mboost-dp1
Temperatur i Danmark
Fredericia 27°C og solen er først kommet rundt til mit vindue for en halv time siden. Så jeg runder nok 35°C indendørs i dag.
Hvorfor skal der altid være så forbandet varmt, bare fordi der er sommer?
Når der er koldt, så kan vi bare tage mere tøj på. Når der er seriøst koldt, så kan vi bare tage vildt meget tøj på.
Når der er varmt, så kan vi tage tøj af, til en vis grænse, for når vi bevæger os rundt mellem andre mennesker, skader det jo ikke at være anstændigt klædt, men selv hvis vi bare kunne smide det hele, så ville det ikke ændre på at det stadigt ville være helt ulideligt varmt.
Og så er der først mindre varmt nok, til at det er muligt at sove, engang efter midnat.
Fuck hvor jeg hader sommeren!
Når der er koldt, så kan vi bare tage mere tøj på. Når der er seriøst koldt, så kan vi bare tage vildt meget tøj på.
Når der er varmt, så kan vi tage tøj af, til en vis grænse, for når vi bevæger os rundt mellem andre mennesker, skader det jo ikke at være anstændigt klædt, men selv hvis vi bare kunne smide det hele, så ville det ikke ændre på at det stadigt ville være helt ulideligt varmt.
Og så er der først mindre varmt nok, til at det er muligt at sove, engang efter midnat.
Fuck hvor jeg hader sommeren!
Termometeret er på nuværende tidspunkt for langt væk fra mig, men det var vist oppe på 31 grader i skyggen her tidligere.
Damn hvor er det varmt.
Det var vidst lige så varmt igår, og der var man _nødt_ til at gå ud, fordi der var det der "rock under broen"-pjat her i Middelfart. Dem, der ikke lå på stribe inde hos samaritten, havde en kæp i øret udenfor.
Er bange for, at jeg fik lidt farve. Pis.
Damn hvor er det varmt.
Det var vidst lige så varmt igår, og der var man _nødt_ til at gå ud, fordi der var det der "rock under broen"-pjat her i Middelfart. Dem, der ikke lå på stribe inde hos samaritten, havde en kæp i øret udenfor.
Er bange for, at jeg fik lidt farve. Pis.
33 grader i skyggen og luftfugtlighed 62% her i Montreal, Canada - før jeg startede aircon anlægget.
Ved ikke hvor varmt det er i skyggen her i Nørre Aaby på Nordvestfyn, men der er knap 31°C her i stuen, den bærbare er godt 50°C og på vej ned efter at have set et par ST:TNG afsnit.
Katten har fundet et sted bag sengen som faktisk føles køligt, har smidt termometeret derned og vender tilbage..
Katten har fundet et sted bag sengen som faktisk føles køligt, har smidt termometeret derned og vender tilbage..
Har lige fået fri. Det var som at få et slag i hovedet da jeg kom ud på gaden. Vi har heldigvis air conditioning på kontoret.
Ved ikke hvor varmt her er herhjemme. Mit eneste termometer siger 59°C, men det sidder også ved CPU'en og køleren kører ikke.
Ved ikke hvor varmt her er herhjemme. Mit eneste termometer siger 59°C, men det sidder også ved CPU'en og køleren kører ikke.
hehe. Det hører jeg skam flere gange dagligt. Min søn (8mndr) elsker det.
"Jeg går og hedder Frede - hvad hedder du? Min bror han hedder - Filimus. Jeg elsker frikadeller og sodavand med brus..."
I behøver ikke takke mig for at I nu har dén på hjernen de næste par timer ;)
"Jeg går og hedder Frede - hvad hedder du? Min bror han hedder - Filimus. Jeg elsker frikadeller og sodavand med brus..."
I behøver ikke takke mig for at I nu har dén på hjernen de næste par timer ;)
Nææ, smut du bare i byen, for det er da ikke sikkert at det er derfor du ikke kan sove. Jeg går ikke i byen, og jeg kan heller ikke sove...
Nææ, smut du bare i byen, for det er da ikke sikkert at det er derfor du ikke kan sove. Jeg går ikke i byen, og jeg kan heller ikke sove...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund