mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvis jeg skriver en kommentar til noget på en facebook fan side, så får jeg ikke notifikationer...
Men hvis nogen 'syntes godt om' min post på får jeg.
Går jeg ind i indstillinger står der at jeg er sat til at modtage notitser på comments men IKKE 'likes'
WTF
Men hvis nogen 'syntes godt om' min post på får jeg.
Går jeg ind i indstillinger står der at jeg er sat til at modtage notitser på comments men IKKE 'likes'
WTF
Notits systemet på facebook er fucked.. Når jeg får beskeder, er det kun hver 3-4. gang jeg for en notits om det.. Er pisse irriterende..
Svineri at sende EMP ud når det er no wank month. Der er en ny tøs med jeg ikke synes at ha set før ( toppen af side 225 )
Ikke til still billeder.
Men hun har en sød pande!
Men ellers ja. Tøser i sådan noget tøj er meget sexede...
Tøsen øverst til venstre på side 217 ( ikke 216... ) er iøvrigt en ekstakt kopi af min eks' lillesøster. Giv hende dybt rødt hår så ville jeg ikke kunne kende dem fra hinanden :P
Tøsen øverst til venstre på side 217 ( ikke 216... ) er iøvrigt en ekstakt kopi af min eks' lillesøster. Giv hende dybt rødt hår så ville jeg ikke kunne kende dem fra hinanden :P
SlettetBruger (11460) skrev:Ikke til still billeder.
Eks søster?
Fuck det drama er der kommet mange gode historier ud af. Min eks var dejlig, skøn og overnuttet. men lillesøsteren var essensen af en fræk satan.
Anyhow, en enkelt anekdote springer frem.
Vi skal til en fødselsdag, jeg ankommer ved svigerfamilien inden vi skal videre derfra. Og kæresten møder mig i døren godt stadset ud. "Nøj!, du ser dejlig ud" mindes jeg at udbryde. Få sekunder efter går vi så ned af gangen hvor hendes søster kommer gående med en stram stram lilla kjole, med push up og en nedringning der bare blev ved og ved...
Her kom jeg til at udbryde "Wow"
xD Det var et verbalt slag i ansigtet på kæresten der var meget meget misundelig på hendes slankere, storbarmede lillesøster.
Suk... Savner at ha en svigerinde...
Anyhow, en enkelt anekdote springer frem.
Vi skal til en fødselsdag, jeg ankommer ved svigerfamilien inden vi skal videre derfra. Og kæresten møder mig i døren godt stadset ud. "Nøj!, du ser dejlig ud" mindes jeg at udbryde. Få sekunder efter går vi så ned af gangen hvor hendes søster kommer gående med en stram stram lilla kjole, med push up og en nedringning der bare blev ved og ved...
Her kom jeg til at udbryde "Wow"
xD Det var et verbalt slag i ansigtet på kæresten der var meget meget misundelig på hendes slankere, storbarmede lillesøster.
Suk... Savner at ha en svigerinde...
Ronson (11464) skrev:Vi ved du har billeder og du har selv sagt at man skal dele og informationer skal være frie. Så deeet...!
Det har jeg. Tror faktisk jeg har delt dem før. De ligger på et microSD kort et eller andet sted i min lejlighed. eller hjemme i sønderjylland.
^^ Mindes en god morgen hvor vi 3 sad ved bordet... og ud af intet begynder hun at snakke om hun ikke afviser lysten til at prøve analsex... "men ikke som det første"
Jeg havde snart spyttet min morgenpressede frugtsaft ud. Det var i sommertiden så hun var enten 14 eller lige fyldt 15. hehe
Suk.. jomfruer.. så uskyldige...
Anyhow... Det her bliver snart for creepy
SlettetBruger (11465) skrev:Det har jeg. Tror faktisk jeg har delt dem før. De ligger på et microSD kort et eller andet sted i min lejlighed. eller hjemme i sønderjylland.
^^ Mindes en god morgen hvor vi 3 sad ved bordet... og ud af intet begynder hun at snakke om hun ikke afviser lysten til at prøve analsex... "men ikke som det første"
Jeg havde snart spyttet min morgenpressede frugtsaft ud. Det var i sommertiden så hun var enten 14 eller lige fyldt 15. hehe
http://t.qkme.me/4nj5.jpg
No :D Jeg skal lære at styre min 'det her giver mig opmærksomhed'
Det er faktisk dårlig opdragelse at opfordre mig til det der MZ.. Det går ud over alle andre brugere...
Det er faktisk dårlig opdragelse at opfordre mig til det der MZ.. Det går ud over alle andre brugere...
MiniatureZeus (11466) skrev:SlettetBruger (11465) skrev:Det har jeg. Tror faktisk jeg har delt dem før. De ligger på et microSD kort et eller andet sted i min lejlighed. eller hjemme i sønderjylland.
http://t.qkme.me/4nj5.jpg
+1
"Ekspert" på Facebook skrev:Når du køber en PC skal du se på at få mest muligt :
CPU kraft for penge
Mest mulig Ram for penge
Harddisk skal bare køre dine programmer og have dine data MIDELIG TIDIG ..... Min system disk (Partision) på min Kurt (Musik PC) er på kun 51Gb + swap (ca 10Gb)
Så de 500 er ren overdræv i min verden på PCen .....
Men jeg har 9,5Tb(9500Gb) på omkringligen USB HD hvor jeg helt panoiet tager backup
Rigtig mænd tager ikke backup .... så jeg er en tøsedreng .... jeg vil sku have min gamele filer at kikke på når jeg bliver lige så gammel som dem jeg kørte med i dag og så kan jeg side og mindes den dag jeg sammen med Nanna ........ BACKUP DINE MINDER !!!!!!
Min 2 stk USB HDer .... HD prise r nærmeste noget jeg kan i hovdet ! ... næsten
Jeg laver geren en prisis udregning til min lille nanna hvor du for mest mel pr kr (kr/kg) = Ghz pr 1000kr hvis du vil!?!
Acer giver meget for pengen generalt .... har købt MANGE af dem med bateriet holder max 1,5 år ..... har mange der stå som stationær fordi bateriet er gådet dødt og det er dyrt at købe !
Altid dejligt at se folk udtale sig som eksperter på Facebook..
SlettetBruger (11465) skrev:Det har jeg. Tror faktisk jeg har delt dem før. De ligger på et microSD kort et eller andet sted i min lejlighed. eller hjemme i sønderjylland.
Jeg har altid været så heldig, at hvergang jeg har haft en kæreste har det været den lækkere søster, men jeg har altid frygtet det du beskriver der..
Rainmeter (11473) skrev:men jeg har altid frygtet det du beskriver der..
Tja... At sidde og spille kort alle 3 og falde i staver på søsterens kavalergang indtil kæresten nærmest råber det ud i lokalet "Sidder du og glor på min søsters bryster???" er heller ikke nogen win.
"Nej da... Det var hendes kort"
Jeg undres over at vi alligevel holdte sammen i snart 2 år ;D
Mamad (moveax1ret) (11477) skrev:jeg havde eddermanme fået et flad hvis jeg tydeligt gloede på min dames søsters bryster.
Hun mente nok at det at sige det højt var straf nok... Jeg var også lige ved at få hjertestop...
Det var jo ikke meningen jeg ville glo.. faldt bare i staver det mest uheldige sted...
Nope.. stadig ikke.
Jeg troede "Sidste" var en stavefejl og du ville ha skrevet "Søster"
Derfor fejler min forståelse.
Jeg troede "Sidste" var en stavefejl og du ville ha skrevet "Søster"
Derfor fejler min forståelse.
En leverandør skal sende os 2 paller varer. De er vel en 150000-200000 kr. værd. Vi modtager kun 1. Beder om dokumentation på leveringen. Får en dokumentation vor lageret/modtageren ikke har har kvitteret. Påpeger det. Modtager samme seddel, nu med en tydeligvis copy/pastet underskrift indsat. Hvordan mener de at vi ikke ville opdage det?
SlettetBruger (11486) skrev:http://www.engadget.com/2011/08/04/snapx-lets-your-macs-share-a-single-cinema-display/OMFG MAC KAN NU BRUGE ... kvm switche >_<OMFG computere med display-port kan nu bruge KVM switche uden omformer
FYP
Det har eksisteret i lang tid til pc
http://www.geardiary.com/wp-content/uploads/2010/0...
Denne er fra 2010
Den er bare ikke pæn nok til en mac
Denne er fra 2010
SlettetBruger (11488) skrev:Det har eksisteret i lang tid til pc
Denne er fra 2010
Jamen der står jo PC1 og PC2 på den!!!!§§§½½½111
At man kan vælge mellem forskellige 3D briller i Cinemaxx.. Så enten kan man se dum ud med sorte briller, eller se dum ud med hvide briller eller se dum ud med røde briller.. What a difficult choice!
MiniatureZeus (11491) skrev:At man kan vælge mellem forskellige 3D briller i Cinemaxx.. Så enten kan man se dum ud med sorte briller, eller se dum ud med hvide briller eller se dum ud med røde briller.. What a difficult choice!
Så du er så usikker på dig selv at der ikke skal mere end et par 3D briller til før du whiner?
Terra - to much faggotry inhere...
Ah, det du var imod var Undertekster på 3D film så? ( undertekster generelt ^^ )
Fordi de i 3D film især, var dårlig udført.
SlettetBruger (11497) skrev:Ah, det du var imod var Undertekster på 3D film så? ( undertekster generelt ^^ )
Jæps...desuden har folk der ikke kan engelsk i DK anno 2011 ikke noget at gøre i en biograf, så drop de fucking tekster på 3D film...tak!
Eneste grund til undertekster for mit vedkommende er når de nævner navne på steder/noget rart at se hvordan ting staves og udtales. Så lære man også noget ;-)
Eller hvis man sidder hjemme ved familien budget-surround og ikke kan høre en skid. :D
Biograferne i Esbjerg ryger næsten ind under den sidste kategori.
Eller hvis man sidder hjemme ved familien budget-surround og ikke kan høre en skid. :D
Biograferne i Esbjerg ryger næsten ind under den sidste kategori.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.