mboost-dp1
Telmore Bredbånd
Hej alle testpilotet ved Telmore Bredbånd.
Jeg er også som en af de heldige der blev udvalgt som testpilot, heldig eller heldig er vel så meget sagt.
Jeg skulle på d. 3 i denne månede og har da ikke været på i nu dog, har skrevet med supporterne, og han har prøvet en masse, og skrevet hva jeg kunne gøre, og det har lige lidt virket.
Er der andre der er så heldige at deres virker på samme måde som mit
Jeg er også som en af de heldige der blev udvalgt som testpilot, heldig eller heldig er vel så meget sagt.
Jeg skulle på d. 3 i denne månede og har da ikke været på i nu dog, har skrevet med supporterne, og han har prøvet en masse, og skrevet hva jeg kunne gøre, og det har lige lidt virket.
Er der andre der er så heldige at deres virker på samme måde som mit
#1 Jeg har først bestilt mit til den 5. i næste måned da jeg lige havde glemt at afmelde mit webspeed abo.
Jeg er på og det kører fint. Fik af vide at det ville blive aktiveret sidste fredag mellem 8-16.00, så jeg sad jo hele dagen og prøvede... Kl 15.59 virkede det, og har kørt upåklageligt lige siden.
Dog er hastigheden ikke de 2 mbit som lovet, men det er vel meget normalt efterhånden, at den faktiske hastighed ikke lever op til det man "køber"...
Dog er hastigheden ikke de 2 mbit som lovet, men det er vel meget normalt efterhånden, at den faktiske hastighed ikke lever op til det man "køber"...
#3 det kommer an på hvor meget lavere den er. hvis du skal downloade en fol på 1MB skal der flyttes mere end 1MB data over din internetforbindelse.
"http://koksby.dk/index.php?id=overhead" skrev:TCP/IP overhead
Ved TCP/IP (Transmission Control Protocol / Internet Protocol) er der et overhead på minimum 40 byte for hver pakke (20 byte IP + 20 byte TCP). Hver pakke må maksimalt indeholde 1500 bytes (MTU = Maximum Transmission Unit).
Dette giver maksimalt 1460 byte data og minimum 40 byte overhead.
(Dog er der så nogle enkelte halv-seje isp'er der til en hvis grad kompenserer for dette, og egentligt giver mere båndbredde end man betaler for =)
Min forbindelse skulle blive aktiveret i dag, så nu håber jeg der er hul igennem når jeg kommer hjem fra arbejde.
Noget kunne tyde på at der har været rodet med det. Min forbindelse til Cybercity røg igår til midnat selvom dsl linjen stadig kørte. Kunne tyde på at CC cuttede signalet automatisk til midnat ved skiftet til 15/10
Noget kunne tyde på at der har været rodet med det. Min forbindelse til Cybercity røg igår til midnat selvom dsl linjen stadig kørte. Kunne tyde på at CC cuttede signalet automatisk til midnat ved skiftet til 15/10
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund