mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hånter (19899) skrev:Hvem er friske på et spil Wordfued?
Jeg har et væddemål med en tøs om, at jeg kan banke hende i det om 2 uger; lige nu får jeg kæmpe røvfuld :(
Need's practice!
http://itunes.apple.com/dk/app/wordfeud-analyzer/i...
LinguaIgnota (19901) skrev:http://itunes.apple.com/dk/app/wordfeud-analyzer/id474446073?mt=8
Af samme grund spiller jeg kun med venner jeg ved ikke kan finde på at snyde.
Man føler sig lidt dum at spille mod en modstander der ikke laver et eneste ord på under 100 point i et spil.
Puha, jeg kan næsten ikke huske Tango Cherry. Jeg har en idé om, at jeg syntes, den var OK, i hvert fald af en kirsebærsodavand at være, men jeg er sgu ikke sikker. Ginger Beer'en har jeg ikke haft fornøjelsen af at indtage endnu - men Coke Vanilla er eddermame ulækker. Den smager sådan lidt af tynd cola med endnu tyndere yoghurt naturel og et drys vanillesukker.
Det glæder mig at se, at du prøver kræfter med den lemonade, som jeg anbefalede sidst. Den har en god balance imellem det søde og det syrlige, synes jeg. Men det finder du jo ud af lige om snart.
Coke Cherry er fucking awesome. Ikke helt så awesome som 7UP Cherry, men vi er godt deroppe af. Læg gerne mærke til den kæmpestore forskel, der er på den importerede udgave og det klamme pladdervand, som vi herhjemme fik serveret i en limited (thank fuck) edition. Den danske smagte af kæmpesyntetiske bær, hvor den importerede smager mere naturligt og velafbalanceret. Jeg er stor fan.
Det glæder mig at se, at du prøver kræfter med den lemonade, som jeg anbefalede sidst. Den har en god balance imellem det søde og det syrlige, synes jeg. Men det finder du jo ud af lige om snart.
Coke Cherry er fucking awesome. Ikke helt så awesome som 7UP Cherry, men vi er godt deroppe af. Læg gerne mærke til den kæmpestore forskel, der er på den importerede udgave og det klamme pladdervand, som vi herhjemme fik serveret i en limited (thank fuck) edition. Den danske smagte af kæmpesyntetiske bær, hvor den importerede smager mere naturligt og velafbalanceret. Jeg er stor fan.
Den blå, cream soda, er koldskål med brus.
Eller, det er danskvand med (kremet, sådan i mælkeforstand) citron- og vaniljesmag. Altså koldskål.
Den og root beer'en, som var flydende Jenka-tyggegummi, kan sagtens drikkes.
Fik også fat i noget heinz deli mayo med henholdvis ristet hvidløg og karameliseret løg. Tid til sandwich..
Eller, det er danskvand med (kremet, sådan i mælkeforstand) citron- og vaniljesmag. Altså koldskål.
Den og root beer'en, som var flydende Jenka-tyggegummi, kan sagtens drikkes.
Fik også fat i noget heinz deli mayo med henholdvis ristet hvidløg og karameliseret løg. Tid til sandwich..
Jeg kan knapt nok huske hvordan Mountain Dew smager, men jeg købte kun én flaske, sidst, jeg var dero, så det har åbenbart ikke gjort det store indtryk. Men det ku ligne mig at købe den med Splenda, og det kan jo få alt til at smage mærkeligt.
Du vil gerne smage det, også selvom du ikke har været i det der Amerika.
Det var lige det første sted, som poppede op på google, mon ikke de også har det i andre webshops?
Det var lige det første sted, som poppede op på google, mon ikke de også har det i andre webshops?
Prozel (19915) skrev:Du vil gerne smage det, også selvom du ikke har været i det der Amerika.
Med de priser kan man da næsten lige så godt selv flyve derover...
Jeg kom til at købe noget sukkerfri mountain dew engang, det var sateme dumt. Føj.
Hvis man får sig en omgang mountain dew hvor brusen er banket ud så kan de nydes ved stuetemperatur. Himmelsk, næsten som ice(d) tea. Bare langt bedre end ice tea ved den temperatur.
Hvis man får sig en omgang mountain dew hvor brusen er banket ud så kan de nydes ved stuetemperatur. Himmelsk, næsten som ice(d) tea. Bare langt bedre end ice tea ved den temperatur.
mht. til spørgsmålene tidligere om tilbudsaviser så er der Etilbudsavis. Der er også en app til Android, iOS og Symbian, hvor der er mulighed for at søge efter det bedste tilbud i omegnen...
Hvem der efterlyste det og hvad brugeren hed, er gået tabt...
Rockstar (19918) skrev:mht. til spørgsmålene tidligere om tilbudsaviser så er der Etilbudsavis. Der er også en app til Android, iOS og Symbian, hvor der er mulighed for at søge efter det bedste tilbud i omegnen...
Det var mig tror jeg. Løsningen var aldi.dk. aldi har ikke en flot pdf tilbudsavis og findes ikke i den app.
Hvornår er der kommet sådan et smart preview-billede når man vil spole på
http://tomandrobin.co.uk/wp-content/uploads/2011/0...
http://tomandrobin.co.uk/wp-content/uploads/2011/0...
Ronson (19920) skrev:Det er ikke en flot pdf-fil but still..
Smukt. du er en sveske. Hvorfor svarede du ikke det for 3+ mdr siden?
apkat (19924) skrev:Endoskop i aldi Endoskopi dafuq?
Et stk. lægeregning sparet.
Mark Jensen tisser i sengen:
Hvad er væger lavet af? Jeg gætter bomuld og ikke polyester.
Lidt hmm:
http://www.cawatec.com/godt_at_vide_om_vaeger.html
Der står altmuligt om væger, men undlader lige at skrive hvilket materiale der er bedst.
Hvad er væger lavet af? Jeg gætter bomuld og ikke polyester.
Lidt hmm:
http://www.cawatec.com/godt_at_vide_om_vaeger.html
Der står altmuligt om væger, men undlader lige at skrive hvilket materiale der er bedst.
coday (19929) skrev:WTF, nyhedsoplæser græder?
Klik på link og gå til 55:40.
http://www.dr.dk/radio/player/?id/29538
Kunne også bare være en fejl i lyden. Men ja, det lyder sådan
snesman (19933) skrev:var der ikke nogen her på Newz der havde erfaring med at få rabat på internet, hvis man ikke kan få den lovede hastighed? Overvejer om TDC skal give mig lidt rabat.
TDC plejer at være ret gode til at skrive vilkår. Men hvorfor ikke prøve.
markjensen fjernkoder besværlig hjemmeside
Lillebror skal have en hjemmeside til at virke i dag, da han skal søge praktikplads med den. Jeg har ikke hjulpet ham med hjemmesiden overhovedet (HTML, CSS og mig - nejtak). Alligevel beder han mig om hjælp - og jeg sender sgu aben videre til jer.
Videoer og tekst er sat op i uordnede lister på formen:
Problemet er, at teksten overlapper billedet lidt - medmindre man indsætter et ekstra <li>. Så er der bare noget knapt-så-pænt whitespace (shitespace, perchance?). Er der nogen som ved hvad man kan gøre ved det problem?
Selve problemkoden er:
Bemærk: De sidder og koder på hjemmesiden stadigvæk (Dropbox er lidt smart), så siden ser måske ikke ud som jeg beskriver.
Lillebror skal have en hjemmeside til at virke i dag, da han skal søge praktikplads med den. Jeg har ikke hjulpet ham med hjemmesiden overhovedet (HTML, CSS og mig - nejtak). Alligevel beder han mig om hjælp - og jeg sender sgu aben videre til jer.
Videoer og tekst er sat op i uordnede lister på formen:
<ul snask>
<li>snaskvideo + snasktekst</li>
</ul>
Problemet er, at teksten overlapper billedet lidt - medmindre man indsætter et ekstra <li>. Så er der bare noget knapt-så-pænt whitespace (shitespace, perchance?). Er der nogen som ved hvad man kan gøre ved det problem?
Selve problemkoden er:
<div class="post" id="F-indhold">
<h2>Video</h2>
<ul class="videoer">
<li><iframe src="http://player.vimeo.com/video/38428659?title=0&byline=0&portrait=0&color=ffffff" width="270" height="152" frameborder="0" webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen></iframe></li>
<li id="video-tekst"><h3>Adrenalin</h3>
Kamp eller flugt? Stoffet adrenalin fortæller din krop, om du skal tæve eller spæne. Adrenalinkicket kan bruges aktivt på jobbet eller som underholdning i fritiden; men nogle mennesker drukner i adrenalin, når de skal præstere, og det kan gå ud over eksamener.</li>
<li><iframe src="http://player.vimeo.com/video/38306262?title=0&byline=0&portrait=0&color=ffffff" width="270" height="149" frameborder="0" webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen></iframe></li>
<li id="video-tekst"><h3>Drumday på Train</h3>
Trommestikker kom på overarbejde, da der var Drumday på Train. Amatører slog løs på flere sæt trommer, som var stillet op i samme rum. Ind i mellem optrådte profesionelle; blandt andet Kalle, der spiller med gummiænder, mavedeller og boremaskiner.</li>
<li><iframe src="http://player.vimeo.com/video/38432520?title=0&byline=0&portrait=0&color=ffffff" width="270" height="152" frameborder="0" webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen></iframe></li>
<li id="video-tekst"><h3>Konstabelelever</h3>
Danske soldater kæmper i Afghanistan. Unge mennesker melder sig frivilligt og rejser 5.000 kilometer, så demokratiet kan brede sig i ørkensandet. Følg en gruppe konstabelelever træne bykamp - og mød en mand, der synes, det er det fedeste i verden at træne til krig.</li>
<li></li>
</ul>
<div class="arrow">
<a href="#7">Næste</a>
</div>
</div>
Bemærk: De sidder og koder på hjemmesiden stadigvæk (Dropbox er lidt smart), så siden ser måske ikke ud som jeg beskriver.
Hvad overlapper?
Prøv med
Så forsvinder prikkerne, og teksten får lidt mere plads.
Prøv med
.videoer {
line-height: 150%;
list-style: none outside none;
}
Daniel-Dane (19936) skrev:Hvad overlapper?
Prøv med.videoer {
line-height: 150%;
list-style: none outside none;
}
Det sidste punkts tekst går ind og overlapper lidt af videoen - ikke mere end et par pixels, men det er rimelig meget ved siden af margenen.
Jeg vil foreslå din ændring.
snesman (19933) skrev:var der ikke nogen her på Newz der havde erfaring med at få rabat på internet, hvis man ikke kan få den lovede hastighed? Overvejer om TDC skal give mig lidt rabat.
Jeg har haft
Hva betaler du for og hvilken hastighed har du?
Woller (19940) skrev:Mark Jensen skal til USA
Hvad er reglerne for import fra USA? En af mine gode venner skal derover i påsken, så jeg overvejer at få ham til at tage en transformer prime med retur. Hvad skal jeg være opmærksom på der?
http://www.toldpriser.dk/toldregler skrev:Kommer du med fly eller skib fra et land uden for EU, må du nu have varer med hjem for 3.250 kr., uden at du skal betale told og afgifter.
Mnc (19938) skrev:snesman (19933) skrev:var der ikke nogen her på Newz der havde erfaring med at få rabat på internet, hvis man ikke kan få den lovede hastighed? Overvejer om TDC skal give mig lidt rabat.
Jeg har haftCybercityTelenor på et par adresser efterhånden, og af hvad jeg har oplevet, så har de været til at prutte om prisen med, når man får "betydeligt mindre" end man har bestilt.
Hva betaler du for og hvilken hastighed har du?
Betaler for 20/1, TDC siger at den maksimale hastighed er 16 (I think), pt.:
http://www.speedtest.net/result/1856799007.png
Hvis du ikke af en eller anden årsag er "bundet" til TDC (evt TV via HomeDuo eller hvad ved jeg), så overvej en ISP hvor du har flere muligheder for hastighedsvalg. Evt. en hvor du ikke "kun" kan vælge 20/1 eller intet.
Telenor kan ikke slå prisen (249,- giver de 15 Mbit for) men Fullrate kan godt være med (249,- giver 20 Mbit, men du kan vælge en 12 Mbit for 199,-).
Eventuelt kan du starte med at ringe til TDC kundeservice, og sige at du kan få det leverede produkt billigere andet sted (såfremt du kun har internet og ikke noget HomeDuo værk). De kan så evt matche den pris, eller de kan bede dig stfu. Et forsøg værd, I guess.
Telenor kan ikke slå prisen (249,- giver de 15 Mbit for) men Fullrate kan godt være med (249,- giver 20 Mbit, men du kan vælge en 12 Mbit for 199,-).
Eventuelt kan du starte med at ringe til TDC kundeservice, og sige at du kan få det leverede produkt billigere andet sted (såfremt du kun har internet og ikke noget HomeDuo værk). De kan så evt matche den pris, eller de kan bede dig stfu. Et forsøg værd, I guess.
Mark Jensen mangler Google Mobile skills !
Jeg har købt mig en Galaxy Nexus til erstatning for min 14 dage gamle Galaxy Note, som jeg var så venlig at smadre min skærm på.
Men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg får mine widget på plads. Jeg er godt klar over at inde under alle apps, ligger der en widget menu, men den indeholder kun 4 - 5 wdigets, men det forekommer mig at jeg mangler en faens masse widgets, hvor faen finder jeg dem ?
Jeg har købt mig en Galaxy Nexus til erstatning for min 14 dage gamle Galaxy Note, som jeg var så venlig at smadre min skærm på.
Men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg får mine widget på plads. Jeg er godt klar over at inde under alle apps, ligger der en widget menu, men den indeholder kun 4 - 5 wdigets, men det forekommer mig at jeg mangler en faens masse widgets, hvor faen finder jeg dem ?
Mnc (19945) skrev:Hvis du ikke af en eller anden årsag er "bundet" til TDC (evt TV via HomeDuo eller hvad ved jeg), så overvej en ISP hvor du har flere muligheder for hastighedsvalg. Evt. en hvor du ikke "kun" kan vælge 20/1 eller intet.
- Jeg har sådan noget home trio gøgl, idet det utroligt nok er den eneste mulighed for at få tv, efter H&M valgte at bygge noget højt der dækker for mit satellit-signal.
Men jeg tænker at jeg prøver at snakke med TDC, bare for at prøve...
Edit: der kunne i princippet godt være andre der leverer tv gennem telefonstikket.
Bachy (19946) skrev:Jeg er godt klar over at inde under alle apps, ligger der en widget menu, men den indeholder kun 4 - 5 wdigets, men det forekommer mig at jeg mangler en faens masse widgets, hvor faen finder jeg dem ?
Alle de widgets du kan tilføje ligger derinde. Jeg kan tælle 19 widgets på min Nexus S som du også burde have på din.
Klik på Home, dernæst Widgets:
http://dl.dropbox.com/u/10359680/Screenshot_2012-0...
Så skulle der være masser fa widgets:
http://dl.dropbox.com/u/10359680/Screenshot_2012-0...
snesman (19947) skrev:Edit: der kunne i princippet godt være andre der leverer tv gennem telefonstikket.
Sagtens, jeg har bare ikke hørt om andre.
Og du havde vel ikke regnet med at vi fra start af ville sætte ALLE ressourcer ind, blot for at hjælpe dig med dit luxusproblem? :P
Anywho, jeg tror ikke du skal regne med det store, om noget, nedslag i prisen, når der er tale om en "større" pakkeløsning.
Det skader naturligvis ikke at prøve.
Btw, har du forsøgt at pille alt andet fra, når du tester nettet? Ved ikke hvor åndsvagt deres udstyr er, så jeg ville forsøge at pille det helt fra, så Trio udstyret ikke engang har en chance for at se at "der sidder vistnok et eller andet til, jeg må hellere reservere noget båndbredde".
Bare en tanke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.