mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg

Gå til bund
Gravatar #13501 - terracide
9. dec. 2011 03:08
Alrekr (13498) skrev:
Nej. Når folk misbruger religion (George Bush) så dør folk. Ligesom det ikke er pistolen, men mennesket, der slår ihjel, er det ikke religionen, men mennesket, som udnytter og misbruger religionen.

Vis mig et tidspunkt hvor mere religion bringer fremskridt.
Og det er satme tyndt af dig at det er det enste ynklige forsvar du har for ovetro ud af min post.

Men det siger jo en masse ikke...man kan ikke forsvare religion uden at ligne en latterlig taber...go figure :)
Gravatar #13502 - terracide
9. dec. 2011 03:10
Alrekr (13500) skrev:
Jep - men netop det at det blev skrevet ned var vel vigtigt? Uden en nedskrevet bog med regler kunne reglerne sagtens ændres over tid. Det er noget sværere at ændre reglerne hvis de er nedskrevet - hvilket er eneste grund til at muslimer og jøder endnu ikke nyder bacon :)

Ingen grund til at tilsværte sund viden...med overtro.
Viden fungere alene...det giver igen mening at bringe religion ind i ting...med mindre du forsøger at holde folk nede og kontrollere dem.
Gravatar #13503 - Alrekr
9. dec. 2011 03:11
Jeg fik da sagt at jeg ikke er troende?
Gravatar #13504 - terracide
9. dec. 2011 03:23
Alrekr (13503) skrev:
Jeg fik da sagt at jeg ikke er troende?

Dosn't matter...dine argumenter i forsvar for religion er "religiøse".
Det vil sige de er lige så langt ude, lige så falske og lige så retarderede som når de religiøse bræger op...
Gravatar #13505 - Alrekr
9. dec. 2011 03:27
Ja, det er så din holdning. Jeg har ikke flere argumenter, du har afvist dem på et, synes jeg, tyndt grundlag. Du viser igen at du ikke vil diskutere, men kun fremture dine egne synspunkter som de absolutte.
Gravatar #13506 - terracide
9. dec. 2011 03:36
Alrekr (13505) skrev:
Ja, det er så din holdning. Jeg har ikke flere argumenter, du har afvist dem på et, synes jeg, tyndt grundlag. Du viser igen at du ikke vil diskutere, men kun fremture dine egne synspunkter som de absolutte.

Tyv tror hver mand stjæler.
Du har ikke hyldet religion....du har forsøgt at feje i forvejen kendt viden til religion og så give religion æren.

Den slags intellektuel uærlighed er lige så slem som religiøsitet.

Holder ikke en meter...har du arguemtneret anderledes så vis mig hvor...eller hold op med at tude.
Gravatar #13507 - Rainmeter
9. dec. 2011 07:42
terracide du opfører dig jo slet ikke missionerende lige nu....

terracide (13490) skrev:
Moderate nazister?
Moderate muslimer?

De findes da, søg selv på google? .. Hvem har gjort dig til konge over, foreningen for ting der ikke kan tolkes alternativt?

terracide (13497) skrev:
Ligestilling...ikke fra religion.
Ytringsfrihed...ikke fra religion.
Demokrati...ikke fra religion.
Menneskerettigheder...ikke fra religion.

Der var en der lige fik 13 dengang til religion? lol. Prøv lige engang at læse biblen og se med lighed og menneskerettigheds brillerne på i mens, at der så er blevet udført forkert er jo en ting, men ud fra din engen logik, hvor man ikke tillader alternative tolknings muligheder, må dem der gjorde det jo ikke kristne..
Gravatar #13508 - Mnc
9. dec. 2011 08:54
Religion og lighed/rettigheder?

Er det nu vi skal sige "Military intelligence" og grine højlydt, som en dårlig sketch?

Tag du et smut til mellemøsten og proklamer højlydt at du er homoseksuel, og du vil se hvor mange rettigheder du pludselig har, samt hvor godt de vil behandle dig.
Eller til USA for den sags skyld. :D
Gravatar #13509 - terracide
9. dec. 2011 09:05
Rainmeter (13507) skrev:
terracide du opfører dig jo slet ikke missionerende lige nu...

Brug en ordbog...religiøse termer gælder ikke for ateismen...fraværet af en tro er ikke en tro

De findes da, søg selv på google? .. Hvem har gjort dig til konge over, foreningen for ting der ikke kan tolkes alternativt?

Grey's, hollow earth og Anders And findes også på google...men det betyder ikke at de findes i den virkelige verden eller er fakta.
Nice fail.

Der var en der lige fik 13 dengang til religion? lol. Prøv lige engang at læse biblen og se med lighed og menneskerettigheds brillerne på i mens, at der så er blevet udført forkert er jo en ting, men ud fra din engen logik, hvor man ikke tillader alternative tolknings muligheder, må dem der gjorde det jo ikke kristne..

Hvilken afart af kristendommen snakker du om?
For de kan ikke alle sammen være rigtige!

(PS. Der står sort på hvidt i biblen at du ikke må fortolke biblens ord...ellers vil alverdens ulykker ramme dig...måske du skulle læse den får du udtaler dig?)

Og igen...de største fremskridt er sket når vi har taget magten fra overtro/nissefolket.
Åbn en historiebog...you might enjoy it.
Gravatar #13510 - Mnc
9. dec. 2011 09:21
terracide (13509) skrev:
Rainmeter (13507) skrev:
terracide du opfører dig jo slet ikke missionerende lige nu...

Brug en ordbog...religiøse termer gælder ikke for ateismen...fraværet af en tro er ikke en tro

Endelig et glimrende eksempel. Jeg udtalte tidligere noget i stil med "Det eneste jeg på forhånd er enige med andre ateister om er, at ingen af os tror på guds eksistens", og det kan vist ikke påvises bedre, end når Henrik kommer og 'hjælper mig'. :D

terracide (13509) skrev:

Grey's, hollow earth og Anders And findes også på google...men det betyder ikke at de findes i den virkelige verden eller er fakta.
Nice fail.

Strawman. Eller sku' jeg kalde det røgslør, så du kan følge med?

terracide (13509) skrev:

Hvilken afart af kristendommen snakker du om?
For de kan ikke alle sammen være rigtige!

(PS. Der står sort på hvidt i biblen at du ikke må fortolke biblens ord...ellers vil alverdens ulykker ramme dig...måske du skulle læse den får du udtaler dig?)

Og igen...de største fremskridt er sket når vi har taget magten fra overtro/nissefolket.
Åbn en historiebog...you might enjoy it.
Kan kun opfordre til, at folk der ikke er overbevist, rent faktisk læser biblen.
Så vil folk se hvor meget fucked op lort der står i den. :)
Sælg din datter som slave... Slå folk ihjel hvis de har en forkert frisure... Omtaler folkemord, voldtægt & at slå børn ihjel, som var det simpelthen det bedste siden den dybe tallerken.
Gravatar #13511 - snesman
9. dec. 2011 11:12
http://www.colbertnation.com/the-colbert-report-vi...

At FBI hiver tal ud af røven for at hjælpe underholdningsindustrien.
Gravatar #13512 - Mnc
9. dec. 2011 11:35

Det er da ikke "hmm", det er nærmere

http://3.bp.blogspot.com/_WXezaq54mxk/Sh1icHtzhcI/...

;-)
Gravatar #13513 - snesman
9. dec. 2011 11:53
True. Jeg synes bare det var en lidt "hmm" detalje, at det står sort på hvidt at de ikke har det mindste grundlag for deres tal. Hvorfor så lave et estimat til at starte med?
Gravatar #13514 - Daniel-Dane
9. dec. 2011 12:03
Gravatar #13515 - Elskov
9. dec. 2011 13:43
Gravatar #13516 - Mort
9. dec. 2011 13:47
...den WoW reklame der i øjeblikket vises på newz. Der er ingen af de ingame ting som vises i reklamen som man rent faktisk kan i spillet.
Gravatar #13517 - snesman
9. dec. 2011 13:51
Elskov (13515) skrev:
I Danmark kan vi også...

Kæft hvor sejt. Er det trolling eller er han for real? Han får mig lidt til at stå af med sin wall of text
Gravatar #13518 - snesman
9. dec. 2011 15:01
Lord Daniel-Dane (13479) skrev:

En 6'er på skalaen er en, som mener, at man kan afvise eksistensen af en gud, da der ikke er beviser, der taler for.

Wikipedia skrev:
[...] no thinking atheist would consider themselves "7", as atheism arises from a lack of evidence and evidence can always change a thinking person's mind.

Så holder jeg mig til en sekser. Men med samme overbevisning, som i spørgsmålet om Julemandens eksistens.

Jeg vil i øvrigt gå længere end Dawkins og sige at der ikke findes nogen 7'ere.

På den anden side er jeg ikke sikker på om jeg ville tro på det, hvis jeg fik præsenteret beviser for Guds eksistens. I første omgang ville jeg nok antage at jeg var blevet sindssyg.

Men hvem ville ikke i sidste ende godtage endegyldige beviser for eksistensen a en gud?

Gravatar #13519 - Jakob Jakobsen
9. dec. 2011 15:50
snesman (13518) skrev:
Men hvem ville ikke i sidste ende godtage endegyldige beviser for eksistensen a en gud?

http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/o...
Gravatar #13520 - didriksen86
9. dec. 2011 15:55
http://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Hall_problem <-- Jeg så det i myth busters igår og jeg kan ikke få min lille hjerne til at forstå det.. :(
Gravatar #13521 - Fjolle
9. dec. 2011 16:04
Så skulle du prøve at forstå "Tuesday boy problem" :)

http://scienceblogs.com/evolutionblog/2011/11/the_...
Gravatar #13522 - Jakob Jakobsen
9. dec. 2011 16:10

dør 1 1/3 chance
dør 2 1/3 chance
dør 3 1/3 chance

Du vælger dør et og har 1/3 chance.

tilbage er dør 2 og dør 3, hvor der er 2/3 chance.

Du ved dog at mindst en af de to døre, er uden gevinst.

Dør 3 bliver åbnet og er uden gevinst.

Det ændrer dog ikke sandsynligheden for at gevinsten er bag dør 2 eller 3, men da dør 3 er udelukket, vil der stadig være 2/3 chance for gevinst hvis du vælger dør 2, i stedet for at blive på dør 1.
Gravatar #13523 - didriksen86
9. dec. 2011 16:23
#22 Hvad så med hvis jeg i tankene har valgt dør 1 og peger med fingrene på dør 3?.. Skal jeg så skifte tilbage eller?...
Gravatar #13524 - Mnc
9. dec. 2011 16:28
den valgte dør er den valgte dør... Om du så peger eller siger det højt eller hvad du gør.
Gravatar #13525 - Ronson ⅍
9. dec. 2011 18:50
snesman (13517) skrev:
Elskov (13515) skrev:
I Danmark kan vi også...

Kæft hvor sejt. Er det trolling eller er han for real? Han får mig lidt til at stå af med sin wall of text

For satan han er syg.

Jobkonsulenter har læst hans vrøvl om at han er den nye mesias, den nye verdensorden og what not og spørger om der er noget man bør "være bekymret over".
Det får han vendt om til at de tror han er en ny Breivik og påstår at de har indberettet ham til rigspolitiet.
Jeg tvivler. Af alle hans tvivlsomme dokumentationer, som primært består at hans egne beretninger og youtubevideoer, har han valgt ikke at dokumentere sidstnævnte.

Han vil have kontanthjælp uden at stå til rådighed for arbejdsmarkedet, da han vil skrive sit syge manifest og mener det er et arbejde.
Og så har han i øvrigt været indlagt på et psykiatrisk sygehus.

Hans CPR-nummer står i de papirer, men lad nu være med at misbruge det...

Han skriver side op og side ned om hans søster facebook-like af et indlæg.

oplæg til billedet skrev:
...the man I am becoming: The Son of God, which is what you also can see as a message given by people of other civilizations drawing this face of me in a crop circle of Chilbolton in 2001:

http://stigdragholm.files.wordpress.com/2011/12/ch...
beskrivelse af billedet skrev:
The Chilbolton crop circle from 2001 made by people
of other civilizations showing my face as the Son of God

Der er små hentydninger til at ham og hans søster er blevet butt raped af deres far og morens andre kærester.

Hele hans side skriger "der er ikke noget galt med mig, det er alle andre det er galt med og ingen forstår mig"

Og vi kan lige slutte af med:
My voice and movement of limbs was physically overtaken in 2006-07 by the spiritual world, which made me desperate and almost kill myself!

My family etc. could not see the incredible disgusting and destructive voice given to me constantly killing me and the world, and that they were the sender!
Gravatar #13526 - Rainmeter
9. dec. 2011 19:09
Bare godt du ikke styre verden... så din forsøgles på troene folk ikke skal ses som en hekse jagt? at du ikke vil tro på udvikling i den ene eller anden form er jo din og din følgers fejl ven... Jeg tror hverken på gud men jeg er langt fra ligesom jeg er nemlig ateist jeg er LIGEGLAD ven!
Gravatar #13527 - Jakob Jakobsen
9. dec. 2011 20:12
At selv en middelmådig pilot burde have opdaget dette, før flyet har sluppet landingsbanen.
Gravatar #13529 - Ronson ⅍
9. dec. 2011 21:47
Jeg kan ikke se problemen?
Gravatar #13530 - LinguaIgnota
9. dec. 2011 21:52
Der skulle selvfølgelig have stået:
Tilslut den iPhone med den USB-kabel så du kan opdatere eller gendanne den software, forstår du?
Gravatar #13531 - terracide
10. dec. 2011 01:13
Rainmeter (13526) skrev:
Bare godt du ikke styre verden... så din forsøgles på troene folk ikke skal ses som en hekse jagt? at du ikke vil tro på udvikling i den ene eller anden form er jo din og din følgers fejl ven... Jeg tror hverken på gud men jeg er langt fra ligesom jeg er nemlig ateist jeg er LIGEGLAD ven!

Først:
Fuck dig.

Derefter:
vis mig hvor jeg:
-jagter religiøse.
-dræber religiøse
-lyver om religiøse
-forsøger at få mine synspunkter gjort til lov.

Hvis du ikek kan det, kan du tage dit mundbræk og konsumere det selv...for det har, lige som religion, ikke noget at gøre med virkeligheden.

Og det kan godt være du kalder dig selv for ateist...jeg kalder dig for fyldt med lort :)
Gravatar #13532 - LinguaIgnota
10. dec. 2011 06:45
ZOMG, proof of aliens:

Jeg er i hvert fald overbevist.
Gravatar #13533 - Rainmeter
10. dec. 2011 07:25
Du gik et år længere i børnhave ikke?
Gravatar #13534 - terracide
10. dec. 2011 07:41
Rainmeter (13533) skrev:
Du gik et år længere i børnhave ikke?

Har aldrig gået i børnehave, nice try :)
Gravatar #13535 - Rainmeter
10. dec. 2011 07:55
Damn!?! så det derfor du ingen forståelse har for sociale regler.
Gravatar #13536 - Slettet Bruger [1254964853]
10. dec. 2011 08:20
Rainmeter (13535) skrev:
sociale regler.

Det er da nærmere dig der missede Internet undervisningen.
Gravatar #13537 - Rainmeter
10. dec. 2011 08:42
Hvad snakker du om tard?
Gravatar #13539 - terracide
10. dec. 2011 09:40
Rainmeter (13535) skrev:
Damn!?! så det derfor du ingen forståelse har for sociale regler.

Nej, ting var bare anderledes da jeg var barn...vi røg ikke i instutioner, men var alligevel istand til selv at finde andre og lege med.

Derfor der ikke var så mange curlingbørn...modsat din generation.
Gravatar #13540 - Fjolle
10. dec. 2011 10:16
LinguaIgnota (13532) skrev:
ZOMG, proof of aliens:

Cylons!
Gravatar #13541 - Sanity
10. dec. 2011 10:23

Hej Terra

Jeg vil ikke blande mig i diskussionen, men hvad ligger der i udtrykket curlingbørn, hvis det ikke bare er børn der spiller curling?
Jeg vil gerne vide det, for jeg synes sgu det var et meget sejt udtryk.

Undskyld hvis jeg lyder mærkelig, men jeg er ikke vant til at skrive pænt til dig og mene det.
Gravatar #13542 - Hånter
10. dec. 2011 10:31
Curligbørn har fået alting foræret gennem hele livet. Deres forældre "fejer" alting til side for dem, så der ikke er nogle udfordringer.
Gravatar #13543 - Spiderboy
10. dec. 2011 10:40

wat
Gravatar #13544 - Brugernavn
10. dec. 2011 13:15
LinguaIgnota (13532) skrev:
ZOMG, proof of aliens:

Det er en pææænt stor UFO.
Gravatar #13545 - LinguaIgnota
10. dec. 2011 15:37
Den har de så stående til 79,95 kr. i den lokale Fakta.

Det er nok heller ikke tilfældigt, at de har hevet den ud af den gudsjammerligt grimme papkasse, som den ellers kommer i.
Førprisen oplyses også gerne til mellem 200 og 250 kr., men dét har jeg sgu aldrig set den til. Og så ved jeg ikke, hvad BT's anmelder har drukket - men den flaske er fandenfuckme ikke 4 stjerner værd.
Gravatar #13546 - Ronson ⅍
10. dec. 2011 15:52
logisk, jo skrev:
Det er en unik portvin af høj kvalitet og derfor har man valgt at afbillede grundlæggeren af Rozès, Ostende Rozès, på etiketten.
Gravatar #13547 - Dreadnought
10. dec. 2011 16:04
Spiderboy (13543) skrev:

wat

Så kan den kat fandme lære det. Lille lort!
Gravatar #13549 - Elskov
10. dec. 2011 16:31
Ronson (13548) skrev:
http://peecee.dk/uploads/122011/wut.jpg

Han ligner lidt et overvægtigt progeriabarn.
Gravatar #13550 - Dreadnought
10. dec. 2011 16:51
Cosmodrome
Kennedy Space Centre
Områderne er jo ligsom lort og lagkage. Ørken vs. frodig sump
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login