mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Meh..
http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/article1595337.ece skrev:User
Rune D.
Copycat
http://en.wikipedia.org/wiki/David_Hahn
Skrevet d. 2 august 2011 kl. 20:46
Bruger kommer ind på kontoret, brokker sig over at vores forbandede Bluecoat spærre en side han vil ind på!
En artikel på PC World.
Jeg fjernstyre hans pc... åbner IE, åbner PCWorld, Åbner artiklen.. og kigger dumt på ham og spørger hvad han mener.
^^ Gud jeg elsker når det sker.
En artikel på PC World.
Jeg fjernstyre hans pc... åbner IE, åbner PCWorld, Åbner artiklen.. og kigger dumt på ham og spørger hvad han mener.
^^ Gud jeg elsker når det sker.
Med alle de brugere der har MAC kan de snart ikke betale sig at sende Lenovo Thinkcentre Warrenty & Safety Manualer til random mennesker
SlettetBruger (11407) skrev:Med alle de brugere der har MAC kan de snart ikke betale sig at sende Lenovo Thinkcentre Warrenty & Safety Manualer til random mennesker
Så er spørgsmålet jo også: Hvad HELVEDE har Lenovo Thinkcentre Warrenty & Safty manualer med 5-Finger sko at gøre?
Hånter (11408) skrev:Så er spørgsmålet jo også: Hvad HELVEDE har Lenovo Thinkcentre Warrenty & Safty manualer med 5-Finger sko at gøre?
Synes du skulle ha læsestof til når du ligger i sengen med ømme lægge.
Ville det ikke være nemmere at straffe repeat offenders med større og større bøder? Første par parkeringer, 500 dask, næste par, 1000 dask, så 2000, så 5000, etc.vandfarve (11409) skrev:http://www.b.dk/globalt/borgmester-straffer-daarlig-parkering-med-tank
Hvis man bliver ved med at parkere på cykelstier, etc, så må man jo bare betale mere og mere, indtil man finder ud af, at det ikke kan betale sig.
Fullrate. De (TDC) kan kun levere 6 Mbit over kobberet her. Stofanet har dog ingen problemer med at kaste 20+ efter os. Nu har vi så fået den trådløse router fra dem. Kan ikke logge ind. Reset hjælper ikke. Sidst, men ikke mindst; Igen med de spørgsmålstegn!
Dejligt, nu kan jeg slet ikke forbinde til routeren...
Dejligt, nu kan jeg slet ikke forbinde til routeren...
Daniel-Dane (11412) skrev:Fullrate. De (TDC) kan kun levere 6 Mbit over kobberet her. Stofanet har dog ingen problemer med at kaste 20+ efter os. Nu har vi så fået den trådløse router fra dem. Kan ikke logge ind. Reset hjælper ikke. Sidst, men ikke mindst; Igen med de spørgsmålstegn!
32154500, tast 4...
Næh, jeg vil hellere rante og resette den én gang til! P.S. "Tast 4 for spærring af SIM-kort." Herp-a-derp.
Nu fik jeg skiftet kodeordet. Men jeg kan stadig ikke komme ind.
Fullrate skrev:Tast din adgangskode, som du også bruger til MIT FULLRATE, og tryk herefter på knappen Login
Oooh. My bad.
Daniel-Dane (11415) skrev:Næh, jeg vil hellere rante og resette den én gang til! P.S. "Tast 4 for spærring af SIM-kort." Herp-a-derp.
Så har de skiftet vidrevalgsnummeret...der kan man bare se.
Daniel-Dane (11416) skrev:Oooh. My bad.
Er det lavet for nemt for dig? :P
Nu kan jeg slet ikke forbinde til http://192.168.1.1. Vi kom ind med det kodeord der, men så gik der ikke mange sekunder, førend http://192.168.1.1 stoppede med at svare. Nettet virker fint (omend der ingen beskyttelse på det trådløse er, DA JEG IKKE KAN KOMME IND PÅ ROUTEREN!).
Den gamle WRT54G lavede det samme trick, så smed jeg den ud.
Daniel-Dane (11418) skrev:Nu kan jeg slet ikke forbinde til http://192.168.1.1. Vi kom ind med det kodeord der, men så gik der ikke mange sekunder, førend http://192.168.1.1 stoppede med at svare. Nettet virker fint (omend der ingen beskyttelse på det trådløse er, DA JEG IKKE KAN KOMME IND PÅ ROUTEREN!).
32154500...brug supporten...det er dét de er til for.
Jeg kan så desuden garantere at hvis du ringer kommer du IKKE til at tale med mig.
Alrekr (11423) skrev:Alt som vejer mere end en GD, kan køre, og er malet i enten hvid (FN) eller sløringsmalet er kampvogne - uanset om det er troppetransport på otte hjul eller turbinedrevne dræbermaskiner.
FYP...det hedder sløring i forsvaret...ikke camouflage.
Alrekr (11425) skrev:Tak for info - men jeg snakker som civilist :)
Derfor er der stadig intet i forsvaret der hedder camouflage...civilist eller ej.
Hvis man insistrere på at voldtaget sproget, ender vi med at journalister kalder panserde mandskabsvogne for "kampvogne"...oh wait...
Terra - Det værste er dog når de såkaldte "journalister" kalder en KVG for "en tank" *krummer tæer*
terracide (11426) skrev:Terra - Det værste er dog når de såkaldte "journalister" kalder en KVG for "en tank" *krummer tæer*
Den hedder jo en tank da de første kampvogne under 1. Verdenskrig kom til frontlinien i store kasser, mærket 'Tank' eller 'Watertank' - hvis jeg ikke husker fejl?
Desuden findes der parallelle sprog - i militæret hedder det en spade folde, mens vi andre siger foldespade. Camouflage er sløring, M/95 er en M-16 etc. På samme måde som befolkningen kalder IR4 for 'elektrificeret IC3'.
terracide (11426) skrev:Derfor er der stadig intet i forsvaret der hedder camouflage...civilist eller ej.
Jamen så længe det ikke er noget andet der hedder camouflage og folk i forsvaret ved at det er synonym med sløring, så kan det fint bruges. Problemet opstår først når det er noget andet i forsvaret der hedder camouflage :)
Kan komme med eksempler fra lægeverdenen hvor patienter bruger udtryk som læger ikke bruger, men så længe de udtryk ikke betyder noget andet i lægeverdenen, så er det ingen problem - det er dog ikke altid det forholder sig sådan.
Alrekr (11427) skrev:Desuden findes der parallelle sprog - i militæret hedder det en spade folde, mens vi andre siger foldespade. Camouflage er sløring, M/95 er en M-16 etc. På samme måde som befolkningen kalder IR4 for 'elektrificeret IC3'.
Unifinform er bedre ;)
en M/95 er IKKE en US Colt M-16.
Det er en canadisk Dimarco C7A1.
terracide (11426) skrev:Hvis man insistrere på at voldtaget sproget, ender vi med at journalister kalder panserde mandskabsvogne for "kampvogne"...oh wait...
Jeg kan udemærket se at det var tastefejl, men når man prædiker sprog, så tager man sig sammen og tjekker det man har skrevet. Men som altid når du hamrer løs på dit tastatur, så fejler du stort.
When a girl sleeps with alot of guys, she's a slut.
But when a guy does.... he's fucking gay.
Can't explain that.
But when a guy does.... he's fucking gay.
Can't explain that.
Nice, i Singapore er Spytning, og Tyggegummi ulovligt... Det kunne vi godt indføre her i landet... For den sags skyld alle lande.
Bruger ringer
B "Mit F: Drev virker ikke"
M "Du har prøvet at åbne det?"
B "Ja men det virker ikke"
M *Moi fjenstyre*
M "Jeg kan se du har det trådløse tændt, kan du ikke lige slukke det engang"
B "Hvor gør jeg det?"
M "Der er en knap, højst sandsynlig på højre side ned imod fronten"
B "Jeg har en T410s"
M "Hmm, kan ske den også sidder på bagsiden, det er prisen for at ville ha en unormal pc"
B "Skal jeg tage den ud af dokken?"
M "hva, nej da. Hvis du ikke kan nå må du stille dig op"
M *Moi finder et billede af en T410S*
M "Jeg kan se at knappen sidder på Højre side, op imod fronten"
B "Ja der er den"
B "Hov nu åbnede låget"
B *Le åbner låget og lukker den så pc'en går i standby*
M *suk* "Det var vidst ikke helt den rigtige knap. Jeg har sendt dig billedet"
... der går nogen sekunder
B "Hvad skal jeg nu?"
M "når den er klar logger du bare ind"
B "Så jeg skal tænde den igen"
M "Det er nok bedst"
... Fjernstringsværktøjet crasher så.. så jeg kun kan viewe
M "Åbn start, og tryk 'Computer'"
B "Jeg kan ikke finde den"
M "Du har lige kørt musen over den 3 gange"
B "Nårh"
osv ( indsæt noget om at guide ham igennem at skifte drevbogstav på hans forbundede blackberry, som jeg ikke ville kunne skrive uden at tude.. igen. )
Længste opkald/operation nogensinde, for at lave et simpelt mapping af ét drev.
B "Mit F: Drev virker ikke"
M "Du har prøvet at åbne det?"
B "Ja men det virker ikke"
M *Moi fjenstyre*
M "Jeg kan se du har det trådløse tændt, kan du ikke lige slukke det engang"
B "Hvor gør jeg det?"
M "Der er en knap, højst sandsynlig på højre side ned imod fronten"
B "Jeg har en T410s"
M "Hmm, kan ske den også sidder på bagsiden, det er prisen for at ville ha en unormal pc"
B "Skal jeg tage den ud af dokken?"
M "hva, nej da. Hvis du ikke kan nå må du stille dig op"
M *Moi finder et billede af en T410S*
M "Jeg kan se at knappen sidder på Højre side, op imod fronten"
B "Ja der er den"
B "Hov nu åbnede låget"
B *Le åbner låget og lukker den så pc'en går i standby*
M *suk* "Det var vidst ikke helt den rigtige knap. Jeg har sendt dig billedet"
... der går nogen sekunder
B "Hvad skal jeg nu?"
M "når den er klar logger du bare ind"
B "Så jeg skal tænde den igen"
M "Det er nok bedst"
... Fjernstringsværktøjet crasher så.. så jeg kun kan viewe
M "Åbn start, og tryk 'Computer'"
B "Jeg kan ikke finde den"
M "Du har lige kørt musen over den 3 gange"
B "Nårh"
osv ( indsæt noget om at guide ham igennem at skifte drevbogstav på hans forbundede blackberry, som jeg ikke ville kunne skrive uden at tude.. igen. )
Længste opkald/operation nogensinde, for at lave et simpelt mapping af ét drev.
10000 gratis Macbook Pro'er gives væk helt gratis, JA NEMLIG JA.........
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.