mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg

Gå til bund
Gravatar #13751 - Slettet Bruger [1254964853]
20. dec. 2011 12:22
terracide (13749) skrev:
Listen er lang over den løgn de kristne har forsøgt at hjenrevakse verdenen med...

terracide (13750) skrev:
Julen er hovedparten af tiden ikke indeholdt "jesus"...det er en nyere tilføjelse...på grænsen til historieforfalskning.

Ja det er jo så det jeg prøver at sige. Julen er tæt på 1000år ældre end kristendom i danmark.
Gravatar #13752 - LinguaIgnota
20. dec. 2011 12:23
Nogen skal kalibrere chatbotten Henrik - nu spytter den igen totalt irrelevante indlæg ud, når den trigges af visse nøgleord.
Gravatar #13753 - Rainmeter
20. dec. 2011 12:24
Ændre ikke på at den opfattes som noget kristent nu.
Gravatar #13754 - Slettet Bruger [1254964853]
20. dec. 2011 12:32
Rainmeter (13753) skrev:
Ændre ikke på at den opfattes som noget kristent nu.

Det hedder ignorance :)
Gravatar #13755 - Fjolle
20. dec. 2011 12:43
.. Og Jesus blev født i oktober...
Gravatar #13756 - Rainmeter
20. dec. 2011 12:45
Ikke desto mindre opfattes det som en kristen højtid.
Gravatar #13757 - vandfarve
20. dec. 2011 12:50
Min kollega, der konsekvent glemmer (eller nægter?) at gemme dokumenter på fællesdrevet, men som aldrig - ALDRIG - misser en chance for at kritisere mig, hvis jeg lige netop har glemt at opdatere et dokument de få gange, det er sket.

Wtf!
Gravatar #13758 - terracide
20. dec. 2011 13:25
Rainmeter (13756) skrev:
Ikke desto mindre opfattes det som en kristen højtid.

Nej, vi fejre Jul...ikke kristmesse...selv navnet hænger ved.

Og spørger du folk er det Julegaver, og al det IKKE-kristne folk forbinder med Julen...du ville måske have haft en pointe hvis vi havde fejret kristmesse(Christmas)...men dét gør vi ikke.
Gravatar #13759 - Rasmus064
20. dec. 2011 14:04
vandfarve (13757) skrev:
Wtf!

Nak computeren og sig "det var ærligt, måske du alligevel skulle have gemt på fællesdrevet"
Virker selvfølgelig kun hvis han ikke tager backup af sine ting.
Gravatar #13760 - Rainmeter
20. dec. 2011 14:12
Nu lukkede du lort ud igen, jeg er ligeglad med alt det!? faktum er at folk opfatter det som noget kristent, så jeg sq ligeglad med om at det er eller er, faktum er det bliver set som en kristen begivehed også må du gerne komme med dit mund lort, men inden synes jeg lige du skal smutte ud på gaden og spørger folk hvad de synes julen er.
Gravatar #13761 - terracide
20. dec. 2011 14:56
Rainmeter (13760) skrev:
Nu lukkede du lort ud igen, jeg er ligeglad med alt det!? faktum er at folk opfatter det som noget kristent, så jeg sq ligeglad med om at det er eller er, faktum er det bliver set som en kristen begivehed også må du gerne komme med dit mund lort, men inden synes jeg lige du skal smutte ud på gaden og spørger folk hvad de synes julen er.

Opfatter folk Julemanden som kristen?
lol

Nu er det dig der lukker lort ud...
Gravatar #13763 - Rainmeter
20. dec. 2011 15:44
Flot selvmål klaphat, 1 jeg snakkede aldrig om julemanden men julen og 2 ja det gør folk Sankt Nikolaus, så spar mig nu for mund lort tak.
Gravatar #13764 - Brugernavn
20. dec. 2011 16:00
Julemanden i Tivoli, KBH er blå i år. What the flying fuck? Julemanden skal være rød, for det har Coca Cola™ bestemt. Russerne må se at lære det, nu hvor de også er blevet kapitalister.
Gravatar #13765 - terracide
20. dec. 2011 16:20
Erwin Mac Fagdroid (13764) skrev:
Julemanden i Tivoli, KBH er blå i år. What the flying fuck? Julemanden skal være rød, for det har Coca Cola™ bestemt. Russerne må se at lære det, nu hvor de også er blevet kapitalister.

Myte detekteret:
http://www.snopes.com/holidays/christmas/santa/coc...
Gravatar #13766 - wc4
20. dec. 2011 16:56
Terra, holder du egentligt jul?
Altså ikke den kristne helligdag (som det jo i princippet ikke er, hvilket du har tydeligt vist), men hygger med familien juleaften med god mad, træ og gaver? :)
Gravatar #13767 - Slettet Bruger [1254964853]
20. dec. 2011 17:27
wc4 (13766) skrev:
men hygger med kæresten juleaften med god medicin, træ og drugrape? :)

FYP
Gravatar #13768 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
20. dec. 2011 18:08
terracide (13761) skrev:
Rainmeter (13760) skrev:

Opfatter folk Julemanden som kristen?
lol

Nu er det dig der lukker lort ud...

Fik ikke lige quoted ham ...

Anyhow, han har nok set børnejulekalender på TV2 ...

Julen som vi har nu om dage er næsten opfundet af butikker - køb gaver, flere gaver, gaver til dine venner og grandonkler, mindst 700 kr pr. person!

- det er kvalmt imho!
Gravatar #13769 - Brugernavn
20. dec. 2011 18:12
terracide (13765) skrev:
Myte detekteret:

I stand corrected. Men russerne må sgu stadig spænde hjelmen.
Gravatar #13770 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
20. dec. 2011 18:16
Erwin Mac Fagdroid (13769) skrev:
terracide (13765) skrev:
Myte detekteret:

I stand corrected. Men russerne må sgu stadig spænde hjelmen.

Jeg kan bedre lide den blå! Blå er en køn farve ...

Og Gud min DNA har ikke givet mig lov til at se rød (og grøn)
Gravatar #13771 - Brugernavn
20. dec. 2011 18:18
wc4 (13766) skrev:
Altså ikke den kristne helligdag

Er julen ikke bare endnu en adopteret crowd pleaser helligdag, så hedningene ikke behøvede at lave om på deres solhvervsfest (eller hvad pokker de nu fejrede), når de konverterede?

Edit: jo, søreme så...
http://www.denstoredanske.dk/Nordisk_Mytologi/Ritualer/jul?highlight=Jul skrev:
Historisk set indgår blandede elementer imidlertid i denne højtid. Den romerske solhvervsfest for Sol Invictus (kejseren som guddom, "uovervindelig sol") er en forgænger ligesom den nordisk-hedenske offerfest, hvor man "drak jul", dvs. udbragte skåler for et nyt og frugtbart år (til árs ok friðar) for guderne Njord, Frej og Odin.
Gravatar #13772 - vandfarve
20. dec. 2011 18:26
Rasmus064 (13759) skrev:
Nak computeren og sig "det var ærligt, måske du alligevel skulle have gemt på fællesdrevet"
Virker selvfølgelig kun hvis han ikke tager backup af sine ting.

Jeg ville gide at gøre noget, hvis det ikke var for faktummet, at arbejdsdagen i morgen er sidste dag i denne omgang.

Jeg kan derfor kun tage mig sammen til at smile skummelt ved tanken om, at han mister flere dages, ugers eller måneders arbejde, fordi han ingenlunde tænker sig om. Klaphat.
Gravatar #13773 - Brugernavn
20. dec. 2011 18:40
Thoroughbreed (13770) skrev:
Jeg kan bedre lide den blå! Blå er en køn farve ...

Nisser er altså røde, ligesom indianere, og æbler der ikke bare smager af syre og sukker. Alt muligt andet må russerne give alt den blå maling, de har lyst til.

Det ser pænt syret ud, når man kan se alle farver...
Gravatar #13774 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
20. dec. 2011 19:33
Erwin Mac Fagdroid (13773) skrev:
Nisser er altså røde, ligesom indianere, og æbler der ikke bare smager af syre og sukker. Alt muligt andet må russerne give alt den blå maling, de har lyst til.

Det ser pænt syret ud, når man kan se alle farver...

Grønne æbler er MUMS!..

Det link - hva specielt er der ved den? Bortset fra at det er et langt link?
Gravatar #13775 - Brugernavn
20. dec. 2011 19:45
Thoroughbreed (13774) skrev:
Det link - hva specielt er der ved den? Bortset fra at det er et langt link?

Det viser søgningen som en rød/grøn farveblind ser den, så folk med fuldt farvesyn kan se hvordan det er.
Gravatar #13776 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. dec. 2011 04:50
Erwin Mac Fagdroid (13775) skrev:
Det viser søgningen som en rød/grøn farveblind ser den, så folk med fuldt farvesyn kan se hvordan det er.

L33t h4x0r skills :p

Nok derfor jeg ikke rigtig synes der var sket noget specielt ved Google
Gravatar #13777 - Brugernavn
21. dec. 2011 06:16
Thoroughbreed (13776) skrev:
Nok derfor jeg ikke rigtig synes der var sket noget specielt ved Google

Ah, jeg troede det var gas ;)
Gravatar #13778 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. dec. 2011 06:38
Erwin Mac Fagdroid (13777) skrev:
Ah, jeg troede det var gas ;)

Gas? Næh, det er almindeligt farveblindhed ;)
Gravatar #13779 - LinguaIgnota
21. dec. 2011 07:35
“Forældre til en række elever på Bakkeskolen i Esbjerg retter en hård kritik mod skolens lærere og ledelse.

Forældrene fortæller blandt andet om en ni-årig pige, der er blevet rullet i glasskår, en 11-årig pige, der har fået tæsk og af frygt for flere har låst sig inde på et toilet i næsten en hel time, en dreng i 0.klasse, der er blevet holdt af to ældre drenge og tæsket af en anden dreng fra 0.klasse, og en ti-årig pige, der har fået kastet et æble i hovedet.

Flere forældre fortæller ligeledes om mobning af børnene, hvis de har pålæg af svinekød med på madpakken. …

På Bakkeskolen har omkring 80 procent af børnene en anden etnisk baggrund end dansk, og det er netop forældre til de danske børn, som rejser kritikken.”

Marina, 9 år.

“Philip Lambertsen har måttet holde sin datter Marina på ni år hjemme fra skole flere gange i forrige uge…

- For ca. to uger siden blev Marina rullet i glasskår fra en smadret flaske i skolegården. Gerningsmændene var nogle lidt ældre drenge, og de blev bortvist fra skolen i en uge… Marina og andre børn er også blevet voldsomt mobbet, fordi de har pålæg af svinekød med på madpakken. Det spiser muslimerne jo ikke, siger Philip Lambertsen.

Philip Lambertsen fortæller også om andre former for mobning, trusler og decideret vold mod elever med dansk baggrund på skolen.” (Marina blev rullet i glasskår, Jyske Vestkysten, 20. december 2011, s. 6)

Anna, 10 år.

“Anna på ti år har været nødt til at finde en hemmelig sti til skole, fordi hun ikke tør cykle ad den normale vej af frygt for at blive overfaldet..

- Mit barn er egentlig glad for at gå i skole, men hun er både blevet slået og sparket, og der er blevet kastet ting efter hende, uden at skolen gør noget, fortæller Annas mor, Jeannette Lauridsen. … Anna og veninden blev for nylig overfaldet med æbler, da de var i frugtboden. Den ene af pigerne fik et æble kastet i ansigtet, og de blev skubbet væk fra boden, fortæller Jeanette Lauridsen. …

- De siger: » Hold din kæft! Ellers kommer min onkel efter dig « .“ (Anna fik et æble kylet i ansigtet, Jyske Vestkysten, 20. december 2011, s. 6)

Cecilie, 12 år.

“Stortudende fortæller datteren, at hun er blevet jagtet rundt på skolen af fem-seks andre elever, og at hun har barrikaderet sig på toilettet. Her har hun siddet i næsten en time, mens flokken, der vil tæske hende, venter udenfor. … Cecilie er en af de få elever i klassen, der har svinekød med i sin madpakke: – De truer med at tage min madpakke og siger: Ar, du spiser svinekød, Cecilies mor beslutter sig for at skifte svinekødet ud med kyllingepølse for at hjælpe datteren.

- Men de kan ikke se forskel på hamburgerryg og kyllingefilet, så de fortsætter med at drille hende, siger Tina Sørensen. …

Dråben, der får bægeret til at flyde over og Cecilie til at skifte skole, falder, da Cecilie spørger en grædende pige i klasseværelset, om der er noget galt. Det fører til, at Cecilie bliver angrebet af flere elever, der river hende i håret, sparker og kaster en stol i ryggen på hende. Den anden pige forsøger at hjælpe, men får en klipsemaskine i nakken og hovedet banket ned i noget glas.” (Cecilie gemte sig på wc’et, Jyske Vestkysten, 20. december 2011, s. 6)
Gravatar #13780 - Slettet Bruger [1254964853]
21. dec. 2011 07:42
Gud for helvede satan...
Gravatar #13781 - Fjolle
21. dec. 2011 08:00
Man kan vel ikke rigtigt smide folk ud af folkeskolen, eller kan man?
Gravatar #13783 - Slettet Bruger [1254964853]
21. dec. 2011 08:11
Mamad (moveax1ret) (13782) skrev:
http://i.imgur.com/3oJ9N.jpg

Minder mest af alt om en modificeret Fivefingers Performa Jane, farvet kængurulæder og noget afskyeligt plastik med syntetisk pels.

Tja, hvis det er sådan en du vil ha Mamad så blir du sikkert tilfreds, Performa Jane er yderst fleksibel om forfoden. Findes godt nok kun i damestørrelser, men hvis dine fødder har en størrelse, proportionelt til andre dele af din krop burde det ikke være et issue.
Gravatar #13784 - Mamad (moveax1ret)
21. dec. 2011 08:42
wait a second........kan du godt se at dén er grim?
Gravatar #13785 - XorpiZ
21. dec. 2011 09:24
Går ud fra det er fundet her:

http://www.uriasposten.net/archives/32645

Folk er sgu vanvittige derinde:

"Jeg kan med stolthed meddele, at min personlige “pige-var-dig-mod-muslimer” kampagne indtil videre er successfuld! Jeg har en datter på 3 år, og da vi snakkede om hvad hun ønskede sig i julegave, nævnte hun bl. a. “en skyder”. Da hendes mor/min kone spurgte hvorfor var svaret: “Så jeg kan skyde tyveknægte – og muslimer”.

Jeg er stolt af, at jeg har lært hende at tage forholdsregler, for jeg frygter desværre hun får rigelig behov for dem. Det gør ondt indeni at læse historier om disse børn som samfundet/politikere/forældrene lader blive fysisk og mentalt mærket."

Han må sørme være stolt.
Gravatar #13786 - Slettet Bruger [1254964853]
21. dec. 2011 09:27
Mamad (moveax1ret) (13784) skrev:
wait a second........kan du godt se at dén er grim?

Der er mange hæslige Fivefingers. Den du delte der var dog en ny low - Men det er heller ikke Fivefingers.
Gravatar #13787 - LinguaIgnota
21. dec. 2011 10:03
XorpiZ (13785) skrev:
Går ud fra det er fundet her:

http://www.uriasposten.net/archives/32645

Folk er sgu vanvittige derinde:

"Jeg kan med stolthed meddele, at min personlige “pige-var-dig-mod-muslimer” kampagne indtil videre er successfuld! Jeg har en datter på 3 år, og da vi snakkede om hvad hun ønskede sig i julegave, nævnte hun bl. a. “en skyder”. Da hendes mor/min kone spurgte hvorfor var svaret: “Så jeg kan skyde tyveknægte – og muslimer”.

Jeg er stolt af, at jeg har lært hende at tage forholdsregler, for jeg frygter desværre hun får rigelig behov for dem. Det gør ondt indeni at læse historier om disse børn som samfundet/politikere/forældrene lader blive fysisk og mentalt mærket."

Han må sørme være stolt.

Hvis du skal læse Uriasposten, så hold dig for guds skyld fra kommentarerne. De er endnu værre end på Youtube.
Gravatar #13788 - snesman
21. dec. 2011 10:05
Man går hen og bliver helt småracistisk når man læser sådan noget:(

Anywho, det er nyt for mig, at muslimer skulle blive mugne over voldelige over at andre spiser svinekød.
Gravatar #13789 - Mamad (moveax1ret)
21. dec. 2011 10:12
LinguaIgnota (13787) skrev:
Hvis du skal læse Uriasposten, så hold dig for guds skyld fra kommentarerne. De er endnu værre end på Youtube.

Men ikke værre end på nationen.........
Gravatar #13790 - XorpiZ
21. dec. 2011 10:13
LinguaIgnota (13787) skrev:

Troede det var der, du havde fundet dit citat. :D

Mamad (moveax1ret) (13789) skrev:
Men ikke værre end på nationen.........

Nej, nationen slår man ikke. Uanset hvad artiklen handler om, så ender det altid med, at der bliver "diskuteret" politik eller racisme. Jeg fatter det ikke :D
Gravatar #13791 - Clauzii
21. dec. 2011 10:35
Clauzii (13719) skrev:
Yep, Ronja Røverdatter.

Ja godaw, "Klatretøsen" var det. Klovn ;)
Gravatar #13792 - terracide
21. dec. 2011 13:27
snesman (13788) skrev:
Man går hen og bliver helt småracistisk når man læser sådan noget:(

Anywho, det er nyt for mig, at muslimer skulle blive mugne over voldelige over at andre spiser svinekød.

Hvorfor kommer det bag på dig?
De bliver også mugne hvis ikke-muslimer tegner Muh-hammed...selv om islam ikke gælder for os...

Terra - Spot the pattern...
Gravatar #13793 - Daniel-Dane
21. dec. 2011 18:53
Jeg gik ind i "Danske Bank: Microsoft køber Nokia i 2012"-nyheden og tænkte: "Hey, her ville det da være smart at sortere indlæggene efter rating." Så det gjorde jeg og fortsatte tankegangen: "Nå, Windcape er øverst. Det er jo Microsoft, så det giver fin mening. Men hvem er mon så i bunden?"

Windcape selvfølgelig.
Gravatar #13794 - Ronson ⅍
21. dec. 2011 21:52
Gravatar #13795 - qed
21. dec. 2011 21:58
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=272608489443149&set=a.176678979036101.33220.139429229427743&type=1&ref=nf skrev:

A worried woman went to her gynecologist and said:

'Doctor, I have a serious problem and desperately need your help! My baby is not even 1 year old and I'm pregnant again. I don't want kids so close together.'

So the doctor said: 'Ok and what do you want me to do?'

She said: 'I want you to end my pregnancy, and I'm counting on your help with this.'

The doctor thought for a little, and after some silence he said to the lady: 'I think I have a better solution for your problem. It's less dangerous for you too.'

She smiled, thinking that the doctor was going to accept her request.

Then he continued: 'You see, in order for you not to have to take care of 2 babies at the same time, let's kill the one in your arms. This way, you could rest some before the other one is born. If we're going to kill one of them, it doesn't matter which one it is. There would be no risk for your body if you chose the one in your arms.'

The lady was horrified and said: 'No doctor! How terrible! It's a crime to kill a child!'

'I agree', the doctor replied. 'But you seemed to be OK with it, so I thought maybe that was the best solution.'

The doctor smiled, realizing that he had made his point.

He convinced the mom that there is no difference in killing a child that's already been born and one that's still in the womb. The crime is the same!
Gravatar #13796 - Daniel-Dane
21. dec. 2011 22:02
Relevant username.
Gravatar #13797 - Slettet Bruger [1254964853]
21. dec. 2011 22:04
qed (13795) skrev:
He convinced the mom that there is no difference in killing a child that's already been born and one that's still in the womb. The crime is the same!

suk
Gravatar #13798 - Daniel-Dane
21. dec. 2011 22:07
Logikken er jo urokkelig!!!11
Gravatar #13799 - Clauzii
22. dec. 2011 00:45
Allerede inden for 24 timer, begynder en befrugtet celle at dele sig.

Hvis man skal tale om liv i den forstand at hjertet, fysisk set, begynder at slå, går der 4-6 uger fra befrugtningen har fundet sted til det starter.

Men objektivt set er der vel liv, fra det øjeblik ægget befrugtes, da ens køn allerede bestemmes i det øjeblik en sædcelle er trængt ind.

Dilemmaet er så - at fjerne noget som allerede er eller dræbe noget som er på vej til at blive...

Hvem ved hvem der bliver den næste store komponist, den næste store Einstein, den store Schumacher osv.??

Samtidig vil man selvfølgelig også gerne hjælpe med abort ifm. f.eks. en voldtægt.

Personligt ser jeg det som værende 'liv' fra det øjeblik sædcellen trænger ind, men er dog ikke modstander af abort, så længe det har et reelt formål.
Gravatar #13800 - Jakob Jakobsen
22. dec. 2011 04:33
Clauzii (13799) skrev:
vem ved hvem der bliver den næste store komponist, den næste store Einstein, den store Schumacher osv.??

...den næste Hitler, den næste George Bush osv. osv.

Skal vi ikke bare droppe det ligegyldige argument?

Da samtlige sædceller og æg jo også er "liv", skal samtlige kvinder så ikke tvinges til befrugtning ved hver ægløsning, samt indføre dødsstraf for masturbation?

Er godt træt af den "halleluja" holdning til ting som disse. Vi har videnskaben, som kan fortælle hvornår et foster kan "føle" noget osv. Alligevel skal nogle nissetroende tosser prøve at bestemme over andre og deres kroppe.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login