mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (9555) skrev:Nu vil jeg have newz i pastelfarver med 90'er-bannere og ingen Systran.
Det er sgu da bedre end Google Translate, hvis man kan lidt engelsk.
Men er et newz.dk phpBB-forum og grafiske smileys virkelig værd at ofre for, at stakkels Systran, som allerede har forladt Ronson og Fyn for at drage i eksil på Vesterbro i en rum tid? Vote now.
JensenMark
Hvad betyder følgende liiiige helt præcist?
Databasen har for mange unikke felter. Say what?
Hvad betyder følgende liiiige helt præcist?
Hæmlig mæl skrev:Diagnosticeringsoplysninger for administratorer:
Opretter server: SMTPBR1.xxx.com
[email protected]
CN=EXCHCONNMDL1/OU=SERVERS/O=xxx #<CN=EXCHCONNMDL1/OU=SERVERS/O=xxx #5.0.0 X-Notes; Error transferring to EXCHCONNMDL1/SERVERS/xxx mail.box; Cannot store document - database has too many unique field names. Please set the 'Allow more fields in database' option o r ask your administrator to compact the database. > #SMTP#
Databasen har for mange unikke felter. Say what?
http://www-01.ibm.com/support/docview.wss?rs=463&uid=swg21100238 skrev:Problem
The error message, "Database has too many unique field names" appears when you are working in IBM Lotus Notes Client. What does this error message mean in detail, and what can you do to minimize its occurrence?
This error message may be embedded in a longer error message, for example: "Cannot Store Document; Database has too many unique field names. Please ask your administrator to compact the database."
fjols (9562) skrev:http://www-01.ibm.com/support/docview.wss?rs=463&uid=swg21100238 skrev:Problem
The error message, "Database has too many unique field names" appears when you are working in IBM Lotus Notes Client. What does this error message mean in detail, and what can you do to minimize its occurrence?
This error message may be embedded in a longer error message, for example: "Cannot Store Document; Database has too many unique field names. Please ask your administrator to compact the database."
Jamen, fedt.
Så må hun bare vente med at få den mail. Suk.
Right, så, jeg sidder og keder mig på arbejdet - og finder samtidig ud af, at jeg er ved at løbe tør for plads derhjemme.
Jeg finder ud af; Hey, ingen problem - jeg samler mig da bare et SAN af en art. Så jeg går i gang med at lede.
Jeg finder enten:
1) Kabinetter i den forkerte størrelse (gamer kabinet med 8+ diske - alt for stort! eller minikabinet med 2-4 diske men med Mini ITX - alt for lille ! FLERE DISKE!)
2) NAS løsninger, som jeg ikke ønsker (jeg vil gerne have noget Linux/Windows jeg selv "styrer" på..)
3) Noget helt ude i skoven (kombi af begge forovennævnte).
Så mit spørgsmål går som følger:
Jeg vil gerne have et Storage kabinet, med plads til mindst 8 diske. Udover dette skal der være understøttelse til Mini ITX (så jeg kan få en Atom processor ind over det - den skal ikke lave meget andet).
Er der nogen der kan finde mig dette? :-)
Jeg finder ud af; Hey, ingen problem - jeg samler mig da bare et SAN af en art. Så jeg går i gang med at lede.
Jeg finder enten:
1) Kabinetter i den forkerte størrelse (gamer kabinet med 8+ diske - alt for stort! eller minikabinet med 2-4 diske men med Mini ITX - alt for lille ! FLERE DISKE!)
2) NAS løsninger, som jeg ikke ønsker (jeg vil gerne have noget Linux/Windows jeg selv "styrer" på..)
Jeg vil gerne have et Storage kabinet, med plads til mindst 8 diske. Udover dette skal der være understøttelse til Mini ITX (så jeg kan få en Atom processor ind over det - den skal ikke lave meget andet).
fjols (9564) skrev:Jeg håber da ikke det er et seriøst firma du skriver til når de har så lidt styr på deres IT ;)
Naaahh...
Vi hjælper dem med generel kommunikation og krisehåndtering, men jeg kan se, at vi nok også burde byde ind med noget drifting. :)
Jeg har vist allerede afsløret for meget ved ikke at have slettet @dow.com-adressen i mit første indlæg, men derfra kan man desværre nok godt se, at de _burde_ være mere professionelle.
Mark to the Jensen
Oh alvidende Newz-brugere. Hvorfor har nogle spændeskiver et lille "cut", hvor de er bukket modsat hinanden, og hvilken funktion har det lige?
http://peecee.dk/upload/view/275352
Oh alvidende Newz-brugere. Hvorfor har nogle spændeskiver et lille "cut", hvor de er bukket modsat hinanden, og hvilken funktion har det lige?
http://peecee.dk/upload/view/275352
Colapusheren (9567) skrev:Oh alvidende Newz-brugere. Hvorfor har nogle spændeskiver et lille "cut", hvor de er bukket modsat hinanden, og hvilken funktion har det lige?
Det er det der udgør "spændedelen" af en Spændeskive
Den virker som en stærk fjeder
SlettetBruger (9568) skrev:Det er det der udgør "spændedelen" af en Spændeskive
Den virker som en stærk fjeder
Så spændeskiver uden "cutttet" virker ikke?
SlettetBruger (9571) skrev:Der findes også spændeskiver med "frynser" ^^
Samt der findes andre måder at forhindre bolten i at rasle ud. Det jeg ser oftest er at man lige smider en dråbe loctite på gevindet. Man kan også smøre hele gevindet ind i det, hvis man ikke kan lide den person som skal skilde det ad igen senere.
zin (9565) skrev:Så mit spørgsmål går som følger:
Hvad vil du bruge plads til 8 diske til, når du ikke kan få atom kort med mere end 4 sata porte? ;-)
mega-bonus-Excel-spørgsmål.
Jeg har 4 Excel ark med hver 10.000 rækker af tal, i kun én kolonne. I den kolonne står to tal adskilt af et komma (En 10.000 x 2 matrice, hvor programmet har samlet begge kolonner i én).
Er der en måde, hvorpå jeg kan splitte disse tal, så jeg får to kolonner? Fik jeg formuleret mig ordentlig?
Jeg har 4 Excel ark med hver 10.000 rækker af tal, i kun én kolonne. I den kolonne står to tal adskilt af et komma (En 10.000 x 2 matrice, hvor programmet har samlet begge kolonner i én).
Er der en måde, hvorpå jeg kan splitte disse tal, så jeg får to kolonner? Fik jeg formuleret mig ordentlig?
http://office.microsoft.com/en-us/excel-help/merge...
Det skulle virke. Det gør det ihvf. i mit test-ark :)
Marker kolonnen, gå i Data > Tekst til Kolonner, vælg Afgrænset, sæt flueben i Komma og tryk Udfør
Marker kolonnen, gå i Data > Tekst til Kolonner, vælg Afgrænset, sæt flueben i Komma og tryk Udfør
XorpiZ (9579) skrev:http://office.microsoft.com/en-us/excel-help/merge-or-split-cells-or-cell-contents-HP005251021.aspx#BMsplitcellcontents
Det prøver jeg! Spanks :D
Edit: It's working!! :D
Emil (9549) skrev:Du kan bare skrive og spørge LL - det er det, du betaler dit kontingent for. De sidder alligevel bare ovre på Vandkunsten og er så dybt begravet i deres politiske arbejde, at de helt glemmer at servicere deres medlemmer med helt almindelige ting :)
Jeg har i øvrigt ikke hørt noget konkret omkring planerne med at indføre lønnet praktik i læreruddannelsen, højest en løs udtalelse eller to fra en minister/MF'er, som vist bare ville sætte en debat i gang uden egentlig at vide noget om emnet.
Er, heldigvis, ikke medlem af hverken LL, DSR, DLF, KLF eller nogle andre af de .. organisationer..
Men har det var et dsr medlem der havde smidt teksten på intra. Det 'sjove' var dog, da jeg spurgte receptionen hvem der var forfatteren, skrev receptionisten tilbage:
"Det er [...] fra DSR. Skal der nu til at være censur på fronter-beskeder?"
Mit svar: "Censur er aldrig godt, men kildekritik har vidst aldrig skadet nogle"
Anyhow, nu er jagten gået ind på at få et svar fra DSR-tøsen der har postet beskeden.
zin (9565) skrev:Right, så, jeg sidder og keder mig på arbejdet - og finder samtidig ud af, at jeg er ved at løbe tør for plads derhjemme.
Jeg finder enten:
Hvad med et kabinet med plads til 4 diske, og så en extern kabinet med plads til 4 diske og port replica(staveplade)?
Wut you talking about, Willis?terracide (9591) skrev:Og så undre folk sig over at jeg undgår steam for envher pris og køber mine spil andetsteds...spøjst.
Stavanger
Nu har vi en bruger, der benytter sig meget af "Tasks" i outlook 2003
Han har fået tilsendt en task. men fordi han har en rule, der kaster mails med bestemte ord ned i en folder så røg den selvfølgelig derned. Når han nu trykker på den tilsendte task. kan den ikke forstå hvor den er. og vil ikke ligge sig ind i task systemet :S
What to do?
Nu har vi en bruger, der benytter sig meget af "Tasks" i outlook 2003
Han har fået tilsendt en task. men fordi han har en rule, der kaster mails med bestemte ord ned i en folder så røg den selvfølgelig derned. Når han nu trykker på den tilsendte task. kan den ikke forstå hvor den er. og vil ikke ligge sig ind i task systemet :S
What to do?
Daniel-Dane (9592) skrev:Wut you talking about, Willis?
Du ved hvad der sker med Terracide, når han ikke lige kan starte sit [url=
Oh noes, Steam er nede i et par timer, mit liv er ødelagt!!1!!1
Anywhores. markjensen
Jeg har lige fundet en gammel plastbøtte med alt det gode fra mugverden. Der var noget spaghetti med kødsovs, som jeg tømte, men jeg vaskede den sgu aldrig. Selv efter flere vaske stinker den kraftigt af mug. What to do (smide ud is not an option)?
Jeg har lige fundet en gammel plastbøtte med alt det gode fra mugverden. Der var noget spaghetti med kødsovs, som jeg tømte, men jeg vaskede den sgu aldrig. Selv efter flere vaske stinker den kraftigt af mug. What to do (smide ud is not an option)?
Daniel-Dane (9598) skrev:Anywhores. markjensen
"Verdens største brevkasse"-veninden, Inge, ville anbefale Rodalon.
Sjovt, jeg har lige været inde på http://www.rodalon.dk/00002/00036/. Den finder jeg da lige.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.