mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Clauzii (17444) skrev:Når intel bestemmer at man ikke kan sammenligne TDP..
The Inq?
Siden jeg er intel "fanboy", hvad siger AMD so?
http://www.amd.com/us/Documents/43761D-ACP_PowerCo...
Foot...
...in...
....mouth!
Terra - Eh? ^^
1. Den ligger og ruller sig i støvet.
2. Google-bilen får den til at rejse sig op og gå til siden.
3. Google-bilen kører videre.
Eller har du en anden forklaring på hvordan den ellers kan stå 4-5 meter ved siden af bilen, for på næste billede være kørt ned.
Eller at rulle-mærkerne i støvet, skulle være der før æslet blev kørt ned.
1. Den ligger og ruller sig i støvet.
2. Google-bilen får den til at rejse sig op og gå til siden.
3. Google-bilen kører videre.
Eller har du en anden forklaring på hvordan den ellers kan stå 4-5 meter ved siden af bilen, for på næste billede være kørt ned.
Eller at rulle-mærkerne i støvet, skulle være der før æslet blev kørt ned.
Det er tydeligt, at det hopper ind foran bilen, men da det opdager, at bilen har et kamera på toppen, rejser det sig op igen. Det møgdyr forsøgte at få en erstatningssag ud af det!
At man skal ti linjer ned i artiklen, før man finder ud af at det ikke har noget med Danmark at gøre.
LINK
LINK
Manofsciencemanoffaith (17464) skrev:DF kræver Dannebrog på nummerpladerne
http://www.jv.dk/artikel/1515262:Indland--DF-kraev...
Hvis det betyder man ikke behøver det grimme DK mærke på bilen/i ruden så er det mere end velkommen
SlettetBruger (17465) skrev:Hvis det betyder man ikke behøver det grimme DK mærke på bilen/i ruden så er det mere end velkommen
Det behøver du ikke hvis du kører i europa, og har EU/DK kendetegnet på din nummerplade.
Hold da fucking kæft hvor er det besværligt at bestille et rejsekort.
Så lige at det var blevet gratis pr. 1. januar, og tænkte jaja, hvorfor ikke..
Først vælges type, så udfyldes navn og adresse, der logges på med nemid for at bekræfte hvem man er, uploade et billede af sig selv (krav på wildcard/ung rejsekort), man får at vide man skal lige tanke for mindst 100kr til at starte med (kortet er blevet gratis ja, men lige 100kr, men fair nok), også slutter man af med at få at vide man skal kontakte dem med kortoplysninger - om fem dage.
Wtf?! Jeg er lige logget på med nemid for at bekræfte hvem jeg er, men jeg kan ikke få lov at betale?!
Overvejer at sende en mail til dem, og skrive at min bank siger jeg ikke må udlevere de oplysninger over telefonen, så hva gør vi nu?
Så lige at det var blevet gratis pr. 1. januar, og tænkte jaja, hvorfor ikke..
Først vælges type, så udfyldes navn og adresse, der logges på med nemid for at bekræfte hvem man er, uploade et billede af sig selv (krav på wildcard/ung rejsekort), man får at vide man skal lige tanke for mindst 100kr til at starte med (kortet er blevet gratis ja, men lige 100kr, men fair nok), også slutter man af med at få at vide man skal kontakte dem med kortoplysninger - om fem dage.
Wtf?! Jeg er lige logget på med nemid for at bekræfte hvem jeg er, men jeg kan ikke få lov at betale?!
Rejsekort.dk skrev:Du har nu afsluttet første del af din bestilling af rejsekort
Du skal ringe til os om 5 hverdage – ellers gennemføres bestillingen ikke. Om 5 hverdage skal du ringe til Rejsekort Kundecenter for, at give os dine betalingsoplysninger.
Du skal vente 5 hverdage, fordi vi skal have tid til at oprette dig i vores systemer først. Du skal kontakte os, fordi du ellers ikke har mulighed for at kontrollere, om det er Rejsekort Kundecenter, du afgiver dine personlige informationer til. Vi beklager besværet
Overvejer at sende en mail til dem, og skrive at min bank siger jeg ikke må udlevere de oplysninger over telefonen, så hva gør vi nu?
zymes (17472) skrev:Rejsekort.dk skrev:Du skal vente 5 hverdage, fordi vi skal have tid til at oprette dig i vores systemer først. Du skal kontakte os, fordi du ellers ikke har mulighed for at kontrollere, om det er Rejsekort Kundecenter, du afgiver dine personlige informationer til. Vi beklager besværet
Så de har lavet en web frontend hvor man kan registrere sig, men altså ikke "rigtigt". Derfor skal de manuelt overføre informationerne til et andet system? W.T.F.
... og hvad skal det nytte, at man efterfølgende skal kontakte dem telefonisk? Hvis man er kommet ind på en falsk side, står der nok ikke, at man skal ringe til dem...
Bah.
Har de simplificeret zonesystemet i hovedstaden endnu?
Svinske banker?
I går formiddags kontrollerede jeg om min løn var gået ind, hvilket den var.
Derefter var jeg en tur i Nykøbing, for at finde et par sko (Et halvt år forsinket) og købte desuden en Global kokkekniv på tilbud.
Og ja, vi var en tur på den gyldne måge :)
Men nu kan jeg så konstatere at min lønkonto har været i minus, indtil i dag.
Er bankerne (Nordea) virkelig så svinske, at de tager udgifter først for en given dag, så de kan hæve overtræksrenter?
Billede.
I går formiddags kontrollerede jeg om min løn var gået ind, hvilket den var.
Derefter var jeg en tur i Nykøbing, for at finde et par sko (Et halvt år forsinket) og købte desuden en Global kokkekniv på tilbud.
Og ja, vi var en tur på den gyldne måge :)
Men nu kan jeg så konstatere at min lønkonto har været i minus, indtil i dag.
Er bankerne (Nordea) virkelig så svinske, at de tager udgifter først for en given dag, så de kan hæve overtræksrenter?
Billede.
Advarsel: Pas på kopivarer !!
Der er flere steder fundet kopivarer I omløb. Man skal være meget opmærksom da det kan være yderst vanskeligt at se forskel på originalen og kopien.
http://dl.dropbox.com/u/3243656/image001.jpg
Der er flere steder fundet kopivarer I omløb. Man skal være meget opmærksom da det kan være yderst vanskeligt at se forskel på originalen og kopien.
http://dl.dropbox.com/u/3243656/image001.jpg
Hvordan fanden er hun endt der?
http://peecee.dk/uploads/012013/Screenshot_(3).png
http://peecee.dk/uploads/012013/Screenshot_(3).png
Chewy (17480) skrev:Alle kan læse.
http://www.nota.nu/
Men hvad har venstrehåndede med det at gøre?
Whats your point? o_O
- jeg kiggede på siden, og kunne ikke umiddelbart se noget om lefties o_O
http://pagead2.googlesyndication.com/simgad/223003...
Sådan kommer du til at ligne en underernæret narkoluder.
Sådan kommer du til at ligne en underernæret narkoluder.
@ #17481
Hvis du kigger i midten af siden. Centrum på din skærm, så er der er en reklame for nota. (Hvis du kan finde en måde at linke direkte så giv den gas.)
I reklamen er der en lille pige der speaker ind over, og hun starter med at fortælle at hendes mor bruger briller for at læse, hendes far bruger sin egen venstrehåndssaks når han skal klippe, og pigen selv bruger høretelefoner til at "læse" lydbøger.
De slutter af med at konkludere at alle kan lære at læse..
Hvad har venstrehåndede med det at gøre...?
jeg kiggede på siden, og kunne ikke umiddelbart se noget om lefties
Hvis du kigger i midten af siden. Centrum på din skærm, så er der er en reklame for nota. (Hvis du kan finde en måde at linke direkte så giv den gas.)
I reklamen er der en lille pige der speaker ind over, og hun starter med at fortælle at hendes mor bruger briller for at læse, hendes far bruger sin egen venstrehåndssaks når han skal klippe, og pigen selv bruger høretelefoner til at "læse" lydbøger.
De slutter af med at konkludere at alle kan lære at læse..
Hvad har venstrehåndede med det at gøre...?
Ronson (17484) skrev:Det er fordi venstrehåndede er handicappede og forhåbentlig bliver de sorteret fra i fremtiden.
Kæresten er venstrehåndet og hendes kommentar til dit indlæg var som følgende.
Vivian Tiiman skrev:well....fuck him!
Yvossen (17485) skrev:Ronson (17484) skrev:Det er fordi venstrehåndede er handicappede og forhåbentlig bliver de sorteret fra i fremtiden.
Kæresten er venstrehåndet og hendes kommentar til dit indlæg var som følgende.Vivian Tiiman skrev:well....fuck him!
What she said
Ronson (17484) skrev:Det er fordi venstrehåndede er handicappede og forhåbentlig bliver de sorteret fra i fremtiden.
Nu synes jeg du er fordomsfuld.
Man kan godt være et godt menneske selv om man er handicappet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Einstein_in_popular_culture skrev:There is a persistent popular belief that Einstein was left-handed, but evidence for this is lacking, and the belief in his left-handedness has been called a "myth" and a "legend." Einstein wrote with his right hand, and authoritative sources state flatly that he was right-handed. An autopsy on Einstein's brain showed a symmetry between the two hemispheres, rather than a left-sided dominance as is typical of most right-handed people or a right-sided dominance as found in most left-handed people.
At Youtube playlist kun viser max 20 videoer før den nuværende i playlisten. Eks: Ved afspilning af #30 forsvinder 1-9 fra listen. Så når den når til ende listen starter den kun forfra ved 21. sidste video. WTF!!!
Hvor dumme tror TV-producenterne at deres seere er?
Sidder og ser Flashpoint, hvor en person skal desarmere en bombe med en gennemsigtig kviksølvskontakt.
I stedet for at fryse den ned med glycerin og tøris, havde jeg nok valgt bare at klippe den ene leder.
Eller, jeg havde nok startet med at tage detonatoren ud af den store blok plastisk sprængstof og/eller klippe forsyningen til den.
Sidder og ser Flashpoint, hvor en person skal desarmere en bombe med en gennemsigtig kviksølvskontakt.
I stedet for at fryse den ned med glycerin og tøris, havde jeg nok valgt bare at klippe den ene leder.
Eller, jeg havde nok startet med at tage detonatoren ud af den store blok plastisk sprængstof og/eller klippe forsyningen til den.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.