mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvad fungerer og hvordan? Jeg har ikke slået søgning fra ("cake" smider mig ind på Google, som den skal). Min DNS (ISP) sender mig øjensynligt videre til en eller anden side.SlettetBruger (9900) skrev:Det fungerer fint her, måske har du slået søgning fra? ;)
Okay, jo, IE og Chrome smider mig på Google, når jeg skriver "wave", men ikke Firefox. Alle tre browsere smider mig dog ind på den mystiske side, når jeg skriver "wave/".
Så er det nok min ISP. Jeg prøver lige med OpenDNS.
Nå, det gjorde ingen forskel (efter skift samt ipconfig /flushdns),
Nå, det gjorde ingen forskel (efter skift samt ipconfig /flushdns),
MiniatureZeus (9910) skrev:http://politiken.dk/udland/ECE1294464/koensloes-lille-canadier-kastet-ud-i-stormvejr/
»Vi har besluttet ikke at afsløre Storms køn lige nu - en hyldest til frihed og valgfrihed i en begrænsningens verden, en erkendelse af, hvad verden kan blive i hans levetid (et mere progressivt sted?)«.
En ven er igang med at lave en opgave omkring dating-miljøet hos piger/kvinder
Han har taget udgangspunkt i 500 kvinde profiler på dating.dk, som åbenbart er den mest sobre datingsiden i DK, hvor de alle leder efter en kæreste, alle har profilbillede og alle er til mænd, samt at de alle har betalt for en bruger, så de viser seriøsitet og bl.a kan besvarer breve/pm.
- 104 af profilerne har et profilfoto hvor kavalergangen er i fokus
- 91 af billederne er taget hvor personen ligger ned i en seng.
- 409 af profilerne har skrevet de er af almindelig bygning, 58 har ikke angivet en betegnelse, 19 har skrevet de er atletisk bygget, 12 at de er spinkel af bygning og 2 at de er buttet.
- 287 har konkrete krav til den fyr de søger (ex går op i sin krop), 203 har ingen konkrete krav, resten, 10, har meget konkrete krav (ex. mindst 165 cm høj, maks. 90 kg)
- 114 ryger fast, 102 festryger, 253 ryger ikke, resten, 31, har ikke svaret
- 89 har explicit nævnt deres forhold til sex i deres profiltekst, 92 har implicit nævnt det, resten, 319, har slet ikke nævnt det.
- 187 har et digt i deres profiltekst.
- Gennemsnitlængden på profilteksten er 423 anslag (u/ mellemrum). Mindste er 23, højst 2841.
- 401 har angivet deres alder, resten, 99, har ikke.
- Gennemsnitsalderen (mellem 18 og 40 år) er 24 år. Den yngste er 18, ældste 39.
- 68 læser til/er sygeplejerske, 39 læser til/er frisør, 23 læser til/er pædagog, 12 læser til/er lærer
- 122 har en hund, 86 har en kat, 28 en fugl. Resten har ikke angivet noget.
- 411 går til fitness. 94 går til fodbold, 21 løber, 19 cykler, 12 spiller håndbold. 95 har ingen sport (flere har mere end én sport)
- 278 kan bedst lide at gå på diskotek/danse i byen, 73 er mest til hygge på bodega etc. ,53 er mest til at feste/hygge derhjemme, 18 gider ikke gå i byen, resten, 78, har ikke skrevet noget.
- 458 kan godt lide romantiske komedier, 391 kan godt lide romantisk drama, 201 kan godt lide komedier, 102 kan godt lide actionfilm, 14 kan godt lide gysere, mens 67 kan ikke lide gysere. 24 har ikke skrevet noget (man kan godt have flere genre pr. person)
- 391 kan godt lide Sex and the City
- I snit er der 4,3 smileys i profilteksten. Højst er 26.
Nogle gode citater (stavefejl er vidst rettet):
"Jeg elsker at lave mad, men er ikke vild i et køkken"
"Jeg bor hus min far lige nu, men drømmer om at flytte til storbyen så jeg kan være tættere på dig!"
"Min karriere betyder ALT for mig. Penge til nye sko er mit største drive!"
"Jeg elsker at spille brætspil, i særdeleshed RISK(det spil hvor man skal købe hoteller og huse i København)"
"Jeg elsker at være alene, altså ikke fordi jeg laver frække ting!"
"Normalt er jeg ikke vild med dating på nettet, da jeg synes det virker desperat. Men her er jeg altså. Vild og ekstrem desperat for at finde dig!"
"Jeg har pelsdyrsallergi [...] Jeg elsker hunde"
"Mine veninder siger jeg er løs på tråden fordi jeg snakker så meget i telefon"
"Du må ikke være en Brian (altså du må godt hedde Brian)"
og min ynglings:
"Det er vigtigt du er godt til at lave mad, for pizzamanden hos mit lokale pizzeria er ret klam"
Han har taget udgangspunkt i 500 kvinde profiler på dating.dk, som åbenbart er den mest sobre datingsiden i DK, hvor de alle leder efter en kæreste, alle har profilbillede og alle er til mænd, samt at de alle har betalt for en bruger, så de viser seriøsitet og bl.a kan besvarer breve/pm.
- 104 af profilerne har et profilfoto hvor kavalergangen er i fokus
- 91 af billederne er taget hvor personen ligger ned i en seng.
- 409 af profilerne har skrevet de er af almindelig bygning, 58 har ikke angivet en betegnelse, 19 har skrevet de er atletisk bygget, 12 at de er spinkel af bygning og 2 at de er buttet.
- 287 har konkrete krav til den fyr de søger (ex går op i sin krop), 203 har ingen konkrete krav, resten, 10, har meget konkrete krav (ex. mindst 165 cm høj, maks. 90 kg)
- 114 ryger fast, 102 festryger, 253 ryger ikke, resten, 31, har ikke svaret
- 89 har explicit nævnt deres forhold til sex i deres profiltekst, 92 har implicit nævnt det, resten, 319, har slet ikke nævnt det.
- 187 har et digt i deres profiltekst.
- Gennemsnitlængden på profilteksten er 423 anslag (u/ mellemrum). Mindste er 23, højst 2841.
- 401 har angivet deres alder, resten, 99, har ikke.
- Gennemsnitsalderen (mellem 18 og 40 år) er 24 år. Den yngste er 18, ældste 39.
- 68 læser til/er sygeplejerske, 39 læser til/er frisør, 23 læser til/er pædagog, 12 læser til/er lærer
- 122 har en hund, 86 har en kat, 28 en fugl. Resten har ikke angivet noget.
- 411 går til fitness. 94 går til fodbold, 21 løber, 19 cykler, 12 spiller håndbold. 95 har ingen sport (flere har mere end én sport)
- 278 kan bedst lide at gå på diskotek/danse i byen, 73 er mest til hygge på bodega etc. ,53 er mest til at feste/hygge derhjemme, 18 gider ikke gå i byen, resten, 78, har ikke skrevet noget.
- 458 kan godt lide romantiske komedier, 391 kan godt lide romantisk drama, 201 kan godt lide komedier, 102 kan godt lide actionfilm, 14 kan godt lide gysere, mens 67 kan ikke lide gysere. 24 har ikke skrevet noget (man kan godt have flere genre pr. person)
- 391 kan godt lide Sex and the City
- I snit er der 4,3 smileys i profilteksten. Højst er 26.
Nogle gode citater (stavefejl er vidst rettet):
"Jeg elsker at lave mad, men er ikke vild i et køkken"
"Jeg bor hus min far lige nu, men drømmer om at flytte til storbyen så jeg kan være tættere på dig!"
"Min karriere betyder ALT for mig. Penge til nye sko er mit største drive!"
"Jeg elsker at spille brætspil, i særdeleshed RISK(det spil hvor man skal købe hoteller og huse i København)"
"Jeg elsker at være alene, altså ikke fordi jeg laver frække ting!"
"Normalt er jeg ikke vild med dating på nettet, da jeg synes det virker desperat. Men her er jeg altså. Vild og ekstrem desperat for at finde dig!"
"Jeg har pelsdyrsallergi [...] Jeg elsker hunde"
"Mine veninder siger jeg er løs på tråden fordi jeg snakker så meget i telefon"
"Du må ikke være en Brian (altså du må godt hedde Brian)"
og min ynglings:
"Det er vigtigt du er godt til at lave mad, for pizzamanden hos mit lokale pizzeria er ret klam"
MiniatureZeus (9913) skrev:"Du må ikke være en Brian (altså du må godt hedde Brian)"
Jeg grinte højlydt
Der kommer lige lidt flere citater:
"Er HEEELT ny her, så er lige den der venter med at udfylde alle profilinformationer. Bare til jeg har fastslået at I ikke alle er psykopater"
"Standart spørgsmålet er - "skal du være præst?" og nej det skal jeg ikk"
"hmm....jeg er ikke særlig glad for at "sælge" mig selv...men synes det er blevet nødvendigt"
"Børn: Elsker dem og låner en hel del af og til"
"Er HEEELT ny her, så er lige den der venter med at udfylde alle profilinformationer. Bare til jeg har fastslået at I ikke alle er psykopater"
"Standart spørgsmålet er - "skal du være præst?" og nej det skal jeg ikk"
"hmm....jeg er ikke særlig glad for at "sælge" mig selv...men synes det er blevet nødvendigt"
"Børn: Elsker dem og låner en hel del af og til"
MiniatureZeus (9916) skrev:"Er HEEELT ny her, så er lige den der venter med at udfylde alle profilinformationer. Bare til jeg har fastslået at I ikke alle er psykopater"
Det er skræmmende.
Min roommates veninde sagde stort set ordret det ovenstående i dag, da hun netop selv forklarede, at hun har skrevet sig op til et af de klassiske datingssites.
Sig mig, hvor lang tid siden er det, at din veninde har høstet informationerne? Det vil sgu være skræmmende, hvis jeg kender hende, der faktisk har skrevet det.
Har har kigget omkring 1500 profiler igennem, og han har fundet 16 piger han kender, hvor én af dem søgte en flirt selvom hun har kæreste :P
MiniatureZeus (9913) skrev:
0o
SlettetBruger (9919) skrev:Kan være en gammel profil.
Han har kun valgt aktive profiler, altså hvor folk har betalt det der abonnement (som er ret dyrt) og mange af dem har han skrevet med via beskedsystemet (dog nok ikke alle 500..)
Eller nå nej, mange af profilerne har han bare kigget på som inspiration, så det kan godt være det er en gammel profil :) Hvis ret skal være ret, og det skal det jo!
Jakob Jakobsen (9925) skrev:Porres fremtid :)
DAMN!!! Porre, har vi danske klubber?
Mamad (moveax1ret) (9928) skrev:Hippier og bøsser går hånd i hånd!
Nææh, hørte jeg en perker gø?
;D
Luvs <3
SlettetBruger (9926) skrev:Er meget i tvivl om hvorfor du kom til at tænke på mig i den video? :D
Hold da op?!? Det er den 100% mest naturlige måde at løbe på... og så ser det jo godt ud :)
tazimn (9931) skrev:[url= LEIK TWUTLES!![/url]
Du har godtnok været i arkiverne, hva'?
Uploaded by WhenEmsGone on Jul 27, 2007.
Hos google hedder nye medarbejdere:
Noogle's
...Ja jeg har lige set en ellers Spændende! doku om google på Nat Geo Hd for 5 minutter siden.
Noogle's
...Ja jeg har lige set en ellers Spændende! doku om google på Nat Geo Hd for 5 minutter siden.
Ja, for fanden!Ronson (9940) skrev:Jeg så hvad du gjorde der.
1,6 MB's jpeg, som bliver HTML-skaleret. Madness!
Ronson (9943) skrev:http://peecee.dk/uploads/052011/snapshot_dvd_00.10_%5B2011.05.29_22.04.39%5D.png
Ej, det kaldte min mor det også da vi fik DVD... En Blu-ray hedder en 'sådan en blå dvd'...
Ronson (9943) skrev:http://peecee.dk/uploads/052011/snapshot_dvd_00.10_%5B2011.05.29_22.04.39%5D.png
Ja jeg hader virkelig når de har brugt billige medier, så er kvaliteten på lyden og billedet slet ikke til at holde ud.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.