mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
qw_freak (8058) skrev:Altså afstedkomme en ukontrollabel nuklear fisson?
Jeps, det kan blive varmt, og så bliver det koldt. Der er ikke materiale nok i den til at opnå critical mass, som er det der skal til for at sige bang :)
ja altså, nu er jeg ikke den der har set på flest skræv i verden.....men jeg da set en 4 stykker, og de var godt nok pænere end dem der.
http://i51.tinypic.com/30xkh90.jpg
Hva sker der for den enorme dusk i toppen? De hår må være flere centimeter lange :nn
edit:
I får sgu lige en mere, bare for god ordens skyld:
http://i51.tinypic.com/smbxox.png
Jeg ville sgu være ræd, hvis jeg kom i nærkontakt med sådan en ;<
Hva sker der for den enorme dusk i toppen? De hår må være flere centimeter lange :nn
edit:
I får sgu lige en mere, bare for god ordens skyld:
http://i51.tinypic.com/smbxox.png
Jeg ville sgu være ræd, hvis jeg kom i nærkontakt med sådan en ;<
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1519066.ece skrev:Jeg vil ikke her forholde mig til artiklen
NEJ jeg vil forholde mig til de mange MANGE stavefejl som EB laver i deres indlæg. Det er til at BRÆKKE sig over efterhånden. Er EBs skribenter virkeligt så småt begavede og analfebetiskes, at man ikke længere kan forvente korrekt stavning ??????? Her gik jeg og troede at BT og TV2 News var de værste... men NEJ for fanden da. EB tager førstepladsen!!!!!! Mend=men... ET= DET.... Dyrere = dyrerer... Dette er blot 3 fejl i en artikel. Går man de øvrige igennem, er fejlene lige så høje og enkelte gange endu højere end her. Tag jeg sammen EB for faen da !!!!!!
DiZaster (8082) skrev:Japans leder: - Hvad helvede sker der?
Såre simpelt. I har skrevet "fund" mere end 8 gange...
... at jeg ikke fatter en bjælde af det der fund.
OxxY (8083) skrev:DiZaster (8082) skrev:Japans leder: - Hvad helvede sker der?
Såre simpelt. I har skrevet "fund" mere end 8 gange...
... at jeg ikke fatter en bjælde af det der fund.
I gamle dage, tilbage til dengang, hvor Macs havde skærm og computer separeret, fandtes et spil. Det spil - hed SIM CITY!
Når man i Sim City skrev 'fund' (penge på engelsk) fik man flere penge. Skrev man 'fund' for meget, så blev man udsat for katastrofer (jordskælv, tornadoer ...).
Nej nej, det var en kommentar til din "evil ppl"
"Realistic ppl"
Selvom jeg nok tror du fattede den men nu tager pis på mig.. Men se, jeg hopper i alligevel, og ser hvad der sker ;)
"Realistic ppl"
Selvom jeg nok tror du fattede den men nu tager pis på mig.. Men se, jeg hopper i alligevel, og ser hvad der sker ;)
Hvorfor er det realistisk at aflive en kat, hvis den får sukkersyge? Hvis man opgiver dyret bare fordi der kommer til at være flere udgifter på den, end man lige regnede med, så burde man slet ikke have anskaffet sig det til at starte med.
Man afliver jo heller ikke mennesker med sukkersyge ._.
Man afliver jo heller ikke mennesker med sukkersyge ._.
Mennesker med sukkersyge kan klare sig selv.
En kat der skal stikkes 2 gange om dagen må siges at få et betydeligt dårligere liv og ejeren lige så. Ejeren kan jo aldrig få den passet eller tage nogen steder uden den igen. Det virker ikke realistisk på mig.
Jeg er så heller ikke et kattemenneske.
En kat der skal stikkes 2 gange om dagen må siges at få et betydeligt dårligere liv og ejeren lige så. Ejeren kan jo aldrig få den passet eller tage nogen steder uden den igen. Det virker ikke realistisk på mig.
fjols (8098) skrev:Mennesker med sukkersyge kan klare sig selv.
Mhm, men hvad med folk der får handicappede børn? Barnet kan jo så heller ikke klare sig selv. Men man afliver det jo ikke ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.