mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Min moder skriver altid mærkelige ting over WLM, bl.a.:
[...]
D9. siger (11:55):
Det er fint.
Bare Mor siger (11:56):
tak
spiser du?
D9. siger (11:56):
Har lige spist.
Bare Mor siger (11:57):
JEG SKAL HAVE NOGET FROKOST NU
Hvis bare min mor fattede så meget. :P
Hun logger konsekvent af, hver gang hun har skrevet en besked.
Logger på, skriver noget til mig, og logger af igen.
Jeg ved ikke om hun tror at det er en mail klient, eller hvad fanden hun har gang i. Men det er sådan hun bruger IM, og det er endnu ikke lykkedes at få hende til at bruge det 'as intended'.
Jeg ved ikke om hun tror at det er en mail klient, eller hvad fanden hun har gang i. Men det er sådan hun bruger IM, og det er endnu ikke lykkedes at få hende til at bruge det 'as intended'.
Mnc_ (9952) skrev:Hvis bare min mor fattede så meget. :P
Oh, also...
Hun kan tilmed finde på, at logge på MSN, skrive en besked & logge af igen.
Og 5 minutter senere logger hun så på SKYPE, skriver et lille addendum til hendes sidste besked & så logger hun af igen.
Nogle gange tror man sgu...
Jeg er simpelthen så begejstret for dine links, især det med helikopteren, at jeg synes, du skal have et billede af en dame med en kagerulle oppe i røven. Så står vi lige.
http://www.reuters.com/article/2011/05/23/us-sony-... interessant artikel om Sonys fald..
Havde sgu da nær glippet en rygepause. :(
Sidder i support, så måtte lige bruge lidt tid på at få en PC til at samarbejde.
- Og så forklare en af administratorerne hvordan hans services, og værktøj dertil, samarbejder.
Håber ikke han læser newz, for de er såmænd flinke nok alle sammen. :D
Sidder i support, så måtte lige bruge lidt tid på at få en PC til at samarbejde.
- Og så forklare en af administratorerne hvordan hans services, og værktøj dertil, samarbejder.
Håber ikke han læser newz, for de er såmænd flinke nok alle sammen. :D
OxxY (9969) skrev:... at 3+ reklamerer super meget for en ny serie som allerede er smidt i skraldespanden, but why? (Outsorced hvis nogen skulle care)
Fordi de købt og betalt den velsagtens.. Vi kan kalde det et knaldtilbud.. De brænder inde med det, hvis ingen gider at købe (se) det..
XorpiZ (9975) skrev:Wait, what?
Hvorfor er det dine tanker altid kredser om "butthurt", "buttplug" og den slags Henrik?
Er du lidt bøs-bøs? Eller er det din psykiske senil-demens, der er ved at slå til?
Du snakkede om dine værktøjer...Ockhams razor...ergo buttplug.
terracide (9977) skrev:XorpiZ (9975) skrev:Wait, what?
Hvorfor er det dine tanker altid kredser om "butthurt", "buttplug" og den slags Henrik?
Er du lidt bøs-bøs? Eller er det din psykiske senil-demens, der er ved at slå til?
Du snakkede om dine værktøjer...Ockhams razor...ergo buttplug.
Når man arbejder med IT, så har man visse værktøjer man benytter sig af. De værktøjer du benytter nede i bøs-bøs-klubben har intet med snakken at gøre.
Det ser sgu værre og værre ud for dig Henny. En homoseksuel supporter, der bor i Sverige og dater en mentalt handicappet kvinde. :o
Jeg har en ven, som deltog i løbet over Storebælt. Han kom på 229. plads eller sådan noget. Der var OVER NINE THOUSAND!!!11one deltagere. Han har så kigget nogle (officielle?) billeder igennem:
One, two.
Nå ja, så har jeg også lige set MiB 2 (nogle gutter fra en anden nyhed fyrede citater af, så jeg accidentally MiB). Johnny Knoxville og Patrick Warburton. Det er lang tid siden, jeg har set den film. D:
One, two.
Nå ja, så har jeg også lige set MiB 2 (nogle gutter fra en anden nyhed fyrede citater af, så jeg accidentally MiB). Johnny Knoxville og Patrick Warburton. Det er lang tid siden, jeg har set den film. D:
SlettetBruger (9987) skrev:http://www.bt.dk/paradise-hotel/paradise-christina-faar-nye-bryster
være glad for sin krop som den er fail
"- Jeg har altid ønsket mig et par nye bryster. Jeg har jo ingen. Men det var mest et problem, da jeg var yngre. Nu har jeg fået det bedre med mine bryster, siger Paradise-finalisten"
.... og alligevel skal hun have nogle nye... Det er altså sørgeligt når piger tror at det er størrelsen af brysterne som betyder noget. Det er det faktum at der er bryster der gør dem spændende!!!!
"Hvis du ikke har nogen varer, så må du ikke gå igennem her"
SlettetBruger FAIL!
Det ar i øvrigt ikke den forkerte afdeling du var inde i - det var den forkerte butik. Føtex har ikke noget ordentligt.
Also, lod din telefon dig virkelig optage en 10 minutter lang video i ét stræk?!
Edit: WHY NO FIVEFINGERS?!?!?!?!?!?!?!?!
SlettetBruger FAIL!
Det ar i øvrigt ikke den forkerte afdeling du var inde i - det var den forkerte butik. Føtex har ikke noget ordentligt.
Also, lod din telefon dig virkelig optage en 10 minutter lang video i ét stræk?!
Edit: WHY NO FIVEFINGERS?!?!?!?!?!?!?!?!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.