mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg læste engang en tråd på et forum for kriseramte teenagepiger, at der var denne hersens pige, der fik besøg på værelset af sin halvbror, når han var der hver anden uge. Det synes hun ikke altid var lige fedt, fordi hun så var simpelthen så træt om morgenen. Og nogle gange gjorde det jo også lidt ondt.
En af de andre brugere skrev så, at det der incest ikke var så fedt - altså bevares, hun kendte da godt til det der med at være seksuelt tiltrukket af sin bror, men hun mente, at det nok var bedst at lade det blive ved fantasien.
For helvede, hvor jeg elskede at læse trådene på det forum.
En af de andre brugere skrev så, at det der incest ikke var så fedt - altså bevares, hun kendte da godt til det der med at være seksuelt tiltrukket af sin bror, men hun mente, at det nok var bedst at lade det blive ved fantasien.
For helvede, hvor jeg elskede at læse trådene på det forum.
Jeg ved, at mange af de gode gamle indlæg er blevet slettet - jeg ledte nemlig efter dem på et tidspunkt.
Right så jeg bor officielt sammen med en tøs nu... men også uofficielt med en anden tøs.. (og nej det er ikke personlighedspaltning indvolveret her)
Det er ikke så interessant som det lyder...
SlettetBruger (14056) skrev:Right så jeg bor officielt sammen med en tøs nu... men også uofficielt med en anden tøs
http://ekstrabladet.dk/112/article1689233.ece
?
SlettetBruger (14056) skrev:Right så jeg bor officielt sammen med en tøs nu... men også uofficielt med en anden tøs.. (og nej det er ikke personlighedspaltning indvolveret her)
Den skal da vidst lige uddybes en smule..?
Edit: Pics?!
en veninde har adresse her, men er for det meste hos kæresten.
en veninde har ikke adresse her, men bor her det meste af ugen (i perioder)
Har ikke så meget imod at donere mine sengepladser. det er faktisk sket et pat gange at relativt fremmede har overnattet her. (2 fra newz, og den enes veninde)
en veninde har ikke adresse her, men bor her det meste af ugen (i perioder)
Har ikke så meget imod at donere mine sengepladser. det er faktisk sket et pat gange at relativt fremmede har overnattet her. (2 fra newz, og den enes veninde)
relativt fremmed. <- ^^ jeg regner ikke med at man kan stole på at folks online personlighed matcher IRL.
og se bare.. den nat drak du vaginajuice- ikke cola.
og se bare.. den nat drak du vaginajuice- ikke cola.
Elskov (14050) skrev:Mort (14048) skrev:Flere af samlejerne er sket under tvang...
Ikke allesammen ?
Så han har voldtaget sin søster og så har hun efter nogen gange fundet ud af at det var sgu da egentligt meget rart ?
Det kan være de mener det flere gange var fysisk tvang og andre gange "overtalelse"/trusler e.l. I dunno, men det lyder usandsynligt at hun begyndte at kunne lide det oO
Alle kvinder vil tages med vold! De ved det bare ikke endnu..
Mamad (moveax1ret) (14057) skrev:SlettetBruger (14056) skrev:Right så jeg bor officielt sammen med en tøs nu... men også uofficielt med en anden tøs
http://ekstrabladet.dk/112/article1689233.ece
?
Den 12-årige Johanne beskrives som 164 cm høj, let til kraftig af bygning, langt kommunefarvet hår med lyse striber og blå øjne. Han var iført en knælang nylonjakke, sorte jeans og medbragte en mørklilla rygsækstaske.
eb.dk er vist heller ikke sikre på kønnet...
Pirater skød på krigsskib
Aaaaaahahahahahaha.... Så kan de satan galme lære det! Gad vide hvad de har tænkt da spaniolerne skød igen :D
Aaaaaahahahahahaha.... Så kan de satan galme lære det! Gad vide hvad de har tænkt da spaniolerne skød igen :D
Jeg synes det lyder mere nordjysk end sønderjysk... Vil give Porre ret i det - det er ihvertfald ikke sådan vi snakker i Tynne!
SlettetBruger (14073) skrev:Lol, det er ihvertfald ikke sønderjysk det der, hvem fanden taler sådan?
Min mor snakker sådan, når hun snakker med familien.
Fucking Chrome der gør at youtube ikke selv skifter nummer i en playliste. Hvorfor er det at nogen bruger noget andet end IE igen?
Lord Daniel-Dane (14085) skrev:Lord Daniel-Dane (14080) skrev:Tryk på den.
Now this!
Protip: Hold musen inde på/lige over dens overlæbe.
Ingen problemer her.
Det kunne man godt tro...:
Rating:
SlettetBruger Flamebait
:(
Ingen problemer her.
Colapusheren (14090) skrev:Porre er bare noob.
Det kunne man godt tro...:
Alrekr (14083) skrev:SlettetBruger (14082) skrev:Jeg skulle ikke trykke på den før den virkede... non-IE noobs
Har du prøvet at trykke alligevel? Det kunne ske at der skete noget andet end at øjnene følger musen :)
Rating:
SlettetBruger Flamebait
:(
Ronson (14088) skrev:Øhm.. Hvorfor er det at nogen bruger playlister på youtube?
Fordi jeg ikke er stødt på nogen alternativer endnu. ikke nogen hvor man også har en visuel fordel når man skal søge efter noget.
Ronson (14088) skrev:Øhm.. Hvorfor er det at nogen bruger playlister på youtube?
Og hvem gider høre MEIN LAND med rammstein uden lyd?
og Spotify er ubrugelig på et tv da man ikke kan se SHIT. eller for den sags skyld ændre skriftstørrelsen.
og spotify har ikke rammsteins værker >_<
nope... ingen alternativer.
Mnc (14091) skrev:Lord Daniel-Dane (14085) skrev:Lord Daniel-Dane (14080) skrev:Tryk på den.
Now this!
Det er sådan set over det hele; Man skal bare bevæge musen.
Lord Daniel-Dane (14098) skrev:Mnc (14091) skrev:Lord Daniel-Dane (14085) skrev:Lord Daniel-Dane (14080) skrev:Tryk på den.
Now this!
Det er sådan set over det hele; Man skal bare holde venstre knap nede.
FYP.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.