mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
markjensen (9202) skrev:Hmm, jeg mener ellers at de (dullerne der serverede) sagde skum
Så er det fordi kokkene er snobbe, eller tjenerne er dumme (begge dele er meget sandsynlige). En af de tjenere, som serverede for mig på Comwell var tidligere uddannet kok, og han kaldte det for luft - og var arrig på mange tjeneres dumhed. Han blev tjener, fordi han var træt af som kok at lægge så mange kræfter i at lave mad, hvorefter tjenerne bare sagde 'Sovs, kød, kartofler' (basically) når de serverede maden.. Det ligner også skum, det vil jeg give dig ret (og dullerne) ret i :)
Det var i hvert fald hvad de kaldte det :)
Men skal lige have spurgt min bror der er i gang med at uddanne sig til kok..
Men skal lige have spurgt min bror der er i gang med at uddanne sig til kok..
MiniatureZeus (9204) skrev:F.eks. Havskum.
Og du er sikker på at det ikke er noget, du hørte på den lokale bodega?
Berlingske.dk skrev:Dansk far og søn dræbt med kniv i Polen
En dansk far og søn er fundet knivdræbt i Polen. Faderens polskfødte hustru er ligeledes blevet dræbt.
Jeg kan godt lide, at titlen og derfor hovedhistorien er, at to danskere er dræbt i Polen. Derefter nævnes det tilfældigt, at faderens kone vist også er dræbt.
Er polakkere virkelig så lidt værd? Nej, vent, det er et retorisk spørgsmål. Lad være med at svare.
L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (9209) skrev:Har du nogensinde set en polak?
Tillad mig at være til hjælp.
En gennemsnitlig polak i festtøj.
Jeg har, siden jeg er halvt polsk.L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (9209) skrev:Har du nogensinde set en polak?
Jeg ved ikke, hvad der er værst: At Miley Cyrus fremfører et cover af [url=]Smells Like Teen Spirit[/url] eller at det faktisk ikke er nær så dårligt, som man kunne forestille sig...
L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (9215) skrev:Jeg ved ikke, hvad der er værst: At Miley Cyrus fremfører et cover af [url=]Smells Like Teen Spirit[/url] eller at det faktisk ikke er nær så dårligt, som man kunne forestille sig...
nu hørte jeg den jo :'( jeg synes den var slem...
L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (9215) skrev:Jeg ved ikke, hvad der er værst: At Miley Cyrus fremfører et cover af [url=]Smells Like Teen Spirit[/url] eller at det faktisk ikke er nær så dårligt, som man kunne forestille sig...
Jeg sku' nok! Kan godt være hun er dum at høre på, men hun er da herre fræk at se på. Nå!
NEJ! Har du nogensinde set mundpartiet på den kælling?
Vokalen ødelægger den da fuldstændig.L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (9215) skrev:Jeg ved ikke, hvad der er værst: At Miley Cyrus fremfører et cover af [url=]Smells Like Teen Spirit[/url] eller at det faktisk ikke er nær så dårligt, som man kunne forestille sig...
Dokumentaren om Afrika på DRHD
fortælleren er sådan en afrika neger. og må sige accenten gør en del for indlevelsen.
MZ-> BlowJob maskine i guess
fortælleren er sådan en afrika neger. og må sige accenten gør en del for indlevelsen.
MZ-> BlowJob maskine i guess
Adriens kærlighedsbrev skrev:Kan sku også huske vores gåture sammen, hvor jeg bare droppede alt løb pga. dig, fordi der var intet jeg hellere ville dengang end at være sammen med dig, for hold kæft hvor synes jeg bare du var en fantastisk pige dengang ;s Selvom du smed mig ind i en busk :D..
Rrrrrly?
Adriens kærlighedsbrev skrev:Så var der elevfesten, hvor det kom som en ret stor overraskelse hvor du kyssede mig, og hvor jeg ville have dig til at holde op, men jeg kunne ikke modstå fristelsen, og det var så skyld i en masse ballade, og mit venskab med Patrick gik i stykker…
Hvor er det pissesynd for ham Patrick-tøsepigebarnet.
Dicks before chicks? Knap så meget.
Det her undrer mig:
Hvorfor underskrives det Søren Juhler, hvis det er Adrien, der elsker Simone?
By the way, this.
Adriens kærlighedsbrev skrev:(...) JEG ELSKER DIG SIMONE NORMANN MADSEN
Venlig hilsen Søren Juhler
Nåååår hvor sødt nu har jeg simon nielsen læst dette, og fuck hvor er jeg rørt! Adrien vestergaard det er satnme smukt det her.... dette brev vil jeg sende videre til tusinder af folk sådan de kan læse historien mellem adrien og simone.. hvem ved? Måsken bliver den udgivet som bog en dag?!
Hvorfor underskrives det Søren Juhler, hvis det er Adrien, der elsker Simone?
By the way, this.
Request er sendt, men jeg ved ikke, om hun bider på. Jeg burde sikkert finde et andet profilbillede til sådanne situationer.
Zhadow (9234) skrev:What the Fuck?
Det var i nyhederne forleden. Det er ikke kommunen som har skrevet beskederne.
Sauce?A̱̭͉̞̘̫͊͊̈́͐͜͞l̛̠̫͖̼̼̑̽̽͂̐ͣͅr̢̧͍̹̠̼͊ͤ͌̒ͭͧ̈ȩ̸̬̐͐ͥ̿ͨ̐́͡k̨̝ͯͬͯ́r̢̜̱̱͆̂ͤ͒͆̆̂͡ (9236) skrev:Det var i nyhederne forleden. Det er ikke kommunen som har skrevet beskederne.
Jeg tror du har ret. Det ligner faktisk "noget som er dårligt, værdiløst el. irriterende, el. som man ikke vil kendes ved".
F̸̨͇̩̳͍͇̣̆ͨ͂͊͗̌̈́͗́͢r̸̛̞̟͍̫̠͖̪̰̫̘͖̭̗̻͉̦̮̎ͫ̓͆̑̑̊̾̾ͧ̋͛̿̋̆̾́ͦ́̚̕ͅͅo̷̧ͪ̀̈ͬ͑͒͂ͩͭ̄́̌͒̉ͦͩ̉ͨ͟͏҉̣̙̩̥͓͔͔̖͉̼͎̭͕ͅm̢̲̜͎͍̭͚͉̬̙̦̟̲̘̳̣͊͐͂ͥ̉̍͋̒ͬ́̓̊͆̚͟͜͢ ̧̣̤̯̺̥̺̗̦̗̰̹̥͑ͦ̊ͪ̎n̶͔̻͉̲̟̣͖̭̮̜̲̞̼̰͔̩̫ͥ͊͒͛̀ͪ͌̀͆͋ͦ̓͌̒͐̈́͘o̶̧͛̈́͛͗ͨ͒́ͪ̑̅̇́͌̅̈́̈́ͬ̚҉̼̯͖̫ẁ̡͓͈̜̼͚̤͕͎͙̉͐̽͋ͯ͆́͆ͭ͗ͣ̉ͫ̽͐͘ ̧̧͉̠̼̝̦̩͉͈̻͉ͬ̓̎̽ͤ̉̂̒̎̊ͧ͛̈́ͥ̚ͅŏ̸̶̷̷̭̫͉̜̩̩͇͗͑͗̈́̀͡ņ̽̽ͮ̈́͛ͬ͛ͯͪ̑̐̕҉̘͚͚͖͕̹̣͙̘̪̘,̒̈́͗̐̿ͧ̽ͦ̌̃̾ͥ̓́҉̺̼̟͖̟͕͕̫̼̤̰̘͉̱̼ ̸̤̺̦̜̦̺̘͚͔̥͔̲̠͉̣̯̩͙̆ͥ͆̏͒̀̄̐͡ͅT̛͑͒ͣ̎ͤ̉̒͛̄̃̓́̓ͬ̓̾̍ͭͧ͞͏̧͓̠̭̘͕̣̹͈̗H́̔̔̓͂̍ͬ̍ͮ̄ͦ̿ͦͫͬ̾͗̆̚͝͏̹̭͓͈̪̳̜͔̭̩͙̺̠̲̝̣̺̙̗I̵̴͎̱̣̗͓͛̇̓̐̎ͫ̇͑̒̉̌̿ͯ͑̋͘̕͜ͅŜ̛̟͓͎͉̬̬͕͇̮̗̗̬̇̆̊́͛̂́͌͑̐͞͠ ̂ͤͣͯ̄̋̀͐͒ͥ̍ͩͫ̑͏͖̪̜̳̰̻͚́î͋ͦͦ͒ͩ̈́̌̎̊ͤ̐͂̐̔́҉̡̭͔͙̥̪̻̱̯̲̫̼̪͔̲̝͖͡s̶̤͓̤̠̯̗̖͛ͧ̆͛̇ͥ͂ͭ́́̀̚͡ ̩̘̲̘͇̘͓̤͕̪̘̝͂ͮ̽́͐̆̀ͫͦ̏͌͝͞ͅh̷̵̹̪͓̲̗̖̠̱̹̘͔͙͖͉͐͂ͧ̅ͫ̅̈ͩͮ̐̓ͮ̓ͮo̷̸͚̝̞̪̟̘͍̖̎͂̋͆̇̌͠w̵̷̛͕͕̬̙̟͉͙̱̗̙ͣ́̾ͦ̉̉ͫ̓̒͒͐̀̇̇̚͘ ̪͈̪̦̩̪̙̻̥̺̥̤̮͙̘̌͆ͯ̿ͥ͘̕͠Ȋ̷͓̫̪̠͈̩̫̙̙̭͇͚̼̠͍̤̤̆ͪ̽ͫ̌ͭ͊̑̍̎̄̕͠͝ͅ ̶̏̒͂̇̄̒̽̔͆ͣ̋͆̚͞҉̜̯̝̞̪̱̬̪͚͜w̸̡̛̰̘̩̭͑ͦͤ͢r̢͍̟̙͓̮͕̜̦͔̖̺̦͕ͬ̃ͣ̇̀̈̽̓ͭͅi̡͎̜̼̟̭͖̹̣̖͓̯̊̅ͩͨ͂̔̓ͩ̍̚̚̚̕͜t̴ͩ̈ͤͨͮͣ͟͢҉̫̣͖̗͇͈̲͎͇̟ẽ̵̟̝͚͓ͦͥ̿͋̇͆̌̓ͦ̕͘͟!̵͚͉̺̺̬̞̲̞͚̲ͮ̅̄ͦ̌ͨ̐ͥ̓̇̋̈́ͦ̃ͣ͊ͥ̕
Hmm, den er så lang, at newz.dk breaker. Altså min penis.
Hmm, den er så lang, at newz.dk breaker. Altså min penis.
Einstein-citat-tid:
http://www.quoteworld.org/quotes/4123 skrev:If a cluttered desk signs a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?
http://ekstrabladet.dk/112/article1548031.ece
Heh, sku nok ikke en russisk rigmand jeg ville pisse af.
Heh, sku nok ikke en russisk rigmand jeg ville pisse af.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.