mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#abort
Jeg får det lidt dårligt, hver gang jeg hører om nogen, der vil bestemme over andres liv og om de skal være forældre eller ej. Et uønsket barn skal ikke til verden, medmindre abort er for sent. "Abort er mord" - my ass. Fosteret har jo ikke engang tænkt en menneskelig tanke endnu.
Jeg får det lidt dårligt, hver gang jeg hører om nogen, der vil bestemme over andres liv og om de skal være forældre eller ej. Et uønsket barn skal ikke til verden, medmindre abort er for sent. "Abort er mord" - my ass. Fosteret har jo ikke engang tænkt en menneskelig tanke endnu.
Ronson (13794) skrev:Øhm.
Man burde fortælle dem at nogen er interesseret i deres overvågningskameraer.
Clauzii (13799) skrev:Hvis man skal tale om liv i den forstand at hjertet, fysisk set, begynder at slå, går der 4-6 uger fra befrugtningen har fundet sted til det starter.
Men objektivt set er der vel liv, fra det øjeblik ægget befrugtes, da ens køn allerede bestemmes i det øjeblik en sædcelle er trængt ind.
Ud fra Biblen kan man argumentere at abort ikke er drab. I det gamle testamente står der, at hvis man slår en kvinde så hun mister sit barn skal det ikke straffes så hårdt som drab. Samtidig står der direkte i Første Mosebog at Gud [u]blæste liv[u] i Adam - at luft er liv. Et barn er altså først et barn når barnet trækker vejret.
Forskellen mellem hastighed og goodput på wifi
Vi har én klient på netværket der er forbundet med omkring 450mbps
men den hurtigste goodput er under 36mbps
Vi har én klient på netværket der er forbundet med omkring 450mbps
men den hurtigste goodput er under 36mbps
wc4 (13812) skrev:Porre@vinter?
Holy fuck du gjorde mig nervøs der.
Kender godt Iceman. fantastisk at hans døde væv helede igen - hvis det da overhovedet er sandt.
Vi nedstammer begge fra en viking der kneppede en optøet dinosaur - vi er afkommet.
Hvilket forklare hvorfor der er varmere i vores serverrum - end i min lejlighed :)
Clauzii (13815) skrev:T. Hansen beordrede snyd med fyrværkeri
Klaphattefirma...
Nice xD sådan et batteri blev jeg ramt af for tre år siden, så kan da kun give dem ret i at det vælter
Oplevede selv et batteri der væltede for nogle år siden også. Ganske enkelt fordi der åbenbart var en 'rulle' der var var monteret forkert, altså skød nedad. Hvilket resulterede i at de sidste skud ramte en rude, der smadrede.
Det er ikke for sjov, T. Hansen, at der er kontrolmyndigheder til varetagelse af fyrværkeri-sikkerheden.
Det er ikke for sjov, T. Hansen, at der er kontrolmyndigheder til varetagelse af fyrværkeri-sikkerheden.
Spiderboy (13820) skrev:Der er 90% off på Train Simulator 2012 i Steam-butikken i dag. Det må da lige være noget for jer tog-interesserede. :-)
Damn!
Man skal stadig af med over 10.000 kr. hvis man vil have alt DLC til det!
[Edit]
Så ikke at de havde et ekstra tilbud, så man kan få en komplet pakke til 1.700kr.
At jeg er blevet kontaktet pr. sms pga. af dette 3 år gamle indlæg.
Dreadnought (13830) skrev:At jeg er blevet kontaktet pr. sms pga. af dette 3 år gamle indlæg.
Men har du så stadig det?!
Den afvigelse ville de nemt kunne have undgået, men du holder jo på din vej og er ikke til at debatter med, da du allerede har valgt at mit løsnings forslag er fejl, så hvorfor du startede får mig til at tænke hmm.. desuden har jeg altid ment det er tåbeligt at afrunde i procent regning for hvis 49,5% mener noget så er det fuldstædig fjollet at runde det op til 50% da det er 49,5% og ikke er decimal som bør fjernes da der ingen usikkerhed er på den.
Den afvigelse ville de nemt kunne have undgået, men du holder jo på din vej og er ikke til at debatter med, da du allerede har valgt at mit løsnings forslag er fejl, så hvorfor du startede får mig til at tænke hmm.. desuden har jeg altid ment det er tåbeligt at afrunde i procent regning for hvis 49,5% mener noget så er det fuldstædig fjollet at runde det op til 50% da det er 49,5% og ikke er decimal som bør fjernes da der ingen usikkerhed er på den.
Rainmeter (13846) skrev:desuden har jeg altid ment det er tåbeligt at afrunde i procent regning for hvis 49,5% mener noget så er det fuldstædig fjollet at runde det op til 50% da det er 49,5% og ikke er decimal som bør fjernes da der ingen usikkerhed er på den
Hvad hvis den eksakte andel for et eller andet er 42,485265295629756256224562356254258625634%? Det ville du ikke afrunde til f.eks. 2 decimaler?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.