mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Tumleren (16802) skrev:Mark Jensen
Er det virkelig ikke muligt at hente standalone language packs (FR_fr i det her tilfælde) til Windows 7? Altså udenom Windows Update.
Kan ikke finde det på deres download center
Vistalizator
markjensen spiller IKKE poker
Jeg har lige fået et brev fra bet24 om at jeg som kunde eller tidligere kunde skal vide at deres sikkerhed er kompromitteret. Problemet er bare at jeg aldrig har besøgt deres eller lignende hjemmesider (og har derfor aldrig været kunde).
Jeg har søgt lidt på det der indernet, og det virker som om der er andre der har haft samme problemer, MEN de har tidligere haft en bruger dog med et andet brugernavn end det der er oplyst i deres brev. I mit brev er der hverken oplyst e-mail-adresse eller brugernavn, kun min adresse.
Hvor i alverden har de dog min adresse fra?!
Jeg har lige fået et brev fra bet24 om at jeg som kunde eller tidligere kunde skal vide at deres sikkerhed er kompromitteret. Problemet er bare at jeg aldrig har besøgt deres eller lignende hjemmesider (og har derfor aldrig været kunde).
Jeg har søgt lidt på det der indernet, og det virker som om der er andre der har haft samme problemer, MEN de har tidligere haft en bruger dog med et andet brugernavn end det der er oplyst i deres brev. I mit brev er der hverken oplyst e-mail-adresse eller brugernavn, kun min adresse.
markjensen (16805) skrev:markjensen spiller IKKE poker
Jeg har også modtaget et brev fra dem, også uden brugernavn eller email...
Elskov (16808) skrev:Jeg har sgu aldrig lagt mærke til et asiatisk supermarked ved banegården Oo
Bare roligt. Det har jo også kun ligget der i knapt 20 år.
http://maps.google.com/maps?q=%C3%85rhus,+Danmark&...
Der er også en asiatisk forretning her:
Der er også en asiatisk forretning her:
Lille opdatering omkring bet24
Dreadnought: Men ville der så ikke stå den tidligere beboernes navn? Ved adressen står der mit navn.
MiniZnøvs: Har du haft kontaktet dem, og hvad sagde de i så fald? Jeg antager at det "bare" er en fejl, siden det åbenbart også er sket for andre. Så er der nok ikke grund til bekymring.
De har svaret på min mail, men jeg har glemt at skrive den "brugerkode" der står over mit navn, så jeg afventer nyt svar.
Dreadnought: Men ville der så ikke stå den tidligere beboernes navn? Ved adressen står der mit navn.
MiniZnøvs: Har du haft kontaktet dem, og hvad sagde de i så fald? Jeg antager at det "bare" er en fejl, siden det åbenbart også er sket for andre. Så er der nok ikke grund til bekymring.
De har svaret på min mail, men jeg har glemt at skrive den "brugerkode" der står over mit navn, så jeg afventer nyt svar.
qw_freak (16801) skrev:Hvad sker der den 12.
Det er den dag man æder de der mooncakes i følge kinesisk tradition.
Elskov (16808) skrev:Jeg har sgu aldrig lagt mærke til et asiatisk supermarked ved banegården Oo
Der er 2, det ved siden af Baresso er skod. Men det lige over for Anettes sandwich har rigtig mange spændende ting.
Elskov (16817) skrev:vandfarve (16816) skrev:markjensen vs. Mark Jensen
Hvorfra stammer udtrykket "It's funny, 'cause it's true"? Kan det passe, at det kommer fra et Simpson-afsnit?
[url= you go[/url]
Du har ikke en kilde udover et tilfældigt Simpsons-afsnit, som jeg også selv har fundet? ;)
markjensen spiller ikke poker mere
Jeg har åbenbart haft en bruger fra 2006 til 2007 som hverken har været benyttet eller har haft kreditkortoplysninger tilknyttet. Ingen grund til bekymring! I guess...
Jeg har åbenbart haft en bruger fra 2006 til 2007 som hverken har været benyttet eller har haft kreditkortoplysninger tilknyttet. Ingen grund til bekymring! I guess...
markjensen (16815) skrev:Lille opdatering omkring bet24
Nej, gad ikke gøre noget ud af det, så smed brevet i bunken med andet bras jeg ikke gider gøre noget ved.
xXgmzorXx (16823) skrev:Er der nogen der ved hvor man kan købe akryl (også kaldt plexiglas)?
jem og fix har det til billige penge. Silvan er lidt dyrere, men der kan du så får specielle størrelser og flere forskellige tykkelser og farvninger
gumleren (16825) skrev:Er der nogen, der har erfaringer med Kenwoods kMix-serie?
Kommer an på hvad du skal bruge den til. Min mor fik en i gave for noget tid siden, og den brød sammen 3 gange, fordi den ikke kunne klare en almindelig rugbrødsdej (som var derfor hun købte) til på et par kilo.
Hun endte med at få pengene tilbage, selvom Elgiganten (tror jeg det var) ikke var specielt nemme at danse med.
MiniatureZeus (16826) skrev:Kommer an på hvad du skal bruge den til. Min mor fik en i gave for noget tid siden, og den brød sammen 3 gange, fordi den ikke kunne klare en almindelig rugbrødsdej (som var derfor hun købte) til på et par kilo.
Hun endte med at få pengene tilbage, selvom Elgiganten (tror jeg det var) ikke var specielt nemme at danse med.
Kan du huske, hvilken model det var?
gumleren (16827) skrev:MiniatureZeus (16826) skrev:Kommer an på hvad du skal bruge den til. Min mor fik en i gave for noget tid siden, og den brød sammen 3 gange, fordi den ikke kunne klare en almindelig rugbrødsdej (som var derfor hun købte) til på et par kilo.
Kan du huske, hvilken model det var?
Det var den største :) Var i hvert fald en 500 W motor.. Kan til sammenligning fortælle, at min Kitchen Aid Artisan på 320 W (US model, de danske modeller er "kun" på 300 W) snildt kan bakse 3 kilo dej sammen (ca. 3/5 mel og 2/5 vand/væske) uden problemer.
Jeg kan godt finde ud af modellen hvis det er?
MiniatureZeus (16828) skrev:Jeg kan godt finde ud af modellen hvis det er?
Nå nu fik jeg skrevet til min mor alligevel og spurgt, og det var en KMX-54 med en tilbehørspakke med alverdens shit og what not..
MiniatureZeus (16828) skrev:Det var den største :) Var i hvert fald en 500 W motor.. Kan til sammenligning fortælle, at min Kitchen Aid Artisan på 320 W (US model, de danske modeller er "kun" på 300 W) snildt kan bakse 3 kilo dej sammen (ca. 3/5 mel og 2/5 vand/væske) uden problemer.
MiniatureZeus (16830) skrev:Nå nu fik jeg skrevet til min mor alligevel og spurgt, og det var en KMX-54 med en tilbehørspakke med alverdens shit og what not..
Okay, tak, det var netop sådan en, jeg havde kig på.
Kenwood har jo også mere professionelle serier som f.eks. deres Chef- og Mayor-udgaver - men jeg går ud fra, at du vil anbefale en KitchenAid Artisan så?
gumleren (16831) skrev:MiniatureZeus (16828) skrev:Det var den største :) Var i hvert fald en 500 W motor.. Kan til sammenligning fortælle, at min Kitchen Aid Artisan på 320 W (US model, de danske modeller er "kun" på 300 W) snildt kan bakse 3 kilo dej sammen (ca. 3/5 mel og 2/5 vand/væske) uden problemer.
Okay, tak, det var netop sådan en, jeg havde kig på.
Kenwood har jo også mere professionelle serier som f.eks. deres Chef- og Mayor-udgaver - men jeg går ud fra, at du vil anbefale en KitchenAid Artisan så?
Det kommer helt an på hvad du skal bruge den til? Hvis du skal være semiprofessionel konditor og skal bikse marcipanmasse sammen, så ville jeg nok tage en Major til en 6-7.000 kr.
Men hvis den bare skal indgå i den normale madlavning, og lave lidt pizzabunde, bakse noget fars sammen og piske flødeskum, og den samtidig skal se pæn ud, så vil jeg vælge en Kitchen Aid. Den er desuden den flotteste af dem alle imo.
#32 Joh, jah, jeg er jo hverken professionel eller semiprofessionel konditor, men jeg havde da tænkt mig, at jeg skulle bakse diverse kage- og tærtedeje sammen på den uanset om der er marcipan i dejen eller ej.
Kenwoods Chef Premier er også billigere end KitchenAid Artisan, og den har meget mere kraft (1000W vs 300W), selvom det selvfølgelig langtfra er alt.
Kenwoods Chef Premier er også billigere end KitchenAid Artisan, og den har meget mere kraft (1000W vs 300W), selvom det selvfølgelig langtfra er alt.
gumleren (16833) skrev:#32 Joh, jah, jeg er jo hverken professionel eller semiprofessionel konditor, men jeg havde da tænkt mig, at jeg skulle bakse diverse kage- og tærtedeje sammen på den uanset om der er marcipan i dejen eller ej.
Det har den heller ikke nogle problemer med. Altså min har arbejdet på højtryk det sidste år med at blande kagedej, 2 kg marcipan med flormelis og alt muligt og det har den klaret til bravour!
Jeg bruger min 2-3 gange om ugen til alt muligt, og den er 4 år gammel nu.
MiniatureZeus (16834) skrev:Det har den heller ikke nogle problemer med. Altså min har arbejdet på højtryk det sidste år med at blande kagedej, 2 kg marcipan med flormelis og alt muligt og det har den klaret til bravour!
Jeg bruger min 2-3 gange om ugen til alt muligt, og den er 4 år gammel nu.
Det lyder fristende.
Nu står jeg dog i den situation, at Kenwoods KM560 og deres store KM010 er billigere (meget billigere for KM560 vedkommende) end en KitchenAid Artisan på amazon.co.uk. KM010 har i øvrigt også fået rigtigt, rigtigt gode brugeranmeldelser derinde. Det samme har KitchenAid Artisan, også selvom der tilsyneladende er en del, der har for høje forventninger til maskinen.
gumleren (16825) skrev:Er der nogen, der har erfaringer med Kenwoods kMix-serie?
Jeg kan varmt andbefale deres kMix serie. Har selv måtte special importere deres ting fordi man ikke kunne få dem i danmark da jeg brændte varm på dem.
Blenderen specifikt er rigtig god, blandt de bedste jeg har prøvet. Samtidig er den rigtig solid at røre ved. Tactil feedback er ikke at undervurdere. På det punkt har jeg ikke oplevet bedre.
Desuden.. hvem kan ikke elske det her design på en elkedel.
Skal lige nævne at jeg ikke har deres mixer.. men hvis den holder vand i forhold til de andre produkter jeg har, så ville jeg ikke bekymre mig overhovedet. Hold dig dog til kMix udgaven, da jeg syntes deres chef har en rigtig billig fornemmelse på selve drejeknappen.
Norrah (16836) skrev:Jeg kan varmt andbefale deres kMix serie...
Jeg tror sgu, jeg prøver en Kenwood KMX51. Jeg køber den ved Nettorvet, og der har jeg ikke oplevet problemer med at sende ting retur o.l., så hvis den går i stykker, som MiniatureZeus' mor gjorde*, så sender jeg den tilbage og køber en KitchenAid Artisan, fordi MiniatureZeus snakker så pænt om den.
* Okay, det var måske hendes køkkenmaskine.
gumleren (16837) skrev:Jeg tror sgu, jeg prøver en Kenwood KMX51. Jeg køber den ved Nettorvet, og der har jeg ikke oplevet problemer med at sende ting retur o.l., så hvis den går i stykker, som MiniatureZeus' mor gjorde*, så sender jeg den tilbage og køber en KitchenAid Artisan, fordi MiniatureZeus snakker så pænt om den.
Hun fik to forskellige ud, og de gik begge i stykker. Den første blev fixet, hvilket dog ikke hjalp, og den anden gik også i stykker. Det var vidst både noget med elektronikken og med gear/krank.
Det var omkring jul hun fik den.
gumleren (16837) skrev:Jeg tror sgu, jeg prøver en Kenwood KMX51. Jeg køber den ved Nettorvet, og der har jeg ikke oplevet problemer med at sende ting retur o.l., så hvis den går i stykker, som MiniatureZeus' mor gjorde*, så sender jeg den tilbage og køber en KitchenAid Artisan, fordi MiniatureZeus snakker så pænt om den.
Du skal da have dig en KM070 den får jeg lidt lyst til at købe nu!
Det ligner sgu noget af et kraftværk og den har omkring 2 hk. Og så kan den opvarme varm man har gang i, og så har den et display! Hvad mere kan man ønske sig!?
Ja, du skal nok ikke fise rundt med den på i indre by. Men klart, hvis du en dag skal til Horsens eller sådan noget.
Den her er da federe:
http://www.bountyhunterinc.com/w5_item_display_pag...
Eller den her http://www.bountyhunterinc.com/w5_item_display_pag...
eller den her http://www.bountyhunterinc.com/w5_item_display_pag...
eller den her
Så kan du pisse på sådan nogle politisk aktive og andre idioter.
Eller den her http://www.bountyhunterinc.com/w5_item_display_pag...
eller den her http://www.bountyhunterinc.com/w5_item_display_pag...
eller den her
Så kan du pisse på sådan nogle politisk aktive og andre idioter.
Godmorgen. Jeg vil være med i køkkenmaskine-snakken, selv om den er slut.
Min kærestes Kenwood Major på 900 watt har mange gange æltet dej til 3 rugbrød, og er ikke brudt sammen endnu.
Om den er køn (altså Kenwood'en) har jeg ikke forstand på, men vi bruger den heller ikke som pynt.
Min kærestes Kenwood Major på 900 watt har mange gange æltet dej til 3 rugbrød, og er ikke brudt sammen endnu.
Om den er køn (altså Kenwood'en) har jeg ikke forstand på, men vi bruger den heller ikke som pynt.
Det skal lige siges, at den kostede 2.795,-, da jeg købte den i går aftes.
Jeg kan i øvrigt først hente den på fredag, men så skal jeg nok melde tilbage, om den bryder sammen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.