mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
It's amazing how the the human mind does not process the the fact I used the the word "the" twice each time in this sentence
Kammerat:
" og med min 1g/1g forbindelse er det jo lidt fladt med en elendig router.."
Han har en gammel 100mbit router fra trendnet.
1g/1g
...
" og med min 1g/1g forbindelse er det jo lidt fladt med en elendig router.."
Han har en gammel 100mbit router fra trendnet.
1g/1g
...
...
At værten og resten af Basta holdet på TV2 kan være så fandens dumme..
Tænker specifikt på programmet i aftes omkring CO2 Neutral Taxa..
MiniatureZeus (6259) skrev:...
En af mine venner på statskunskab har netop haft en kæmpe metodisk diskussion med ham, der netop udviklede sig til et skænderi.
De skulle vist ikke være helt skarpe...
Det står så dårligt på Skats side, så det er svært at vide om man skal angive sit daglige eller årlige transport.
100.000km om året er stadig meget, men trods alt en del mere realistisk.
Det står så dårligt på Skats side, så det er svært at vide om man skal angive sit daglige eller årlige transport.
Jakob Jakobsen (6267) skrev:#65
Hrm, sidst jeg tjekkede var der da en lille lommeregner og alt muligt der hjalp en med at sætte det rigtige beløb, har de lavet det om?
OxxY (6268) skrev:gner og alt muligt der hjalp en med at sætte det rigtige beløb, har de lavet det om?
Synes ikke der var nogen hjælp sidste gang jeg brugte det, men nu er det et par år siden jeg har kunne fratrække min kørsel.
markjensen (6272) skrev:Zeus: Er det klippet fra (Australia's Next?) Top Model?
Nej det er postet i den forkerte tråd!
røvskæg (6277) skrev:Hvorfra ?
f.eks. bærbare apparater, så hvis man har bestemte sokker på lader de op når man går på uldtæpper :D?
OT:
http://www.funvid.eu/index.php?page=videos&sec...
OxxY (6268) skrev:Hrm, sidst jeg tjekkede var der da en lille lommeregner og alt muligt der hjalp en med at sætte det rigtige beløb, har de lavet det om?
Den er der stadig.
pixel (6282) skrev:Folk der ikke kan se, hvornår billedformatet på deres TV skal indstilles til 16:9 og 4:3.
Giver dig helt ret, men det er min opfattelse at nogen foretrækker at udnytte skærmens areal 100% frem for at hjulene på bilerne er runde.
Cutscenes med ingame grafik i Fable 3 er SÅ grimt.
det lagger, er pixelleret. Ghosting...
Men det gør intet :D den musiske del i spillet er så genialt. Som altid
det lagger, er pixelleret. Ghosting...
Men det gør intet :D den musiske del i spillet er så genialt. Som altid
...Een ting dog. de valg man får stillet.
Nu skal jeg fx underskrive noget. de eneste valg jeg får er "Sign" eller "Insult" :S
Hvor er "Jeg underskriver ikke for det ville være at gå bagom kongen, jeg snakker sku lige med ham"
^^
Nu skal jeg fx underskrive noget. de eneste valg jeg får er "Sign" eller "Insult" :S
Hvor er "Jeg underskriver ikke for det ville være at gå bagom kongen, jeg snakker sku lige med ham"
^^
blikket folk gir mig når jeg fortæller dem min far ikke ved hvor hans tommelfinger er.
:D
Han mistede den under en arbejdsulykke. ( sammen med alle fingre på hans højre hånd ) men da de sku finde dem så de kunne sys på. kunne de ikke finde tommelfingeren :D
Jeg kan huske da vi var børn og han ville skræmme os. Såå havde han en æske med et hul i bunden. der stak han en finger ind. smurte lidt ketchup på. og viste den så frem som "den finger han mangler" :D
:D
Han mistede den under en arbejdsulykke. ( sammen med alle fingre på hans højre hånd ) men da de sku finde dem så de kunne sys på. kunne de ikke finde tommelfingeren :D
Jeg kan huske da vi var børn og han ville skræmme os. Såå havde han en æske med et hul i bunden. der stak han en finger ind. smurte lidt ketchup på. og viste den så frem som "den finger han mangler" :D
http://beep.tv2.dk/entry.php/id-387767.html HTC appstore, applestyle?
"Oh hai, Ja nu skal du hører.. Hvis dine ansatte er gift. og dennes kone/mand også bliver mediebeskattet. Så skal de kun betale det halve, dvs 1500kr pr mand istedet for 3000.
Ja det er en halvering. er i ikke glade?
Og jo, det er rigtigt at i nu skal undersøges jeres ansattes privatliv for at tjekke om deres samlever betaler multimedieskat. Men hey, det er da kun en bagatel"
Sagde SKAT -.-
De river den ene nye ide ud af røven efter den anden :S
Ja det er en halvering. er i ikke glade?
Og jo, det er rigtigt at i nu skal undersøges jeres ansattes privatliv for at tjekke om deres samlever betaler multimedieskat. Men hey, det er da kun en bagatel"
Sagde SKAT -.-
De river den ene nye ide ud af røven efter den anden :S
SlettetBruger (6292) skrev:Og jo, det er rigtigt at i nu skal undersøges jeres ansattes privatliv for at tjekke om deres samlever betaler multimedieskat. Men hey, det er da kun en bagatel"
Øhm, kom ind i kampen?
SKAT ved allerede alt om dig, så det gør ikke en forskel. Det er ikke virksomheden, men SKAT, der angiver, om du skal betale fuld, halv eller ingen multimedieskat.
Hvis du er bange for ovenstående, så mangler du enten en større sølvpapirshat eller generel oplysning om det samfund, som vi lever i. SKAT har adgang til langt, laaaangt mere private detaljer om dit privatliv.
Buhu!
Det er ikke hvad vores økonomichef siger...
De administrative opgaver ligger alt sammen hos virksomhederne.
Og det har ikke noget med privatlivssnageri eller sølvpapirshatte at gøre. Det har noget at gøre med at det er retarderet :D
De administrative opgaver ligger alt sammen hos virksomhederne.
Og det har ikke noget med privatlivssnageri eller sølvpapirshatte at gøre. Det har noget at gøre med at det er retarderet :D
doh09 (6280) skrev:
http://www.funvid.eu/index.php?page=videos&sec...
Spørgsmål:
Er det her: "Tråden for klamme videor med katte der laver ting som vi kan måbe over fordi de kan mjave og slå til en fjerbold".=?????
Svar:
Nej
At finanslovsforhandlingerne nu er vedtaget, med den ændring at ægtefæller nu ikke længere begge to skal betale fuld multimedieskat hvis de begge to har adgang til en arbejds computer hjemmefra.
Det er da en unfair favorisering af ægtefæller, hvorfor skal de have lov til at betale mindre for et produkt end de som lever alene ?
Hvornår får vi samme favorisering af dem som bor alene, så de kommer til at betale halv pris per person i forhold til par der bor sammen, for præcis samme produkt ?
Multimedieskatten er forfejlet, den skal da enten fjernes eller gælde ens for alle.
Det er da en unfair favorisering af ægtefæller, hvorfor skal de have lov til at betale mindre for et produkt end de som lever alene ?
Hvornår får vi samme favorisering af dem som bor alene, så de kommer til at betale halv pris per person i forhold til par der bor sammen, for præcis samme produkt ?
Multimedieskatten er forfejlet, den skal da enten fjernes eller gælde ens for alle.
#6297: Ved ikke rigtig hvad det koster, men hvis du kan få hende til at skifte navn(!), er hende her måske en mulighed:)
Edit: http://wiki.answers.com/Q/What_does_a_mail_order_b...
Edit: http://wiki.answers.com/Q/What_does_a_mail_order_b...
Damn, glemte linket: http://www.elenasmodels.com/index.php?ap=5757568
AUTUMN 1967
GD Searle approaches eminent biochemist Dr Harry Waisman, director of the University of Wisconsin's Joseph P Kennedy Jr Memorial Laboratory of Mental Retardation Research and a respected expert in the toxicity of phenylalanine (which comprises 50 per cent of the aspartame formula), to conduct a study of the effects of aspartame on primates. Of seven monkeys fed aspartame mixed with milk, one dies and five others have grand mal epileptic seizures.
SPRING 1971
Dr John Olney, professor of neuropathology and psychiatry at Washington University in St Louis School of Medicine, whose research into the neurotoxic food additive monosodium glutamate (MSG, a chemical cousin of aspartame) was responsible for having it removed from baby foods, informs Searle that his studies show that aspartic acid, one of the main constituents of aspartame, causes holes in the brains of infant mice. One of Searle's researchers, Ann Reynolds, confirms Olney's findings in a similar study.
FEBRUARY 1973
Searle applies for FDA approval and submits over 100 studies it claims support aspartame's safety. Neither the dead monkeys nor the mice with holes in their brains are included in the submission.
Searl er opfinderen af aspartam
Aspartam var oprindeligt listet som kemisk våben hos Pentagon. Og var banlyst hos FDA, indtil politikere skubbede på. Sikkert fordi at Aspartam, ligesom tobak er godt for økonomien.
<3
GD Searle approaches eminent biochemist Dr Harry Waisman, director of the University of Wisconsin's Joseph P Kennedy Jr Memorial Laboratory of Mental Retardation Research and a respected expert in the toxicity of phenylalanine (which comprises 50 per cent of the aspartame formula), to conduct a study of the effects of aspartame on primates. Of seven monkeys fed aspartame mixed with milk, one dies and five others have grand mal epileptic seizures.
SPRING 1971
Dr John Olney, professor of neuropathology and psychiatry at Washington University in St Louis School of Medicine, whose research into the neurotoxic food additive monosodium glutamate (MSG, a chemical cousin of aspartame) was responsible for having it removed from baby foods, informs Searle that his studies show that aspartic acid, one of the main constituents of aspartame, causes holes in the brains of infant mice. One of Searle's researchers, Ann Reynolds, confirms Olney's findings in a similar study.
FEBRUARY 1973
Searle applies for FDA approval and submits over 100 studies it claims support aspartame's safety. Neither the dead monkeys nor the mice with holes in their brains are included in the submission.
Searl er opfinderen af aspartam
Aspartam var oprindeligt listet som kemisk våben hos Pentagon. Og var banlyst hos FDA, indtil politikere skubbede på. Sikkert fordi at Aspartam, ligesom tobak er godt for økonomien.
<3
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.