mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det er til en fremlæggelse, hvor jeg negativt skal beskrive maden ved McDonald's. Og syntes at klam er for meget, syntes jeg egentlig også ulækker er..
Jeg leder efter et ord som er lidt mere... fint... hvis det altså giver mening.. ;)
Edit: Og hvad kalder man en der handler med aktier? -.-
Det er til en fremlæggelse, hvor jeg negativt skal beskrive maden ved McDonald's. Og syntes at klam er for meget, syntes jeg egentlig også ulækker er..
Jeg leder efter et ord som er lidt mere... fint... hvis det altså giver mening.. ;)
Edit: Og hvad kalder man en der handler med aktier? -.-
Jeg har lige købt to usb opladere til min Iphone via Dealextreme.
Pris: 0,34 Dollars altså ca. 2 kroner ink. transport fra kina.
Hvordan kan de tjene penge på det?
Det kan da umuligt lade sig gøre at sende en varer fra kina til danmark for 2 kroner.
Troede det var for godt til at være sandt så bestilte kun for 2 kroner, var lidt overrasket over jeg modtog varen.
Pris: 0,34 Dollars altså ca. 2 kroner ink. transport fra kina.
Hvordan kan de tjene penge på det?
Det kan da umuligt lade sig gøre at sende en varer fra kina til danmark for 2 kroner.
Troede det var for godt til at være sandt så bestilte kun for 2 kroner, var lidt overrasket over jeg modtog varen.
http://gfx.newz.cdn.zfour.dk/0/3900-250x230crop0.j...
Jeg har længe spekuleret over hvad dette billede egentlig betyder, og hvad det har af relevans for samtlige 25 % af nyhederne på newz
Jeg har længe spekuleret over hvad dette billede egentlig betyder, og hvad det har af relevans for samtlige 25 % af nyhederne på newz
MiniatureZeus (9966) skrev:http://www.inkclub.com/Product.aspx?CtryNo=208&LangNo=45&ProdNo=XE-6125VN&LinkID=skrivarebild
Er det ikke ret billigt for en Xerox printer?
Siden InkClub fortæller mig, at produktet ikke findes, så er det korrekte svar nok mest af alt "N/A". :)
Det er denne printer: http://www.amazon.com/Xerox-Phaser-6125-Color-Prin...
til 850 kr. inkl. fragt
Edit: Nå, lige gyldigt, for den er vidst ikke bedste ven med mac os x..
til 850 kr. inkl. fragt
Edit: Nå, lige gyldigt, for den er vidst ikke bedste ven med mac os x..
vandfarve (9970) skrev:MarkJensen under matematiktime med sandsynlighedsregning
Wut? Hvordan ved du at jeg har det? Jeg pjækkede i dag :D jeg plejer jo alligevel at sove
Spørgsmål:
Min kære storebroder er i modsætning til undertegnede en ren fitness-freak, og han har nu med succes anvendt sin Creative Zen Stone MP3-afspiller i 3 år et par timer om dagen, når han træner. I dag skete dog det uundgåelige, at den stod af efter en sveddråbe trængte ind i den.
Mens den ligger til tørring på radiatoren til en mulig genoplivning, ville han gerne vide, om der findes nogle MP3-afspillere, som ikke så let bukker under for et par dråber sved - evt. nogle der er decideret lavet til motionister? Han skal bruge en lille og let en, som ikke er en iPod Shuffle :)
Min kære storebroder er i modsætning til undertegnede en ren fitness-freak, og han har nu med succes anvendt sin Creative Zen Stone MP3-afspiller i 3 år et par timer om dagen, når han træner. I dag skete dog det uundgåelige, at den stod af efter en sveddråbe trængte ind i den.
Mens den ligger til tørring på radiatoren til en mulig genoplivning, ville han gerne vide, om der findes nogle MP3-afspillere, som ikke så let bukker under for et par dråber sved - evt. nogle der er decideret lavet til motionister? Han skal bruge en lille og let en, som ikke er en iPod Shuffle :)
Det er ikke nok blot at sige det (lige meget hvor tydeligt det så end er), man skal altså aktivt fjerne fluebenet i boksen.
On a lighter note; Jeg har aldrig oplevet, at noget blevet installeret, selvom jeg fravalgte det.
On a lighter note; Jeg har aldrig oplevet, at noget blevet installeret, selvom jeg fravalgte det.
Daniel-Dane (9978) skrev:Det er ikke nok blot at sige det (lige meget hvor tydeligt det så end er), man skal altså aktivt fjerne fluebenet i boksen.
10hi f9z.. :p
Selvfølgelig fjernede jeg fluebenet :p
Jeg kan huske jeg en gang fik en helt masse installeret med demoer "Back-in-the-days", det var demoer på cd'er fra Se og Hør... Hold kæft hvor fik man meget lort på, men en af spillene var genialt... Så var det værd..
... Skod Se og Hør.... :(
Men hvis vi er løbet tør for dårlige spørgsmål, er vi så ikke blevet så meget klogere at spørgsmål som før ikke var 'dumme' nu er, og vi derfor kan fortsætte? Og hvis ja, og vi stadig ikke har flere spørgsmål, har vi så ikke svaret på alt? Og hvordan passer det med 42?
Ronson (9983) skrev:Er der nogen der har gode erfaringer med denne? Ignota?
Den tænkte jeg også lidt over da jeg læste den, men det der er sjovest, er at nationen ikke fatter hvad der gør at FBI nævner det...
Børn leger med legetøj uden at tænke på at de skal være påklædt fx. og det kunne jo ske at nogen fik fat i en barbiedukke med noget video på der kan defineres som CP.
'Men nej, idioterne på nationen tror at FBI mener at de pædofile vil købe dukkerne for at bruge dem til at optage CP med!
Jeg griner hver gang jeg læser de intelligente kommentare fra nationen! :)
Rosenkål:
Hvorfor er alle spil så pisse ringe?
Nyligt spillet COD Black Ops. Fuck en omgang ærgerligt lort.
Wuhu, det forgår i 60'erne, flot flot. det kan man leve med.
Nå, der er Kennedy, jamen jamen, hvor er det fint, at I kan bruge ham i jeres lille, fjollede spil.
Nej hov, hvad er det, et våben,. der ikke var i produktion før slut 70'erne, nå ja, ok, nej, står der en teammate der, og blokerer og trækker spillet ud der, jamen, fint, nå, ok, jeg kan kun stå og glo og skal følge efter ham, nå, jeg må ikke selv gå rundt, ok, jamen det skulle vel aldrig være for at trække pinen lidt ud, nå, ok, er AI'en sådan cirka så imponerende som i Wolfenstein 3D, hvorfor står ham der teammate og ignorere en fjende, der i tilgift ignorere ham? Nå, nu kom jeg i nærheden, ah ha, smart AI der, der kun går efter "shooteren", ah ha, fedt nok, hvorfor laver ham der rullefald ind i hjørnet, når, der blev jeg ramt femte gang af skud, men et slag i ansigtet fra en geværkolbe og jeg er død, ok, nice, kan man i virkelighedenn bare styre med w-s-a-d og så holde "fire" nede, ja, minsandten, de går direkte ind i ens ild.
Fuck, kan vi nu skrue lidt ned for det grafikhelvede (der ikke engang virker specielt imponerende, eller også er det fordi alt lortet bare trækker så heftigt ned.)
Det er det ringeste spil jeg har prøvet. Selv AvP Colonial Marines var bedre. OG det var fanneme ringe...
Det kan godt være, at det primære formål er MP men stadigvæk, det burde kunne lade sig gøre at lave noget, der ikke er helt spastisk.
TL:DR
Droppede spillet og læste resten på Wikipedia.
Hvorfor er alle spil så pisse ringe?
Nyligt spillet COD Black Ops. Fuck en omgang ærgerligt lort.
Wuhu, det forgår i 60'erne, flot flot. det kan man leve med.
Nå, der er Kennedy, jamen jamen, hvor er det fint, at I kan bruge ham i jeres lille, fjollede spil.
Nej hov, hvad er det, et våben,. der ikke var i produktion før slut 70'erne, nå ja, ok, nej, står der en teammate der, og blokerer og trækker spillet ud der, jamen, fint, nå, ok, jeg kan kun stå og glo og skal følge efter ham, nå, jeg må ikke selv gå rundt, ok, jamen det skulle vel aldrig være for at trække pinen lidt ud, nå, ok, er AI'en sådan cirka så imponerende som i Wolfenstein 3D, hvorfor står ham der teammate og ignorere en fjende, der i tilgift ignorere ham? Nå, nu kom jeg i nærheden, ah ha, smart AI der, der kun går efter "shooteren", ah ha, fedt nok, hvorfor laver ham der rullefald ind i hjørnet, når, der blev jeg ramt femte gang af skud, men et slag i ansigtet fra en geværkolbe og jeg er død, ok, nice, kan man i virkelighedenn bare styre med w-s-a-d og så holde "fire" nede, ja, minsandten, de går direkte ind i ens ild.
Fuck, kan vi nu skrue lidt ned for det grafikhelvede (der ikke engang virker specielt imponerende, eller også er det fordi alt lortet bare trækker så heftigt ned.)
Det er det ringeste spil jeg har prøvet. Selv AvP Colonial Marines var bedre. OG det var fanneme ringe...
Det kan godt være, at det primære formål er MP men stadigvæk, det burde kunne lade sig gøre at lave noget, der ikke er helt spastisk.
TL:DR
Droppede spillet og læste resten på Wikipedia.
"Hej jeg køber et lorte spil og tillader mig så derefter at brokke mig"
Måske er du bare ignorant... men ALLE ved at de der masseproducerede mainstream skydespil er det værste pis på flaske nogensinde.
Det er derfor der er så mange 12 årige.. :D
Måske er du bare ignorant... men ALLE ved at de der masseproducerede mainstream skydespil er det værste pis på flaske nogensinde.
Det er derfor der er så mange 12 årige.. :D
#9989 hyvad fanden skal man så spille, din behårede, sandalbærende dyreelsker? :)
Tang-Da-Wang-Doo-Woop-Hentehaar (9990) skrev:#9989 hyvad fanden skal man så spille, din behårede, sandalbærende dyreelsker? :)
kommer an på hvad du er til.
Personligt har jeg lige kastet mig ud over Nier. Et relativt ukendt, japansk udviklet, semi vestisk stils rollespil :D
http://www.google.dk/url?sa=t&source=web&c...
Nå, røvhuller, for nogle dage siden spurgte jeg røvhullerne på Filmz (jeg ved godt, at de er fucking mærkelige og at man bør holde sig væk derfra - men det var sådan en slags nødsituation) om hjælp til at realisere et lille filmprojekt, som jeg har gået og rodet med. De kunne selvfølgelig ikke hjælpe med en skid, de røvhuller, så nu spørger jeg jer røvhuller, om I evt. kunne tænke jer at bruge penge på en biografbillet, hvis jeg kan få mine fantastiske idéer pakket ned i en film?
Kom glad, jeg gi'r rabat på popcorn.
LinguaIgnota (9994) skrev:Nå, røvhuller, for nogle dage siden spurgte jeg røvhullerne på Filmz (jeg ved godt, at de er fucking mærkelige og at man bør holde sig væk derfra - men det var sådan en slags nødsituation) om hjælp til at realisere et lille filmprojekt, som jeg har gået og rodet med. De kunne selvfølgelig ikke hjælpe med en skid, de røvhuller, så nu spørger jeg jer røvhuller, om I evt. kunne tænke jer at bruge penge på en biografbillet, hvis jeg kan få mine fantastiske idéer pakket ned i en film?
Fuck hvor er det fedt. Ville helt sikkert ligge i kø i flere dage, for at komme ind og se den!!
markjensen
Der skulle være en frisørskole på Vesterbrogade, og jeg har endda bestilt tid til i morgen, men jeg kan ikke finde stedet på Street View. Der er ingenting ved både 26 (adresse fra deres side) samt 15 (Google). So where is it?!
Oh wait, Google HAR ret, og frisørskolen tager fejl. Indgangen er en dør med et enkelt skilt, hvor kun telefonnummeret kan ses på Street View.
Der skulle være en frisørskole på Vesterbrogade, og jeg har endda bestilt tid til i morgen, men jeg kan ikke finde stedet på Street View. Der er ingenting ved både 26 (adresse fra deres side) samt 15 (Google). So where is it?!
Oh wait, Google HAR ret, og frisørskolen tager fejl. Indgangen er en dør med et enkelt skilt, hvor kun telefonnummeret kan ses på Street View.
Jeg har ledt længe, men så opdager jeg pludselig det her skilt og tænker, at jeg da lige skal tjekke nummeret, for det kunne jo være.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.