mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
"Han virkede da fint nok ham der"
"Ej han snagede da helt vildt og spurgte meget personligt ind til alt"
2 dage efter er de venner på facebook - Women. Logic.
"Ej han snagede da helt vildt og spurgte meget personligt ind til alt"
2 dage efter er de venner på facebook - Women. Logic.
Chewy (17399) skrev:Hvornår lærer de det?
http://politiken.dk/tjek/digitalt/telefoni/ECE1856...
Hverken jeg eller konen har haft problemer?
Mon telefonerne har været opdateret til nyeste version? Eller er det en and? :)
http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article189370...
Hvis man overvejer at indrømme, har man så ikke allerede indrømmet?
Hvis man overvejer at indrømme, har man så ikke allerede indrømmet?
Hej, mit navn er Libre Office, vil du gerne gemme dit regneark i XLSX så du kan bruge den på alle dine enheder? jamen det kan du da :D!
Er du færdig med at gemme?.. Ok. HAHAHAHAHHAA DET ER IKKE RIGTIG XLSX NU SKAL DU LAVE ALT FORFRA SÅ DU KAN SE ARKET PÅ DINE MOBILE ENHEDER.
Gratis Officepakker er kun gratis hvis din fritid ikke har nogen værdi
Er du færdig med at gemme?.. Ok. HAHAHAHAHHAA DET ER IKKE RIGTIG XLSX NU SKAL DU LAVE ALT FORFRA SÅ DU KAN SE ARKET PÅ DINE MOBILE ENHEDER.
Gratis Officepakker er kun gratis hvis din fritid ikke har nogen værdi
At dropdown-boksen pludselig ser anderledes ud..
http://b.imgdrp.com/bUAm.jpg
http://b.imgdrp.com/bUAm.jpg
At ens baggrund nogle gange forsvinder (bliver grå) efter man har brugt ekstern skærm i OSX.
MEN! Jeg har lige fundet en løsning. killall Dock i terminalen (Dock skal være med stort D)
MEN! Jeg har lige fundet en løsning. killall Dock i terminalen (Dock skal være med stort D)
Trykker sleep - Min pc genstarter, og logger ind som den stod da jeg trykkede sleep.
Trykker Hibernate - min pc genstarter, og logger ind som den stod da jeg trykkede hibernate.
-.-
Trykker Hibernate - min pc genstarter, og logger ind som den stod da jeg trykkede hibernate.
-.-
Du holder den forkert ...
Nej vent, det er det du plejer at sige til os Apple-brugere!.. Din fejl må ligge i brugen af Windows 8 ;)
Nej vent, det er det du plejer at sige til os Apple-brugere!.. Din fejl må ligge i brugen af Windows 8 ;)
Takker, det skal testes.
Also: hvad skal man afspille serier med ? (Gider ikke starte hele mediecenter-løsninger for at se nogen serier) VLC lader video og lyd ryge ud af takt når man skipper/spoler.
Also: hvad skal man afspille serier med ? (Gider ikke starte hele mediecenter-løsninger for at se nogen serier) VLC lader video og lyd ryge ud af takt når man skipper/spoler.
Har du problemer med lyden, kan du slå "costum channel mapping" til og så bestemme hvilken kanal, der skal kommer ud af hvilken højttaler.
Har du problemer med lyden, kan du slå "costum channel mapping" til og så bestemme hvilken kanal, der skal kommer ud af hvilken højttaler.
installerede FFDSHOW, koblede den sammen med MPC, og prøvede nogen forskellige indstillinger. Nu er det bass...
Med ffdshow:
- Se et klip
- Højreklik på "ffdshow audio decoder" i tray.
- Vælg "ffdshow audio decoder"
- Find "Output" i listen
Her kan du slå Pass-through til/fra for det din receiver kan modtage.
Slå så meget til som muligt :)
Husk at genstart MPC, før det træder i kraft
Med ffdshow:
- Se et klip
- Højreklik på "ffdshow audio decoder" i tray.
- Vælg "ffdshow audio decoder"
- Find "Output" i listen
Her kan du slå Pass-through til/fra for det din receiver kan modtage.
Slå så meget til som muligt :)
Husk at genstart MPC, før det træder i kraft
Jakob Jakobsen (17432) skrev:This:
DAMN! WTF! osv... Hvad fanden er der lige gået galt i hovedet på hende? En betonprop i skrærvet på hende, da nummer 3 faldt ud, ville have løst mange af hendes problemer.
Lyder meget som en af personerne her fra newz, når der skal diskuteres "op til" hastigheder.
Mærkeligt nok er han også Intel-fanboi.
Lyder meget som en af personerne her fra newz, når der skal diskuteres "op til" hastigheder.
Mærkeligt nok er han også Intel-fanboi.
DSB S-tog. Det var mindst 6 minutter siden der var kommet et tog, informationen siger så der kører a og e toge hver 20 minut... lidt efter siger de det igen, hvorefter informationstavlet bladrer om på at e toget kommer om 24 minuter, for det ikke skal være nok så siger de det igen mindst 5 gange inden for 10 minutter hvor der stadig står 20 minutter til næste e tog ... jeeeebus.
Operated by a joint venture between Singapore Airport Terminal Services and Europe's Creuers del Port de Barcelona, the terminal can dock ships weighing up to 220,000 tonnes and measuring a maximum 360 metres.
With deep waters, a large turning basin and the absence of any height restrictions, the terminal can accommodate the newest generation of ocean liners like the Royal Caribbean's oasis-class ships.
Read more
..
Hvad så med de sidste 5282?
--
En ting mere, da jeg kopierede ovenstående Engelske tekst, var der ikke noget synligt link, men der stod Read more: (og et link som jeg 'forkortede') - hmm, hvordan er det lavet, at vælge tekst uden synligt link og så automatisk medfølger der et link?
With deep waters, a large turning basin and the absence of any height restrictions, the terminal can accommodate the newest generation of ocean liners like the Royal Caribbean's oasis-class ships.
Read more
..
Hvad så med de sidste 5282?
--
En ting mere, da jeg kopierede ovenstående Engelske tekst, var der ikke noget synligt link, men der stod Read more: (og et link som jeg 'forkortede') - hmm, hvordan er det lavet, at vælge tekst uden synligt link og så automatisk medfølger der et link?
http://www.nordjyske.dk/nyheder/retarderet-svindle...
Hvis man kan oprette firma og forsøge at få moms refunderet fra skat - hvordan kan man så være for retarderet til straf?
Hvis man kan oprette firma og forsøge at få moms refunderet fra skat - hvordan kan man så være for retarderet til straf?
Ronson (17449) skrev:http://www.nordjyske.dk/nyheder/retarderet-svindlede-for-en-halv-million/56af1212-9743-4bce-ad2d-7d09d0486fde/112/1513
Det kan tænkes, at det var de to 21-årige, der lavede det "hårde" arbejde.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.