har f.eks. den her trøje jeg har vist tidligere:
http://peecee.dk/uploads/012012/straight_big_thumb...
Det kan gå an hvis man har dundrende heteroseksuelt tøj på for at kompensere- jeg har f.eks. den her trøje jeg har vist tidligere:
http://peecee.dk/uploads/012012/straight_big_thumb...
Så har jeg været ude og shoppe- jeg fik en sød blondine sminkedukke fra matas til at rådgive mig lidt.
Det var det her jeg endte med:
http://i.imgur.com/XoxB7.jpg
Og så har jeg bestilt skrabere over nettet :)
Det var det her jeg endte med:
http://i.imgur.com/XoxB7.jpg
Og så har jeg bestilt skrabere over nettet :)
Well, som du tydeligtvis kan se på billedet er jeg en af de få dundrende heteroseksuelle mænd med en ipad- det handler om at kordinere ens stil så gaynessen ved ipadden bliver modvirket.
http://www.matas.dk/nivea-visage-refining-clear-up...
Kan også anbefales! De er virkelig gode til at rense porrerne med
Kan også anbefales! De er virkelig gode til at rense porrerne med
Mark Jensen på blokfløjte
Jeg tror, jeg har luft i mit afløbsrør i køkkenet. Det gurgler fra rørene, virkelig højt, et par gange i døgnet og typisk en time efter jeg har brugt det. Er der en, der har et godt husmorråd, jeg kan prøve, inden jeg tyr til viceværten? Jeg bor til leje.
Jeg har overvejet afløbsrens, men ville lige høre jer orakler først. Much appreciated!
Jeg tror, jeg har luft i mit afløbsrør i køkkenet. Det gurgler fra rørene, virkelig højt, et par gange i døgnet og typisk en time efter jeg har brugt det. Er der en, der har et godt husmorråd, jeg kan prøve, inden jeg tyr til viceværten? Jeg bor til leje.
Jeg har overvejet afløbsrens, men ville lige høre jer orakler først. Much appreciated!
Systran (20075) skrev:Mark Jensen på blokfløjte
Så længe det kun suger, burde det vel ikke være et problem?
Jeg oplever det samme hjemme hos mig, men jeg formoder blot at det sker hvis nogen skyller noget ud, hvilket forårsager et undertryk i afløbet.
Clauzii (20079) skrev:Det er temmeligt sikkert et (halv-)stoppet afløb. En vandløs modvirker bl. a. også sugen fra andres afløb.
Går ud fra at det ikke altid har boblet??
Nej, det har det heller ikke. Det har det gjort i en måneds tid. Det er jo heller ikke unormalt, at et afløb gurgler en gang imellem, men det er efterhånden bare blevet så højt, at det er svært at ignorere.
Mark Jensen kan ikke finde musikvideo
Engang for noget der ligner 10 år siden, så jeg en musikvideo i det dersens Boogie, eller hvad det nu hed dengang. Det er måske ikke så nemt at finde, ud fra det alene, så en beskrivelse af videoens indhold ville måske hjælpe:
Hele videoen er animeret, som set ud fra et vindue i et tog, hvor man kigger ud over et landskab. Landskabet kører ligesom i et loop, sådan at det er det samme der kommer igen og igen, i et konstant mønster. Dog ændres der nogle få detaljer fra loop til loop, sådan at billedes over tid ændres til en by/fabrik-agtig ting, selvom det startede ud med en mark-agtig ting.
Det er ikke særlig nemt at søge efter, men det kunne jo være, en af jer, vidste hvilken sang og dertilhørende musikvideo, det er jeg snakker om :)
Musikken mindes at være noget elektronisk af en art.
Engang for noget der ligner 10 år siden, så jeg en musikvideo i det dersens Boogie, eller hvad det nu hed dengang. Det er måske ikke så nemt at finde, ud fra det alene, så en beskrivelse af videoens indhold ville måske hjælpe:
Hele videoen er animeret, som set ud fra et vindue i et tog, hvor man kigger ud over et landskab. Landskabet kører ligesom i et loop, sådan at det er det samme der kommer igen og igen, i et konstant mønster. Dog ændres der nogle få detaljer fra loop til loop, sådan at billedes over tid ændres til en by/fabrik-agtig ting, selvom det startede ud med en mark-agtig ting.
Det er ikke særlig nemt at søge efter, men det kunne jo være, en af jer, vidste hvilken sang og dertilhørende musikvideo, det er jeg snakker om :)
Musikken mindes at være noget elektronisk af en art.
markjensen
Hvad hedder sådan en her? Kettler Expander er vist navnet på lige netop dette produkt (og ikke typen generelt).
Hvad hedder sådan en her? Kettler Expander er vist navnet på lige netop dette produkt (og ikke typen generelt).
markjensen (20091) skrev:markjensen
http://office.microsoft.com/en-us/word-help/refer-...
Og lige præcis referencer er en af de bedste grunde til at bruge TeX :D
Mnc (20085) skrev:#84
Kunne det være denne?
Chemical Brothers - Star Guitar
Det er jo præcis den!SlettetBruger (20086) skrev:MNC:Sand. (20084) skrev:animeret,
Ja, okay - husker den som værende mere tegnefilmsagtig, men kan nu godt se at CGI ville være en bedre beskrivelse! Desuden er den ikke helt som jeg husker den, men det er jo nok den!
Tak til jer alle ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.