mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/livsstil/...
I am doomed dooooooomed! Hvis man er SÅ meget B-menneske at man nærmest bliver ultra A-menneske igen, er det så en god eller skidt ting?
I am doomed dooooooomed! Hvis man er SÅ meget B-menneske at man nærmest bliver ultra A-menneske igen, er det så en god eller skidt ting?
Det bunder da i at de står før op end kællingen, og derfor mangler noget at lave så gør de rent... hvilket gir point.
EASY
EASY
#8603:
Det er lækkert når der bliver linket til artikler som bare bekræfter at man har et godt forhold og skal fortsætte med samme gode stil /flex.
Men det er ikke så underligt at forhold holder længere når kvinden sover længere manden. Så når han da at opleve at hun er både smuk og holder kæft på samme tid.
Det er lækkert når der bliver linket til artikler som bare bekræfter at man har et godt forhold og skal fortsætte med samme gode stil /flex.
Men det er ikke så underligt at forhold holder længere når kvinden sover længere manden. Så når han da at opleve at hun er både smuk og holder kæft på samme tid.
SlettetBruger (8604) skrev:Det bunder da i at de står før op end kællingen, og derfor mangler noget at lave så gør de rent... hvilket gir point.
EASY
Når jeg står op før tøsen er det skuda for at se Formel1, eller tage ud og lave noget med drengen ... Og måske hvis hun er heldig lave lidt lækker morgenmad en gang hver halve år. Men gøre rent? wtf ...
MartinSand (8608) skrev:ejer han newz.dk?
De gjorde på et tidspunkt, men der gik knuderkagemand i det..
http://politiken.dk/erhverv/ECE1247475/rejsekort-m... at firmaer kan få lov at sløse med pengene på den måde ... hvem laver de her tilbud og hvorfor fan passer de aldrig ... 1.5 milliarder for elektronisk billetsystem *cries*
OxxY link skrev:til leverandøren, konsortiet East-West
OxxY link skrev:Desuden har Rejsekort A/S hyret flere eksperter og konsulenter for at holde opsyn med franske Thales - der kontrollerer East-West - så personaleudgifterne de fire år ender på 147 millioner kroner.
Godt der ikke nogen fordyrende mellemled eller har jeg misset noget her?
OxxY (8613) skrev:Nej tror det er den typisk danske, vi skal udvikle det selv, men få nogle andre til at lave de, helst gennem nogle mellemmænd så vi ikke har styr på projektet! Nogengange kan jeg blive helt trist over verden.
Der er faktisk tale om et helt nyt system, som du beskriver, netop fordi vi ikke umiddelbart kunne bruge andre, færdigudviklede systemer.
Det skyldes, at vores Rejsekort skal være landsdækkende og derfor virke på tværs af billetsystemer. Det er netop dét, der har voldt problemer, fordi politikerne ikke har kunnet blive endnu om at reformere de oldnordiske transportsystemer, som vi har.
Jeg tager hatten af for de programmører, der mod al forventning har kastet sig ud i projektet, for det er næppe så nemt, som du - og jeg - giver udtryk for her.
@vandfarve jeg tror heller ikke det er nemt, hvis man i et projekt skal bruge over 100 millioner kroner i løn på at overvåge underleverandører, er der så ikke noget galt? (det var blandt andet det politiken artiklen brugte som begrundelse på hvorfor det var dyrt).
Men selv om et projekt er svært burde det da være muligt at ramme sådan ca inden for 80% af omkostningerne.
Men selv om et projekt er svært burde det da være muligt at ramme sådan ca inden for 80% af omkostningerne.
http://www.bt.dk/sygdomme/laege-stak-kikkerten-i-det-forkerte-hul skrev:På baggrund af en klage fra kvinden, har AD, der arbejder som 1. reservelæge, fået kritik af Patientklagenævnet, der har indskærpet ham at udvise større omhu i sit fremtidige virke.
Kvinden skrev i sin klage, at hun skulle have udført en kikkertundersøgelse af sin endetarm, men at der gik mere end 30 min. før lægen blev klar over, at kikkerten i stedet var ført ind i hendes skede.
AD skulle endda have nået, at udtage en række vævsprøver, før han opdagede, den var gal
zin (8619) skrev:#8618:
Hun har vel vurderet det udfra hvad hendes sidste elsker kaldte "tredive minutter"... For jeg tvivler på at hun har siddet og taget tid. Det ville være skidt.. :o
det kunne jo være der var et ur i nærheden... min tanke er, at hun må være så fed, at lægen famlede i delleblinde :P lidt ligesom på mig, som terra ville sige.
XorpiZ (8618) skrev:Er det bare mig eller ville man som kvinde ikke opdage at der blev stukket noget ind i kussen?
Hvis man er lokalbedøvet, hvilket man ofte er når der tages vævsprøver, så nej.
XorpiZ (8623) skrev:Lyder som noget du har personlig erfaring med JJ. Har du også været udsat for en doktormand, der sneg en kikkert op i skeden på dig?
Fixed.
http://ekstrabladet.dk/112/article1532708.ece
wat...
De aftalte det. De kneppede ikke engang. OG HUN FIK GODE PENGE FOR DET! Så er der fandme ikke nogen der er blevet udnyttet. 1500 kr er sgu da dyrt for second base.
eb skrev:Domsmandsretten fandt den 34-årige skyldig i have udnyttet den mindreårige fysisk og krænket hendes blufærdighed.
wat...
De aftalte det. De kneppede ikke engang. OG HUN FIK GODE PENGE FOR DET! Så er der fandme ikke nogen der er blevet udnyttet. 1500 kr er sgu da dyrt for second base.
Han er voksen, så skal man ikke sige ja til sådan noget..
Han sku ha opdraget hende med en fed lussing... og Ass rape
Han sku ha opdraget hende med en fed lussing... og Ass rape
http://da-dk.facebook.com/permalink.php?story_fbid...
Pia Kjærsgaard udtaler sig om en sag angående en bandeleder, er fuldstændigt enig med hende.
Pia Kjærsgaard udtaler sig om en sag angående en bandeleder, er fuldstændigt enig med hende.
Det er muligt at det er billige point, men det er vel stadig relevant at tale om problemerne i vores samfund.
Men jo, jeg mener også at jeg husker noget fra Go' Morgen Danmark(?) hvor en eller anden dims snakkede om at DF's faste topics ikke var relevante for den kommende valgkamp. Så egentlig har de vel ikke så mange andre muligheder end at slå endnu hårdere, på deres vante trommer.
Men jo, jeg mener også at jeg husker noget fra Go' Morgen Danmark(?) hvor en eller anden dims snakkede om at DF's faste topics ikke var relevante for den kommende valgkamp. Så egentlig har de vel ikke så mange andre muligheder end at slå endnu hårdere, på deres vante trommer.
http://peecee.dk/upload/view/299764 skrev:Projektopgaven 9. kl.
Uploaders kommentar:
havede om stant opper, og som produkt lavet jeg et stant up show. et stant up show, og tror mig de grinte meget :P
Selve opgaven/produktet:
Jeg hader når folk kommer og siger sådan noget med ``I går kom i lvl 56i world of warcraft , det var 7 levvels på kun 5 timer´´ og man stå sådan lidt hvad skal jeg svare `` tillykke, jeg drak mæl i går…………….2 glas………. på kun 20 sekunder´´ ej men hvad skal man svare.
Jeg kan godt blive sur når folk smider mad ud, I går der lavede jeg varm kakao til min familie, og de kunne ikke li´ den og vil smide den ud og det er ikke okay det er folk der sulter i Afrika og så var det jeg tænkte lyn hurtig som jeg er, jeg skal da sende dem min varme kakao jeg tror de vil ku li den….. hmmm men den når nok og blive kold inden den når der ned.
Jeg skulle jo bruge mælk i kakaoen, og den skulle jeg jo ned at købe og ved i så hvad man må ikke os selv om det står på æsken ``åbnes her´´ så må man ikke åbne den i forfatningen, man skal vente til man har købt den det da for dumt så skulle der næsten stå ``åbnes efter køb´´
Jeg har hørt et røgte om at en banan er en nød, har mænd så 3 nøder…….. nej okay.
En af mine venner fortalte mig for ikke så længe siden at han havde læst at dumhed skulle være arveligt….. jeg er bare træt af at høre ham hakke på hans forældre.
I kender godt de problemer der har været/ er i Egypten, da første gang så det i fjernsynet troede jeg det var en koncert med Infernal, men det viste sig at være meget være….. der kom jo kun 2 til koncerten.
Det sidste jeg har hørt at nu er Mubarak så gået af, men manden var 72 vi var flere der havde regnet den ud. (skyd en pil)
er i klar over at på en pose peanuts står der ``instruktion: åben pose, spis nødder´´ ………….de sku nærmer ha´ skrevet ``åben posen, spis nødder efter køb´´ så vi da sikker på at alle er med, jamen hvem sidder sådan. (drej posen ) arrr… åben posen ….. spis nødderne …… o fuck efter køb LØØØB
jeg har fundet ud af at jeg er ret heldig fordi jeg spiser med kniven og gaflen forkert, så har jeg altid en udskydningen for at ha´ lagt det forkert
når jeg har været i byen, så hader jeg når jeg om morgen dagen efter får den sms håber du er kommet godt hjem og husk lige at aflevere den høne ikke og jeg tænker fuck for det jo en ko der stå ved siden af mig og jeg tror sgu det er svære at havde den med i byen.
doh09 (8630) skrev:http://da-dk.facebook.com/permalink.php?story_fbid=139901689411797&id=33510214383
Men hun taler jo som om han er blevet frikendt. Han fik 6 år. Ikke at jeg har sympati med ham, men det er vel ret beset ikke på sin plads at have moral issues fordi manden ikke er blevet straffet hårdere end en indfødt ville være blevet...
Offtopic:
Desuden er jeg stadig enig med Ronsons beskrivelse af DF:
Ronron skrev:"Dansk Folkeparti er for racister og udviklingshæmmede."
andersj32 (8643) skrev:hvad er liv?
http://da.wikipedia.org/wiki/Liv skrev:Livet kan defineres som det udødelige DNA, der passerer fra generation til generation med kønscellerne
Ved godt det ikke er den rigtige wiki (KYNZ.dK), men det var det bedste jeg kunne finde.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.