mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det er åbenbart sandt, at alle, som hedder Puk, er dumme.
En ny tøs (Puk) er lige flyttet ind, og hun er så dum, at det næsten gør ondt. I et Monty Python-sketch er der en mand, som tager en hel banan (uden skræl) i munden, og så råber hun: "ÅH NEJ! HVORDAN GJORDE HAN DET?!"
En ny tøs (Puk) er lige flyttet ind, og hun er så dum, at det næsten gør ondt. I et Monty Python-sketch er der en mand, som tager en hel banan (uden skræl) i munden, og så råber hun: "ÅH NEJ! HVORDAN GJORDE HAN DET?!"
http://bugs.php.net/ skrev:bugs.php.net is down.
This is a known issue that was caused by a fatal server error. For now, please remember your desired bug query and perform it later. And remember, PHP has features not bugs.
The system has been restored (re-imaged), so bugs.php.net should be up soonish.
This message was last updated on: Wed Jun 22 12:27:07 EDT 2011
Så står der lige en vammel perker og pisser i en skraldespand i Frb. Centret. Jeg nåede selvfølgelig ikke at hive telefonen frem, så jeg kunne dele oplevelsen med venner og bekendte på Facebook, men jeg fik da stillet mig op og sendt misbilligende blikke. Og så tænkte jeg, at jeg ville følge efter og stirre dødt på ham, mens han gik i cirkler i et desperat forsøg på at ryste mig af.
Stor var min glæde, da jeg stødte på ham igen ved slikhylderne i Føtex. Men så syntes kæresten også, at jeg havde drevet det for vidt. :(
Hun var åbenbart overbevist om, at han var ustabil eller sådan noget (jeg hørte ikke lige efter).
Stor var min glæde, da jeg stødte på ham igen ved slikhylderne i Føtex. Men så syntes kæresten også, at jeg havde drevet det for vidt. :(
Hun var åbenbart overbevist om, at han var ustabil eller sådan noget (jeg hørte ikke lige efter).
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-41157421%3a...
Speakeren i videoen* siger, at den "vil kunne anrette skade hvis den ramte vor klode". Teksten siger, at "[den ikke ville] 'overleve' mødet med Jordens atmosfære"...
*: Jeg hader hende. Hun er grim at se på, kan ikke snakke ordentligt (kløjs ofte i historier som hun har læst op et par gange), har en hæslig udtale, og så er hendes stemme hæslig at høre på. Uf.
Speakeren i videoen* siger, at den "vil kunne anrette skade hvis den ramte vor klode". Teksten siger, at "[den ikke ville] 'overleve' mødet med Jordens atmosfære"...
*: Jeg hader hende. Hun er grim at se på, kan ikke snakke ordentligt (kløjs ofte i historier som hun har læst op et par gange), har en hæslig udtale, og så er hendes stemme hæslig at høre på. Uf.
Og hun fortsætterAlrekr (10617) skrev:"vil kunne anrette skade hvis den ramte vor klode"
Det er der nu ingen risiko for, mener [...] NASA.
Men hvorfor helvede nævner hun det så? Det er jo lort at sige, at den kan anrette skade, når hun bagefter siger, at den ikke rammer os. I øvrigt tolker jeg NASA-kommentaren som at den flyver forbi os - ikke at den brænder op i atmosfæren.Daniel-Dane (10618) skrev:Og hun fortsætterDet er der nu ingen risiko for, mener [...] NASA.
Jep det er sådan en ' vi skal lige ha folks opmærksomhed ' ting.
Forhelvede det skulle bannes.
Vi skal ha en hackergruppe til at nakke retarderede aviser/nyhedsbanditter
Forhelvede det skulle bannes.
Vi skal ha en hackergruppe til at nakke retarderede aviser/nyhedsbanditter
SlettetBruger (10624) skrev:Redde data fra min søsters pc og se thumbnails der cannot be unseen
Hvordan skal vi kunne føle med dig, uden at have set dem?
Det er billeder af hende Bill Krautz der ikke kan be unseen...
og en twilight mappe :(
http://www.google.dk/search?q=bill%20kaulitz&u...
og en twilight mappe :(
http://www.google.dk/search?q=bill%20kaulitz&u...
Alrekr (10617) skrev:http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-41157421%3aasteroide-suser-t%C3%A6t-forbi-jorden.html?rss
Hun er en nar.
Da hun på hendes TV2 blog postede at vi manglede Paven i Danmark, rykkede jeg hende et nyt røvhul...så nu kan hun ikke lide mig...balance achieved.
Det ville nok være bedre at have ham i Danmark, end i Rom, men det er nok også det eneste positive, der er at sige om det.
At man kun kan have 9 tabs åbne i iOS. Den overskriver bare en anden tab hvis du åbner flere. Uden at advare. Good Jobs, Steve job.
Mnc (10630) skrev:Ja det ville nok være sundt for den katolske kirke at have hovedsæde i et meget sekulært land.
Et land med en statsreligion, der er vævet tæt sammen med staten og et godt stykke over halvdelen af befolkningen er troende?
Det vil paven være glad for. :-)
markjensen (10634) skrev:At man kun kan have 9 tabs åbne i iOS. Den overskriver bare en anden tab hvis du åbner flere. Uden at advare. Good Jobs, Steve job.
Damn er Steve faldet af på den?!?
Det ligner da ikke ham at brugerne får lov til selv at bestemme hvilke sider de skal se på. :)
Spiderboy (10635) skrev:Et land med en statsreligion, der er vævet tæt sammen med staten og et godt stykke under halvdelen af befolkningen er troende?
Det vil paven være glad for. :-)
FYP...at folk ikke gider melde sig ud af folkekriken betyder ikke at de tror...
Rigtig mange (>>50 % ifl. én undersøgelse) er agnostikere, og de er også troende. Det har du selv skrevet på bloggen, terracide.
Aputech (10643) skrev:Jakob Jakobsen (10636) skrev:Damn er Steve faldet af på den?!?
Det ligner da ikke ham at brugerne får lov til selv at bestemme hvilke sider de skal se på. :)
Hvor mange tabs er det nu lige du kan have åbne i Androids stock browser?
Ingen tabs, men syv vinduer. (Nexus S, Android 2.3.4)
terracide (10640) skrev:Tal på bordet...
Start ved side 21, der er nogle grafer ang. % tror på gud, osv
Gregory Paul, 3109 N. Calvert St., Baltimore MD 21218 USA
Evolutionary Psychology – ISSN 1474-7049 – Volume 7(3). 2009.
Heller ikke hvis du pakker den ned, og indleverer baggagen?Alrekr (10646) skrev:Ikke tilladt: Lightere, udformet som våben.
Måske lidt dumt at forsøge at komme på flyet, med et pistollignende objekt.
De tænker nok mere på hvordan Olga ville reagere på noget der lignede en pistol, modsat hvad du kan udrette med den.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.