mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
CoD:E-book?SlettetBruger (9986) skrev:http://www.dailytech.com/Activision+Announces+Call+of+Duty+Elite+Service+/article21777.htm
They just fucking didn't
Codebook?
More specifically, Call of Duty Elite will work much like a social networking system, allowing more in-depth player interaction.
SlettetBruger (9998) skrev:Taiwanesiske veninde
Arrrhh .. I see! Veninde? Er du nu også nødt til at købe dig til dem? :P
Colapusheren (10002) skrev:Arrrhh .. I see! Veninde? Er du nu også nødt til at købe dig til dem? :P
Det er ikke lovligt at importere overvægtige asiater!
^^
Dvs, nej
spam-mail skrev:Hello.
Don't miss superb profession opportunity.
Our Corporation is seeking for industriouspeople in Denmark to help us spread out our business in the Europe sector.
Necessity:
- Full age European resident
- Only operational knowledge of Internet & computer.
- Free access to personal e-mail box
- 2-3 free hours per day
- Fast replies on our written requests
- good organizational skills.
You can easily combine our work with your primary work.
Admirable salary ability. easy training available.
Applicants must be smart and commerce oriented. Working only some hours per day.
Any person residing in the Denmark can be our manager.
Our manager will e-mail you within few hours if you're attracted.
Thank you for your time.
Tusind tak Andrea, men kunne du ikke være en skat og røbe dit firma eller bare hvilken branche det er i ?
Alrekr (10008) skrev:Jeg er sgu ligeglad, stik mig en mail hvor jeg kan kontakte dem!!
andrea walton: [email protected]
Så skulle du se når de ikke er på tilbud!LinguaIgnota (10011) skrev:Pænt dyre tasker, alligevel.
Hele den side er totalt fucked. Gik man ind på produktsiden til en af taskerne, stod prisen i DKK (f.eks. 45 kr.), og så virkede det jo lissom ikke så dyrt mere, men når man lagde den i kurven, var prisen ændret til USD (f.eks. 45 USD). Oh well, tænkte jeg, de siger jo, at der er gratis fragt - så jeg gik videre til check out for at finde, at de slet ikke sender udenfor USA/Canada. What is this shit...
Jeg vil jo bare have en Dakine 101 Hombre, for helvede.
Jeg vil jo bare have en Dakine 101 Hombre, for helvede.
SlettetBruger (10018) skrev:Se hele filmen, der er et normal GUI under
Ja, det så jeg godt. Men for mig virker det stadig smart med et touch-interface som der bliver vist. Der er en masse opgaver på en pc der ville være mere intuitive igennem touch. Som f.eks. at tjekke mails, twitter, læse tekster, surfe, se film etc.
Ikke dermed sagt at vi skal afskaffe tastatur og mus.
At Wupti.dk sender 2 dele i samme pakke, via pest.dk, efter deres faktura.
Hvorefter halvdelen kom med pest.dk i går og det sidste kom med GLS hvorfor jeg selvfølgelig ikke var hjemme til at modtage det.
Hvorefter halvdelen kom med pest.dk i går og det sidste kom med GLS hvorfor jeg selvfølgelig ikke var hjemme til at modtage det.
gnarfsan (10022) skrev:At jeg har bestilt en vare, der var på lager på amazon i søndags, og den er stadig ikke sendt... Hold kæft hvor er det sløvt.
Og nu er den i øvrigt ikke på lager mere.
Sikker på du har bestilt den hos amazon og ikke bare via dem?
Må indrømme at jeg vidst aldrig har oplevet at deres lager system viser forkert, og har da købt en hel del film og bøger igennem dem i årenes løb..
Hvis du gør brug af deres Super Saver gratis fragt Gøgl, så er leveringstiden også længere...
MiniatureZeus (10026) skrev:topic:
http://www.b.dk/tv/18182 wtf
old news is old. Ham har man set hvis man bare én gang har googlet noget med tatoveringer...
gnarfsan (10022) skrev:At jeg har bestilt en vare, der var på lager på amazon i søndags, og den er stadig ikke sendt... Hold kæft hvor er det sløvt.
Nu har de så sendt den, selvom den ikke er på lager. De kan måske alligevel noget, de britter? Men hvad fanden har de lavet i de tre dage... Jo, det skal jeg sige dig. De har dukket te og spist "smørfingre", de aber.
MiniatureZeus (10025) skrev:Sikker på du har bestilt den hos amazon og ikke bare via dem?
Det er ikke Amazon, der stod for handlen, nej.
Nej, da denne her computer lyser blåt: http://peecee.dk/upload/view/310149 (samme sted)SlettetBruger (10031) skrev:TERRAS COMMANDOSTATION
http://peecee.dk/upload/view/310151
MUST BE!
Daniel-Dane (10033) skrev:Nej, da denne her computer lyser blåt: http://peecee.dk/upload/view/310149 (samme sted)SlettetBruger (10031) skrev:TERRAS COMMANDOSTATION
http://peecee.dk/upload/view/310151
MUST BE!
åh.. og blåt lys er unødvændige WATTS der ikke smutter i AMD'en!
Jeg fik liv i Spruttende Berta (vores 12,5HK 11HK 10HK? havetraktor) i dag.
Vi købte hende sidste sommer, hvor hun havde en defekt motor. Hendes hjerte havde tygget et par stempelringe, så cylinder og stempel var meget ridset. Jeg, Dr. Dreadnought, honede cylinderen op så der kun var et par slemme ridser tilbage. Jeg fjernede mindst 0,5mm af cylindervæggen, så nu slutter de originale stempelringe ikke tæt mere, og hun suger derfor lidt olie op nede fra krumtappen og spytter det ud af udstødningen. Det er faktisk ret smart, for så er der altid ny olie på hende. Jeg fik hende samlet helt her i sidste måned, hvor det blev fejret med en enkelt tur op og ned af græsplænen, hvorefter hun ikke gad mere. Jeg skiftede tændrøret, hvilket hjalp lidt, men det var ikke nok til at holde hende i gang. Hendes luftfilter var derimod møget så meget til, at hun ikke kunne få vejret. Så nu har vi været en tur rundt i vores ukrudt-infestede bag-baghave, hvor hun sluprede benzin og olie i sig, som en glad lille krumrygget arbejdspony, der ikke har fået noget i mands minde.
Vi købte hende sidste sommer, hvor hun havde en defekt motor. Hendes hjerte havde tygget et par stempelringe, så cylinder og stempel var meget ridset. Jeg, Dr. Dreadnought, honede cylinderen op så der kun var et par slemme ridser tilbage. Jeg fjernede mindst 0,5mm af cylindervæggen, så nu slutter de originale stempelringe ikke tæt mere, og hun suger derfor lidt olie op nede fra krumtappen og spytter det ud af udstødningen. Det er faktisk ret smart, for så er der altid ny olie på hende. Jeg fik hende samlet helt her i sidste måned, hvor det blev fejret med en enkelt tur op og ned af græsplænen, hvorefter hun ikke gad mere. Jeg skiftede tændrøret, hvilket hjalp lidt, men det var ikke nok til at holde hende i gang. Hendes luftfilter var derimod møget så meget til, at hun ikke kunne få vejret. Så nu har vi været en tur rundt i vores ukrudt-infestede bag-baghave, hvor hun sluprede benzin og olie i sig, som en glad lille krumrygget arbejdspony, der ikke har fået noget i mands minde.
Dreadnought (10037) skrev:
Kære Dagbog.
Jeg fik liv i Spruttende Berta (vores12,5HK11HK10HK? havetraktor) i dag.
Det har været en god dag idag, Dagbog.. En rigtig god dag.. <3
FYP
At Christopher Hitchens stadig er så aktiv, på trods af sin kræftsygdom.
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1565600.ece skrev:Tåbeligt
.. men det er langt fra første, og sikkert heller ikke sidste gang vi høre om lignende. Afrikanere, muslimer, og venstreekstremister, kommer med jævne mellemrum med disse hjernedøde opråb.
Peter Plys er jo sågar blevet ULOVLIG i Storbritanien, fordi muslimer protesterede over at en gris blev menneskeliggjort, og man derfor mente at Peter Plys var nazi propaganda.
VANVID !!
Et smukt produkt af blandingen af multikulturelle samfund, og generel ignorence.
Wait, what?
Det burde man næsten prøve: http://peecee.dk/upload/view/310241
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.