mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
MiniatureZeus (6200) skrev:http://twitpic.com/31n92z/full NSFA!
Noter:
1. nr 2 mand fra højre ( hvis man tæller ham der sidder alene omme bag ved med?.. WTF ) har møgbeskidte RØDE sko på
2. Ceiling cat!
3. en kvinde...
4. Produkt placement... Den der Squash står perfekt i kameravinkel.
NSFW = Not Safe For Work.vandfarve (6202) skrev:NSFA = Not Safe For Arbejde?
Nu skal vi ikke blande sprogene mere, end de allerede er.
#..07 Det er hele 4000 og måneden ikke om ugen. Det er jo langt under mindstelønen.
Hiv da en dagpengemodtager ind i stedet.
Hiv da en dagpengemodtager ind i stedet.
Androids opdateringssystem. Man kan enten vælge mellem fuld automatisk opdatering eller at man skal ind og klikke på alle programmerne enkeltvis opdatere dem.
Det er komplet idiotisk. Hvorfor ikke lave det sådan at man kan vælge at køre alle opdateringerne på én gang, når man selv vil, ligesom på iPhonen?
Resultat: LauncherPro kørte automatisk opdatering på vej hjem i S-Toget. Siden har jeg ikke kunnet få kontakt med telefonen. Fandme godt at jeg ikke havde brug for telefonen...
Det er komplet idiotisk. Hvorfor ikke lave det sådan at man kan vælge at køre alle opdateringerne på én gang, når man selv vil, ligesom på iPhonen?
Resultat: LauncherPro kørte automatisk opdatering på vej hjem i S-Toget. Siden har jeg ikke kunnet få kontakt med telefonen. Fandme godt at jeg ikke havde brug for telefonen...
#6211:
Hos mig fungerer det sådan at jeg kan vælge hvilke programmer der skal opdatere automatisk.
Derudover har jeg en "Opdater Alle" knap hvis der er mere end én opdatering.
Der var noget der først kom i 2.2, men det troede jeg da også at du efterhånden havde fået. Hvis ikke du har det giver jeg dig ret. Det var voldsomt irriterende skulle bruge 3 klik på hver eneste opdatering, og det fik mig til at slette flere programmer fordi jeg ikke gad at opdatere dem hele tiden.
Hos mig fungerer det sådan at jeg kan vælge hvilke programmer der skal opdatere automatisk.
Derudover har jeg en "Opdater Alle" knap hvis der er mere end én opdatering.
Der var noget der først kom i 2.2, men det troede jeg da også at du efterhånden havde fået. Hvis ikke du har det giver jeg dig ret. Det var voldsomt irriterende skulle bruge 3 klik på hver eneste opdatering, og det fik mig til at slette flere programmer fordi jeg ikke gad at opdatere dem hele tiden.
markjensen (6217) skrev:At terracide altid tror at det eneste man kan bruge en computer til er gaming
^^ Når man snakker high end consumer udstyr er der vel heller ikke nogen andre grunde? Skal man tegne osv så er det ikke Radeon eller Geforce man kigger på
SlettetBruger (6219) skrev:^^ Når man snakker high end consumer udstyr er der vel heller ikke nogen andre grunde? Skal man tegne osv så er det ikke Radeon eller Geforce man kigger på
Men når folk taler om ikke-high end, så tror han stadig at alle er interesseret i at spille og skal lige nævne sit eget super seje hardware der sluger strøm som jeg sluger sæd.
Der findes vel designere der bruger normale grafikkort? (jeg ved det ikke, men jeg kunne forestille mig at det ikke altid er relevant med prof. 3d-renderer-pixar&friends-grafikkort)
OxxY (6223) skrev:Slikkelap...
"Dental dam" er da ikke noget specielt nyt. Måske er det mintsmagen?
Tja hvorfor ikke, hvis man alligevel skal undvære smagen af kvinden kan man vel ligesågodt made det smage af mint.
heh meget sjovt.
I Safari på mac er bolden meget hurtigere i HTML5 delen end i flash delen som desuden også lagger når den skal starter.
Der står dog også, at der er kendte bugs i safari 5.
Er nu ret sjovt lavet.
I Safari på mac er bolden meget hurtigere i HTML5 delen end i flash delen som desuden også lagger når den skal starter.
Der står dog også, at der er kendte bugs i safari 5.
Er nu ret sjovt lavet.
"You know what they say about the iPhone 4?
once you go black you never go back... because you don't have that option"
xD
once you go black you never go back... because you don't have that option"
xD
...Der iøvrigt synes det er belastende jeg skal betale x10 for sokker fordi det skal være med tæer... hvorfor skal de være så fucking dyre? hvor meget længere tager det en gennemsnitlig kinesisk ungarbejder at sy tær?
SlettetBruger (6234) skrev:...Der iøvrigt synes det er belastende jeg skal betale x10 for sokker fordi det skal være med tæer... hvorfor skal de være så fucking dyre? hvor meget længere tager det en gennemsnitlig kinesisk ungarbejder at sy tær?
Udbud og efterspørgsel.
Du køber dem, gør du ikke? :)
Anders Feder (6236) skrev:Tysk dreng spiller et spil hvor slutbossen er en kæmpestor æske Solgryn.
Meeeget underligt, ligner også at den figur man spiller er den grønne drage fra bubble bobble?
Da jeg cyklede hjem fra eksamen i dag skulle jeg lige se om jeg kørte den rigtige vej. Jeg hører at der er en der står og råber, men tænker ikke videre over det. Da jeg hører at han truer med at skyde med sin AK47, kigger jeg op og ser at der står en i en lejlighed og peger et våben mod mig. Og så cykler jeg hjem... :S
markjensen (6239) skrev:Da jeg cyklede hjem fra eksamen i dag skulle jeg lige se om jeg kørte den rigtige vej. Jeg hører at der er en der står og råber, men tænker ikke videre over det. Da jeg hører at han truer med at skyde med sin AK47, kigger jeg op og ser at der står en i en lejlighed og peger et våben mod mig. Og så cykler jeg hjem... :S
Så er det man melder det til politiet...!!!
hvad hvis det er et skarpladt våben som manden skyder en anden uskyldig med senere som stopper op ligesom du gjorde...?
- Der findes mange syge mennesker derude
Du har ret, det skulle jeg have gjort. Men jeg havde ingen anelse om hvordan jeg skulle reagere (det hjalp heller ikke at jeg havde siddet i 4 timer og løst logik-opgaver). Det var først da jeg var på vej videre, at jeg fattede hvad der egentlig var sket. Og jeg kan ikke huske hvilken lejlighed det var :(.
Jeg kan godt huske vejen, men ikke husnummer. Der er pænt mange lejligheder på den vej og det er første (og sidste) gang jeg kørte den vej :-/. Det er ved Hoffmeyersvej ved Roskildevej. Det kunne godt ligne et område med eh.. mennesker der skal have lidt ekstra hjælp, men jeg er ikke helt sikker. Er der nogen der kender området? Det er ved Frederiksberghallerne.
Synes bare jeg så noget der lignede lidt sådan "her placerer vi lige nogle mennesker der ikke er helt som os andre". Men jeg så nok forkert.
markjensen (6245) skrev:Synes bare jeg så noget der lignede lidt sådan "her placerer vi lige nogle mennesker der ikke er helt som os andre". Men jeg så nok forkert.
På den anden side af roskildevej er der sådan et område, men stadig et underligt sted at vifte med et våben.
Vores "retssamfund" Når over 100 mænd, på meget dårligt grundlag, måske skal afgive deres DNA til undersøgelse.
LINK
LINK
Jeg kan ikke se det store problem der må jeg sige. Det skader dem jo ikke. Hvis man ikke tager meget fejl er det højst sandsynlig mennesker der alligevel er på kant med loven. Så er det kun godt at deres DNA ligger i databasen til en anden gang ^^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.