mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
TV 2 Nyhederne.
"It-kriminelle har fundet en ny måde at snyde på". Noget med at de "lægger en virus ind" og når man "besøger den" så får de ens kortoplysninger. WUT?
Og TV 2 har løsningen, man kan "scanne for det program hackerne bruger".
Er det keyloggere de snakker om? Fortryder jeg lod den stå på TV 2, bliver lidt dummere hver gang jeg ser TV 2.
<3 medielicens og DR
"It-kriminelle har fundet en ny måde at snyde på". Noget med at de "lægger en virus ind" og når man "besøger den" så får de ens kortoplysninger. WUT?
Og TV 2 har løsningen, man kan "scanne for det program hackerne bruger".
Er det keyloggere de snakker om? Fortryder jeg lod den stå på TV 2, bliver lidt dummere hver gang jeg ser TV 2.
<3 medielicens og DR
Ronson (8348) skrev:MacFags har det med at tro, at hele verden er imod dem.
Android fans afskyr Apple i en fanatisk grad, og tror at den mindste negative omtale af Android er hate. Sådan er det ihvertfald på de fora, jeg læser. Apple tilhængere er generelt mere ligeglade.
gnarfsan (8352) skrev:Android fans afskyr Apple i en fanatisk grad, og tror at den mindste negative omtale af Android er hate. Sådan er det ihvertfald på de fora, jeg læser. Apple tilhængere er generelt mere ligeglade.
Hvilken verden befinder du dig i?
Min erfaring er at man næsten får dødstrusler fra iPhone-ejere, hvis man taler bare det mindste negativt om iPhone eller Apple.
Tværtimod, så ved jeg at Android har mangler og har ikke noget imod at de bliver fremhævet.
Det jeg har noget i mod, er når iPhone/WP7-brugere først brokker sig over en frature/mangel hos Android, for derefter fremhæve samme feature/mangel som en fordel på deres telefon.
Prøv at lægge mærke til hvor mange posts der har været fra en bestemt person om at Android er for lukket, hvorefter han får sin WP7 og derefter brokker sig over at Android er for åbent.
gnarfsan (8352) skrev:Android fans afskyr Apple i en fanatisk grad, og tror at den mindste negative omtale af Android er hate. Sådan er det ihvertfald på de fora, jeg læser. Apple tilhængere er generelt mere ligeglade.
Jeg må indrømme at jeg nok er en såkaldt "Apple-hater".. Men det er ikke fordi jeg synes at Apple er noget lort.. (Ja, okay.. Itunes stinker.. I hvert fald på Windows.)
Det er mere fordi jeg ikke kan klare den store hype og eksponering der er omkring Apples produkter. Nogle mennesker (Ikke IT-kyndige) tror at det er guld de sidder med mellem hænderne og at intet andet når det til sokkeholderne. Min mor fortalte mig foreksempel at hun ville have en "Mac-computer" fordi hun havde set at man kunne slutte den til sit tv..
Apples produkter er blevet en dille, hvor nogle folk går mere op i navnet, og prestigen i at have produktet, end noget andet..
Derfor, og pga. prisen, er jeg afholdende for at eje et Apple-produkt..
tazimn (8355) skrev:Apples produkter er blevet en dille, hvor nogle folk går mere op i navnet, og prestigen i at have produktet, end noget andet..
Jeg er personligt totalt ligeglad med prestige, men jeg kan lide Apple fordi deres produkter virker godt, og de formår at lave dem så de ikke bare ligner plastik produkter, der skal forestille at være kvalitet. Når ting jeg arbejder med og omgiver mig af er pæne og harmoniske, bliver jeg i godt humør, det er helt igennem en egoistisk holdning, og jeg er ligeglad med hvad omverdenen synes om tingene. Jeg kan godt følge dig lidt med hypen, men det vil jeg ikke lade gå ud over min hverdag.
Strauss.
Det kører ustabilt, uresponsivt og langsomt.. Samtlige mine maskiner fuckede op da jeg havde det installeret.
Apple medinstallere også nogle småprogrammer og services. Blandt andet Bonjour som ikke er nemt at fjerne bagefter og som KAN fucke ens netforbindelse op. Dog har jeg ikke selv oplevet det.
Dertil kommer at jeg ikke synes det er logisk at Safari og QuickTime er prevalgt når der skal opdateres.. Det er bondefangeri i min verden. (Dog er Apple ikke de eneste der gør det)
Det kører ustabilt, uresponsivt og langsomt.. Samtlige mine maskiner fuckede op da jeg havde det installeret.
Apple medinstallere også nogle småprogrammer og services. Blandt andet Bonjour som ikke er nemt at fjerne bagefter og som KAN fucke ens netforbindelse op. Dog har jeg ikke selv oplevet det.
Dertil kommer at jeg ikke synes det er logisk at Safari og QuickTime er prevalgt når der skal opdateres.. Det er bondefangeri i min verden. (Dog er Apple ikke de eneste der gør det)
gnarfsan (8357) skrev:Jeg er personligt totalt ligeglad med prestige, men jeg kan lide Apple fordi deres produkter virker godt, og de formår at lave dem så de ikke bare ligner plastik produkter, der skal forestille at være kvalitet. Når ting jeg arbejder med og omgiver mig af er pæne og harmoniske, bliver jeg i godt humør, det er helt igennem en egoistisk holdning, og jeg er ligeglad med hvad omverdenen synes om tingene. Jeg kan godt følge dig lidt med hypen, men det vil jeg ikke lade gå ud over min hverdag.
Bevares.. jeg har også mange gange sagt at jeg synes designet på Iphone 4 er genialt.. Dog synes jeg de gamle modeller så billige ud. Men nu har jeg mange venner som ikke er nørder, og de går fuldstændig i selvsving når de ser et Apple-produkt.. Med min nuværende mobil kan jeg være i fred ^^..
tazimn (8360) skrev:Dog synes jeg de gamle modeller så billige ud. Men nu har jeg mange venner som ikke er nørder, og de går fuldstændig i selvsving når de ser et Apple-produkt..
Jeg forstår godt at folk kan lide Apple produkter, men der er sgu ikke meget prestige i at have et produkt, man konstant ser 10 af over alt, hvor der er mennesker, uanset hvor man drejer høvedet hen.
Strauss (8356) skrev:Jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor du synes at iTunes er et dårligt program på windows?
Det er så rigeligt gennemdebatteret her.
tazimn (8359) skrev:
Det irriterer også mig grænseløst. Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke kan vælge det fra.
Jeg er 99% sikker på, at der ikke er andet forvalgt end iTunes. Men jeg synes stadig, det er noget pjat, at de forsøger at pushe Safari og QuickTime igennem deres updater. Ingen ved deres fulde fem bruger de programmer under Windows.
http://www.b.dk/libyen skrev:Britiske specialstyrker, der er i stand til at ligge på en flad mark, uden de kan ses eller høres, er angiveligt med i krigen mod Libyen. Læs historien her: www.b.dk
... og dansk journalisme nåede et nyt lavpunkt. Suk. EB's Nationen ligner jo en flok saglig ph.d.-studerende i sammenligning med Laura Juuls dækning af Libyen-krigen.
vandfarve (8366) skrev:... og dansk journalisme nåede et nyt lavpunkt. Suk. EB's Nationen ligner jo en flok saglig ph.d.-studerende i sammenligning med Laura Juuls dækning af Libyen-krigen.
Det er jo ikke engang hende som har skrevet det. Hun refererer bare hvad en anden journalist har skrevet - og han citerer Steen Egesø.
Alrekr (8367) skrev:Det er jo ikke engang hende som har skrevet det. Hun refererer bare hvad en anden journalist har skrevet - og han citerer Steen Egesø.
Ja, vi kan være virkelig stolt af de danske journalister og deres fantastiske benarbejde når de researcher og citerer ting :p
this made me go luls (warning cats)
Går ind på m.google.com/sync for at sætte kalender deling op, med min iPhone, som Google skriver at jeg skal. Siden siger at min enhed ikke er understøttet, intet andet.
Jeg klikker herefter på linket på siden, for at skifte sprog, skifter det til engelsk, og pludseligt har jeg alle de opsætningsmuligheder, jeg leder efter. Ku de da for helvede ikke have skrevet at min sprog ikke var understøttet og givet mig et link i stedet for at afvise mig blankt, og sige at min enhed slet ikke er understøttet?
Jeg klikker herefter på linket på siden, for at skifte sprog, skifter det til engelsk, og pludseligt har jeg alle de opsætningsmuligheder, jeg leder efter. Ku de da for helvede ikke have skrevet at min sprog ikke var understøttet og givet mig et link i stedet for at afvise mig blankt, og sige at min enhed slet ikke er understøttet?
At nyhedsbrevene fra newz, railgun og macnation for 21.-23. lige er væltet ind i løbet af de sidste 5 min.
*EDIT* Der kom dem fra i dag også.
*EDIT* Der kom dem fra i dag også.
Bllets (8379) skrev:Ronson (8378) skrev:http://peecee.dk/upload/view/297478
Plejer man at skrive "død"...? Snakker vi et decideret drab?
Nej :p
Død betyder simpelthen bare "fravær af liv". Så man kan sådan set godt skrive det (eller?), men det giver bare ikke meget mening.
Jeg tror Ronson mener at de lyder som om der bliver takket for at de mødte op til hans død..
Ronson (8378) skrev:http://peecee.dk/upload/view/297478
Plejer man at skrive "død"...? Snakker vi et decideret drab?
Man plejer sjældent at sige død om en person i en dødsannonce, af ren berøringsangst. Sådan husker jeg i hvert fald snakken i religion tilbage i gymnasiet - og ja, alle mine noter blev brændt til Sankt Hans dengang.
gnarfsan (8384) skrev:Hvordan gik det?
Siden du spø'r...
Daten gik egentlig meget godt. Pigen var helt fantastisk. Hun så godt ud, havde flotte "øjne", hun grinte af mine jokes, der var ingen pinlige øjeblikke og alt muligt.
Vi mødtes et sted i København, gik en lille tur, tog ind på Ruby (uden 's til alle jer, der udtaler det Ruby's, spassere), fik gode drinks og snakkede, som vi altid havde kendt hinanden.
Daten sluttede med, at jeg gik hende hen til hendes cykel, vi sagde farvel, og hun sagde, at hun gerne ville høre fra mig igen, og at hun havde haft det sjovt.
Det er det. En god date, men der mangler lidt, tænker jeg.
Hvad siger I, gutter?
At Gyldendal i deres app beskrivelse skyder skylden for deres dyre ebooks på Apples 30% gebyr. De kunne jo bare sælge DRM fri PDFer på deres hjemmeside og derved behandle kunderne rimeligt samtidigt med at de fik hele kagen selv. Det er helt urimeligt at tage fuld pris for en bog, der ikke har samme holdbarhed som en trykt bog.
nope.avi var starten på en lang række af ordentlige videoer.
nope.avi var starten på en lang række af ordentlige videoer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.