mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
At Google nav stopper musikafspilleren på andrøjt*. Hvis man henter Doubletwist så muter/fader den musikken som den bør.
* Notifikationer stopper generelt musikken, hvilket også er fail
* Notifikationer stopper generelt musikken, hvilket også er fail
[...] kraftig af bygning og er næsten skaldet med lidt rødblondt hår [...]Ronson, altså.
Der lavede jeg nok lige en enke, hva'?
L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (9145) skrev:Og nu er det selvfølgelig hjemsøgt af helvede til and all that jazz.
Det er bare irriterende når døde mennesker ikke fatter hvornår det er god skik at gå.
fjols (9156) skrev:Kate Middleton
NFSW!
Så 4chan har det sjovt igen.
Alrekr (9158) skrev:fjols (9156) skrev:Kate Middleton
NFSW!
Not for safe work?
Er du fuld?
L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (9159) skrev:Was that sum CP? I do believe it was...
FAP FAP?
fjols (9160) skrev:Alrekr (9158) skrev:fjols (9156) skrev:Kate Middleton
NFSW!
Not for safe work?
Er du fuld?
Er du? Jeg plejer at forkorte Not Safe For Work som NSFW. Du forkorter det NFSW...
Jeg accepterer alverdens flamebait-ratings for at linke til den her liste, men den skal bare deles.
Eksemplerne tæller:
- She grew on him like she was a colony of E. coli and he was room-temperature Canadian beef.
- Long separated by cruel fate, the star-crossed lovers raced across the grassy field toward each other like two freight trains, one having left Cleveland at 6:36 p.m. traveling at 55 mph, the other from Topeka at 4:19 p.m. at a speed of 35 mph.
- She was as easy as the TV Guide crossword.
Eksemplerne tæller:
- She grew on him like she was a colony of E. coli and he was room-temperature Canadian beef.
- Long separated by cruel fate, the star-crossed lovers raced across the grassy field toward each other like two freight trains, one having left Cleveland at 6:36 p.m. traveling at 55 mph, the other from Topeka at 4:19 p.m. at a speed of 35 mph.
- She was as easy as the TV Guide crossword.
http://www.losteyeball.com/index.php/2007/06/19/56-worstbest-analogies-of-high-school-students/ skrev:It hurt the way your tongue hurts after you accidentally staple it to the wall.
xD
+
At DRHD har glemt at Fjerne DRHD logoet.. så jeg nu ser Boonduckz med DRHD logo smækket op på skærmen.
At DRHD har glemt at Fjerne DRHD logoet.. så jeg nu ser Boonduckz med DRHD logo smækket op på skærmen.
SlettetBruger (9172) skrev:At jeg kun kender 3 personer der kan lide Frasier.. og 2 af dem er mig selv.
Not true, både mig og stine kunne lide det :P
OT:
http://www.smbc-comics.com/?id=2232
MiniatureZeus (9184) skrev:Hvad er det der får dig til at gå hmmm?
At folk er dumme nok til være så åbenlyse med det.
Forresten; kom så terra! :P
pewbe (9185) skrev:At folk er dumme nok til være så åbenlyse med det.
Forresten; kom så terra! :P
Nå okay, lød bare som om det var selve facebook der var noget galt med..
Stfu'Stupid ihf he wasnt dead we was qunna die#Vonta jussayinq
Stfu'Stupid ihf he wasnt dead we was qunna die#Vonta jussayinq
http://ekstrabladet.dk/112/article1547495.ece made me go lulz. At en bus med CopenHELL med store bogstaver over det hele, brager igennem en kirkegårdsmur! Satan 1 - 0 God :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.