mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg synes det er friskt :D
Ideen med at man skal hoppe i noget der ikke er komfortabelt bare fordi det ser godt derimod.. er retarderet :)
Ideen med at man skal hoppe i noget der ikke er komfortabelt bare fordi det ser godt derimod.. er retarderet :)
for fuck sake... Facebooks nye besked system gør at jeg nu kan se beskeder tilbage fra Maj :S
Man kan ikke længere lave forskellige tråde hvis man nu fx skal diskutere flere emner, eller gemme noget til senere.
Det svare jo til at sidde med en mail på arbejde hvor ALT man har skrevet med den person er med i hver mail. uanset emne
Man kan ikke længere lave forskellige tråde hvis man nu fx skal diskutere flere emner, eller gemme noget til senere.
Det svare jo til at sidde med en mail på arbejde hvor ALT man har skrevet med den person er med i hver mail. uanset emne
Der bliver ikke kun vist engelske (som i engelsksprogede) film i biografer her i landet. Flot selvmål!terracide (11498) skrev:Jæps...desuden har folk der ikke kan engelsk i DK anno 2011 ikke noget at gøre i en biograf, så drop de fucking tekster på 3D film...tak
SlettetBruger (11501) skrev:https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/223861_617534239679_40801003_33247182_718998_n.jpg
^^
Apropos, US Navy har lige tilladt Fivefingers som påklædning.
"NAVADMIN has authorized the wearing of these shoes "with the Navy Physical Training Uniform (PTU) during command/unit directed physical training (PT), individual PT, and activities to include the semi-annual physical readiness test (PRT).""
Godt forståeligt da de er perfekt til Vandhunde :D
US Army derimod, har tilladt minimalistiske sko, men ikke sko hvor tæer er adskilt. Det ser simpelthen for uprofessionelt ud.
"EFFECTIVE IMMEDIATELY, ONLY THOSE SHOES THAT ACCOMMODATE ALL FIVE TOES IN ONE COMPARTMENT ARE AUTHORIZED FOR WEAR. THOSE SHOES THAT FEATURE FIVE SEPARATE, INDIVIDUAL COMPARTMENTS FOR THE TOES, DETRACT FROM A PROFESSIONAL MILITARY IMAGE AND ARE PROHIBITED FOR WEAR WITH THE IPFU OR WHEN CONDUCTING PHYSICAL TRAINING IN MILITARY FORMATION."
Sørgeligt ;) for Fivefingers var populær hos soldater.
http://birthdayshoes.com/media/blogs/bdayshoes/201...
Perfekt billede af Camofarvede Sprints ;D
...Og en hund med den 'wierdest boner' der ligner en der godt gad ha en undo knap :D
det kommer ikke helt bag på mig at five fingers sko er passende in the NAVY!!!
Større samling homokale finder man da heller ikke andre steder.
Større samling homokale finder man da heller ikke andre steder.
For helvede- det er da ingen hemmelighed at hvis man er til militær uniformer og kan lide den i prutten er det the NAVY man skal ind i.
Ja, et rygte der fint spredte sig efter sangen af the village people.
Anyhow, der skulle ikke være den store forskel i antallet af gay's i de forskellige grene af US militær. ( af hvad jeg kan læse, prøver stadig at finde konkrete tal, men er bange for hvilke reklamer google vil begynde at vise pga min søgehistorik )
Anyhow, der skulle ikke være den store forskel i antallet af gay's i de forskellige grene af US militær. ( af hvad jeg kan læse, prøver stadig at finde konkrete tal, men er bange for hvilke reklamer google vil begynde at vise pga min søgehistorik )
Med alle dine søgninger på five finger sko har google for længst kategoriseret dig som homoseksuel i forvejen.
Det er da mere homoseksuelt at være bange for hvad folk tror om ens seksualitet når man skal vælge påklædning.
God beskyttelse, på de fleste modeller går sålen op foran tåen. Især på modellerne til trekking.
På få modeller er der endda beskyttelse over tæerne.
De har reddet mig fra en del flækkede negle.
Med undtagelse af dem i læder selvfølgelig :D
På få modeller er der endda beskyttelse over tæerne.
De har reddet mig fra en del flækkede negle.
Med undtagelse af dem i læder selvfølgelig :D
http://cheezfailbooking.files.wordpress.com/2011/0...
Min eks og hendes søster havde noget ala den samme samtale.
De blev enige om at Pluto var blevet en stjerne... Hvorefter jeg påpegede at nej det var den ikke.
De ville så heller ikke tro mig da jeg sagde at Solen var en stjerne.
"det var den alt for stor til"
De var 17 og 15 på det tidspunkt. gawd.
Det må være hånter du snakker om ;)
Min eks og hendes søster havde noget ala den samme samtale.
De blev enige om at Pluto var blevet en stjerne... Hvorefter jeg påpegede at nej det var den ikke.
De ville så heller ikke tro mig da jeg sagde at Solen var en stjerne.
"det var den alt for stor til"
De var 17 og 15 på det tidspunkt. gawd.
Daniel-Dane (11518) skrev:Another one bites the dust.
Det må være hånter du snakker om ;)
Så finder man et 16MB MMC kort i Odense Zoo, og så er der slet ingenting på. Her havde man håbet på noget pr0n. Skuffelse!!!
Komplett.dk bestillingsbekræftelse skrev:UDSTILLING AF VARER PÅ WWW.KOMPLETT.DK ER IKKE AT ANSE SOM ET TILBUD, MEN UDELUKKENDE SOM EN OPFORDRING TIL AT GØRE TILBUD.
Er der nogen som kan tolke hvad de mener?
Hvorfor har jeg først opdaget den her side nu?
Dear Japanese exchange student,
Soooo, this is awkard...
Sincerely, learning about Pearl Harbor.
Systran (11529) skrev:Hvorfor har jeg først opdaget den her side nu?Dear Japanese exchange student,
Soooo, this is awkard...
Sincerely, learning about Pearl Harbor.
http://mylifeisaverage.com/
http://www.fmylife.com/
også 2 gode sider
Ronson (11530) skrev:#11528: Komplett mener ikke at de kan stå inde for priserne på deres hjemmeside.
Rart at have en gut som kan tolke wannabe-juristsnak. Anyways, jeg har fået en bestillingsbekræftelse på min computer (den der til 5.555), og de har reklameret for den i TV. De står med en dårlig sag hvis de kræver mere, håber jeg.
Og nej, expert havde ikke noget. Og på cykel er der for langt fra Odense til Nørre Åby (eller Nörre Äby, som der står i Desiro-togene).
Alrekr (11534) skrev:De står med en dårlig sag hvis de kræver mere, håber jeg.
De kræver rigeligt, så du skal nok ikke være bange.
Spiderboy (11535) skrev:Du skal være opmærksom på, at en bestillingsbekræftelse juridisk set ikke tæller som en ordrebekræftelse.
De er først forpligtet på pris og produkt, når de sender en ordrebekræftelse eller en faktura.
Nej, men jeg tænkte mere i linje med at ændre prisen. De har reklameret for den computer med den pris på både deres hjemmeside og i fjernsynet.
vandfarve (11537) skrev:Hurtigt spørgsmål: I den virkelige verden (dvs. alle andre steder end denne), hvad er forskellen på en bestillingsbekræftelse og en ordrebekræftelse?
Bestillingsbekræftelse: de bekræfter at have modtaget din bestilling. Juridisk intet værd.
Ordrebekræftelse: Juridisk forpligtelse til at levere det angivne produkt til den angivne pris på det angivne tid & sted. Her er handlen sket, og de er forpligtet til at levere + du er forpligtet til at betale.
En faktura kan tælle som en ordrebekræftelse.
Alrekr (11538) skrev:Nej, men jeg tænkte mere i linje med at ændre prisen. De har reklameret for den computer med den pris på både deres hjemmeside og i fjernsynet.
Altså, du skal jo have varen til den pris du har bestilt den til, med mindre de har taget forbehold for at prisen kan variere en smule.
Når prisen er både på hjemmeside og i tv, samt at den ikke åbenlyst er en tastefejl, så hæfter de for det - lidt ligesom når man giver et tilbud, selv om de gør meget ud af, at det ikke er et tilbud. :-)
Spiderboy (11539) skrev:Bestillingsbekræftelse: de bekræfter at have modtaget din bestilling. Juridisk intet værd.
Ordrebekræftelse: Juridisk forpligtelse til at levere det angivne produkt til den angivne pris på det angivne tid & sted. Her er handlen sket, og de er forpligtet til at levere + du er forpligtet til at betale.
Men hvori består forskellen udover titlen på dokumentet?
Saxov (11541) skrev:#11540
Bestilling bekræftelse er basalt set bare en "email recieved" kvittering for e-shops. Som fortæller dig at de har modtaget din bestilling.
Hvorimod Ordrebekræftelsen er svaret på at de har checket at de faktisk føre varen, og hvad de sælger den til.
Dvs. svaret (og forskellen) er, at et menneske har kontrolleret den ene, men ikke den anden?
Hmm...
SKRID FRA MIT TV SARAH BRIGHTMAN...
Godt nok de mest trælse reklamer hun snakker i.
Denne:
og 2 lignende, også med hende, kom lige i træk på NGHD
Godt nok de mest trælse reklamer hun snakker i.
Denne:
og 2 lignende, også med hende, kom lige i træk på NGHD
Alrekr (11546) skrev:Hun er da ellers til at holde ud at se på..
Gider ikke mute tv'et hver gang der er reklamer
vandfarve (11540) skrev:Spiderboy (11539) skrev:Bestillingsbekræftelse: de bekræfter at have modtaget din bestilling. Juridisk intet værd.
Synes ellers det står tydeligt.
Bestillingsbekræftelse = ingen juridisk værdi.
Ordrebekræftelse = juridisk forpligtet på at gennemføre handlen.
Tænk evt. på det på denne måde: du vil lave en skriftlig aftale med en og sender den til ham. En bestillingsbekræfelse svarer til at han sender en sms om at han har modtaget kontrakten med posten. En ordrebekræftelse svarer til at han har sendt kontrakten underskrevet retur.
Spiderboy (11548) skrev:vandfarve (11540) skrev:Spiderboy (11539) skrev:Bestillingsbekræftelse: de bekræfter at have modtaget din bestilling. Juridisk intet værd.
Synes ellers det står tydeligt.
Bestillingsbekræftelse = ingen juridisk værdi.
Ordrebekræftelse = juridisk forpligtet på at gennemføre handlen.
Men hvad er forskellen??????++
Bestillingsbekræftelse: "Vi har modtaget dit ønske om en handel vedr. nævnte vare/r"
Ordrebekræftelse: "Vi har nu kigget på lageret, tjekket at prisen holder, samt spist en ostemad og drukket kaffe, mens vi har gennemgået forslaget. Vi har efter megen slubren og snak kommet frem til at vi indgår din førnævnte, foreslåede handel....."
Ordrebekræftelse: "Vi har nu kigget på lageret, tjekket at prisen holder, samt spist en ostemad og drukket kaffe, mens vi har gennemgået forslaget. Vi har efter megen slubren og snak kommet frem til at vi indgår din førnævnte, foreslåede handel....."
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.