mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være det.
Ikke medmindre det skulle være dyremishandling at neutralisere sin kat, udelukkende på baggrund af, at den efterfølgende skal rende rundt i en mega narkose koger resten af dagen.
Nu træder jeg nok lidt på dit territorie...
http://3.bp.blogspot.com/_BWtz0E0nPak/TOM2Vf30tpI/AAAAAAAAAoU/qVhlNDuNZJQ/s1600/hippie%255B1%255D.jpg
Men cannabis er naturligt og afslappende, og at katten tager en lunge, det sker der sgu ikke det store ved.
Ikke medmindre det skulle være dyremishandling at neutralisere sin kat, udelukkende på baggrund af, at den efterfølgende skal rende rundt i en mega narkose koger resten af dagen.
Nu træder jeg nok lidt på dit territorie...
http://3.bp.blogspot.com/_BWtz0E0nPak/TOM2Vf30tpI/AAAAAAAAAoU/qVhlNDuNZJQ/s1600/hippie%255B1%255D.jpg
Men cannabis er naturligt og afslappende, og at katten tager en lunge, det sker der sgu ikke det store ved.
Når man er fortabt i Linda P., kan jeg godt forstå, at det er svært at følge med i politisk satire.
Når man er fortabt i Linda P., kan jeg godt forstå, at det er svært at følge med i politisk satire.
Nå ja, man kan vel godt kalde Hausgaards banaliteter for "politisk satire", I guess. Der skal jo være lidt til alle og hvis du holder af 101 Humørpiller og Linie 3, så fred være med det.
- Jeg slipper gudskelov for at høre og se på det.
ZOMG, he just liek twotahlly blew mah mind!
- Jeg slipper gudskelov for at høre og se på det.
Niels Hausgaard skrev:Det værste er ikke at dø, men at dø ud uden at have levet.
ZOMG, he just liek twotahlly blew mah mind!
Mnc (14151) skrev:Men cannabis er naturligt og afslappende, og at katten tager en lunge, det sker der sgu ikke det store ved.
Hvis det er naturligt så skal den sku nok selv ryge det hvis den har behovet. Den skal ikke tvinges.
Den bliver jo skræmt og ikke mindst stresset af at få stoppet hovedet ned i et rør fyldt med røg.
http://multimedia.ekstrabladet.dk/archive/00748/Ka...
Seriøst, er der nogen af jer "Åhh det er så synd for katten, manden skulle aflives" folk der nogensinde der har prøvet at holde en kat i hænderner og skulle "tvinge" den til noget den ikke ville? Den kat der nyder det....!
Største delen af forargelsen grunder IMO i at manden ser totalt usmagelig ud, men det betyder ikke at katten lider, snarere tværtimod....
Edit:
Og prøv lige at se dens ører, sådan ser en presset kat ikke ud....
Seriøst, er der nogen af jer "Åhh det er så synd for katten, manden skulle aflives" folk der nogensinde der har prøvet at holde en kat i hænderner og skulle "tvinge" den til noget den ikke ville? Den kat der nyder det....!
Største delen af forargelsen grunder IMO i at manden ser totalt usmagelig ud, men det betyder ikke at katten lider, snarere tværtimod....
Edit:
Og prøv lige at se dens ører, sådan ser en presset kat ikke ud....
Jeg er bestemt enig i at hans tvang skaber unødig stress, men der skal nu ikke meget til at stresse katte. :P
Du kan stresse en kat bare ved at skifte foder, hvis det ikke gøres "rigtigt".
Det næste er vel, at du fortæller os hvad katten gjorde bagefter. Det må du vel også kunne se ud fra ét billede. :)
Sådan som forpoterne er oppe, ser den ikke just afslappet ud. Vores kat har i hvert fald ikke poterne oppe på den måde, når den slapper af mens men løfter den.
Jeg er bestemt enig i at hans tvang skaber unødig stress, men der skal nu ikke meget til at stresse katte. :P
Du kan stresse en kat bare ved at skifte foder, hvis det ikke gøres "rigtigt".
Qw_freak (14157) skrev:Seriøst, er der nogen af jer "Åhh det er så synd for katten, manden skulle aflives" folk der nogensinde der har prøvet at holde en kat i hænderner og skulle "tvinge" den til noget den ikke ville? Den kat der nyder det....!
Det næste er vel, at du fortæller os hvad katten gjorde bagefter. Det må du vel også kunne se ud fra ét billede. :)
Sådan som forpoterne er oppe, ser den ikke just afslappet ud. Vores kat har i hvert fald ikke poterne oppe på den måde, når den slapper af mens men løfter den.
Mon ikke den har ørene fremad fordi den har øjnene lukket? :-)
Der er ingen der siger at manden skulle aflives...
Og hvis han skulle så var det fordi han ikke ligner noget der nogensinde kan bidrage positivt til samfundet.. + lidt bare for sjov. ^^
Der er ingen der siger at manden skulle aflives...
Og hvis han skulle så var det fordi han ikke ligner noget der nogensinde kan bidrage positivt til samfundet.. + lidt bare for sjov. ^^
lol, hvordan kan man ikke mene, at det er dyremishandling at stikke sin kats hoved ned i en bong. I'm amazed! Man kan jo heller ikke vide, om kattens krop reagerer på samme måde, som mennesker gør. Desuden ved vi jo ikke, hvor længe de lige har fået den til at indhalere det skidt...
Jeg er egentlig ligeglad med, om det er mishandling eller ej - det er dumt, formålsløst og unødvendigt. Fyren er en idiotspasser.
Fjolle (14163) skrev:Så vi ved ikke om det er dyremishandling. Men lad os nu få høtyvene frem bare for at være sikre.
Hold dog op. Det er da dyremishandling at tvinge sin kat til at ryge sig skæv (nej, at katten bliver småskæv af noget hos dyrelægen er ikke det samme. Det er under kontrollerede forhold og man har dyrelægens ord for, at katten ikke tager skade). Jeg synes det er langt ude at være uenig.
Elskov (14165) skrev:Det er da dyremishandling at tvinge sin kat til at ryge sig skæv
Siger hvem? Hvis det er tilladt for Lille-Karl at smøre kattens mis ind i vaseline og så ellers stikke sin Ikea-blyants-lem ind, hvordan kan det så være dyremishandling at ryge katten skæv?
Alrekr (14166) skrev:Siger hvem? Hvis det er tilladt for Lille-Karl at smøre kattens mis ind i vaseline og så ellers stikke sin Ikea-blyants-lem ind, hvordan kan det så være dyremishandling at ryge katten skæv?
Det er sgu da også dyremishandling! Jeez... At vi ikke har vedtaget det ved lov, er en anden sag.
Fjolle (14167) skrev:Du ved ikke hvad der er i bongen. Det kunne være katteurt.
Yeah helt sikkert.
Alrekr (14166) skrev:Hvis det er tilladt for Lille-Karl at smøre kattens mis ind i vaseline og så ellers stikke sin Ikea-blyants-lem ind[...]
Det er det heller ikke, hvis dyret lider overlast.
Elskov (14168) skrev:Det er sgu da også dyremishandling!
Hvis det ikke står i loven, så er det ikke, nej.
Jeg tror også det er problemet for politigutten fra Frederikshavn - hvad skal man sigte gutten for? Hvem har defineret en bong med røg som dyremishandling?
LinguaIgnota (14169) skrev:Det er det heller ikke, hvis dyret lider overlast.
Hence, vaseline og lille pik.
Alrekr (14170) skrev:Hvis det ikke står i loven, så er det ikke, nej.
Jeg tror også det er problemet for politigutten fra Frederikshavn - hvad skal man sigte gutten for? Hvem har defineret en bong med røg som dyremishandling?
fair enough, men så må man få nogle, der har forstand på katte til at vurdere, om katten har lidt overlast.
For lige at vende den lidt, så synes jeg til gengæld at det er vildt, at der er så meget rage over det her. Jeg er ikke en af dem, der mener manden skal tvinges til at spise sine egne indvolde, men der er rent faktisk folk, der håber at nogle voldelige dyreelskere får fat i ham før politiet. Dét er langt ude.
Elskov (14171) skrev:For lige at vende den lidt, så synes jeg til gengæld at det er vildt, at der er så meget rage over det her. Jeg er ikke en af dem, der mener manden skal tvinges til at spise sine egne indvolde, men der er rent faktisk folk, der håber at nogle voldelige dyreelskere får fat i ham før politiet. Dét er langt ude.
Det er da ikke unormalt at der kommer så meget rage. Det er voldsomt, men desværre er der nogen som i deres jagt på skåne dyr for mishandling gerne mishandler mennesker...
Han er en frækker fyr
http://www.amino.dk/filestorage/CommunityServer.Co...
http://www.amino.dk/filestorage/CommunityServer.Co...
Qw_freak (14157) skrev:Og prøv lige at se dens ører, sådan ser en presset kat ikke ud....
Og hvis du kigger rigtigt godt efter, vil du se at der til venstre i billedet sidder en psykopat med spændt hånd og klemmer, samt har en finger presset ned lige på kattens kranium: Katten kan ikke andet i denne situation! Det er IKKE dens eget valg.
Ja det er dyremishandling, det er der ingen tvivl om.
Men jeg korser mig over hvor megen tid folk her og på FB bruger på det skide billede.
Jeg ser ofte "almindelige" dyreejere der laver meget voldsommere dyremishandling end dette. Men det er normalt, så det hører vi aldrig om.
Men jeg korser mig over hvor megen tid folk her og på FB bruger på det skide billede.
Jeg ser ofte "almindelige" dyreejere der laver meget voldsommere dyremishandling end dette. Men det er normalt, så det hører vi aldrig om.
Clauzii (14181) skrev:I princippet kan der ikke bruges for meget tid på at stoppe sådan noget swinerei.
Selvfølgeligt kan der det. Billedet er mindst 3 måneder gammelt, og manden er højst sandsynligt ikke dansker. Hvorfor skal en tilfældig taber fra Frederikshavn lynches fordi eb tror at det er en nyhed?
At et par idioter (Husk det andet bonghoved der deltager på billedet) ryger en kat skæv, synes jeg ikke er ret slemt i forhold til ting som dette. Der er flere firmaer der tjener gode penge på at optage disse videoer og så sælge dem.
Eller hvad med (næsten) alle professionelle dyreavlere der, for at få det "perfekte" dyr, indavler og fremavler dyr, der ofte lider hele deres liv?
Så er der ting som [url= der direkte kan give mig mareridt.
Og så er der de egoister der skaffer sig et flokdyr så som en hund, på trods af at de har arbejde, hvilket gør at de ofte efterlader deres dyr alene hjemme i 10+ timer om dagen.
Dette er den absolut største kilde til psykiske problemer hos netop hunde.
Jeg kan blive ved og ved, fakta er at en meget stor del af dyreejere dagligt laver værre ting ved deres dyr, end disse personer på billedet.
Så undskyld at jeg bliver lidt harm over at jeg modtager 20+ FB-indlæg om dødsstraf til et par hashoveder der ryger en kat skæv, imens der aldrig er nogen der kommenterer dyr der bliver flået levende, for at få en bedre pels.
Eller hvad med (næsten) alle professionelle dyreavlere der, for at få det "perfekte" dyr, indavler og fremavler dyr, der ofte lider hele deres liv?
Så er der ting som [url= der direkte kan give mig mareridt.
Og så er der de egoister der skaffer sig et flokdyr så som en hund, på trods af at de har arbejde, hvilket gør at de ofte efterlader deres dyr alene hjemme i 10+ timer om dagen.
Dette er den absolut største kilde til psykiske problemer hos netop hunde.
Jeg kan blive ved og ved, fakta er at en meget stor del af dyreejere dagligt laver værre ting ved deres dyr, end disse personer på billedet.
Så undskyld at jeg bliver lidt harm over at jeg modtager 20+ FB-indlæg om dødsstraf til et par hashoveder der ryger en kat skæv, imens der aldrig er nogen der kommenterer dyr der bliver flået levende, for at få en bedre pels.
Med 'sådan noget swinerei' mener jeg netop også alle former for mishandling. Og i dette tilfælde er det bogstaveligt talt en handling begået imod en mis.
--
Og her gik 'man' og troede at Sandvik bare var en producent af håndsave.
--
Og her gik 'man' og troede at Sandvik bare var en producent af håndsave.
Man skulle ikke tro at en person, der ellers lyder så fornuftig, kunne finde på at opfordre til mord.
XorpiZ (14188) skrev:.. at OSX 10.7 tilsyneladende ikke understøtter TRIM på andre SSD-diske end Apples egne (eller, dem de har branded med Apple).
Det virker dumt.
Flashback til de gode gamle compaq dage :)
Hånter (14190) skrev:XorpiZ (14188) skrev:.. at OSX 10.7 tilsyneladende ikke understøtter TRIM på andre SSD-diske end Apples egne (eller, dem de har branded med Apple).
Det virker dumt.
Så er det jo godt, at der findes alternativer:
klik.
Absolut. Det ændrer dog ikke på, at det virker dumt og en smule arrogant.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.