mboost-dp1

TDC Webspeed

Gå til bund
Gravatar #1 - themuss
24. mar. 2007 07:26
Så sidder man og læser, at der kommer nye priser fra 1ste april... Og det er jo dejligt at man kan komme til at betale mindre end 594,- for sin 4/1mbit (eller hvad)....

(jeg må indrømme jeg ikke har fået taget mig sammen til at hoppe på adsl2+ vognen hos fullrate med 5/2mbit til 389,-)

Nå, men så går man på deres side for at se, hvad priserne bliver efter 1ste april... Og mit produkt er ikke på listen...

Nu er den "største" forbindelse en 8064/512kbit.... og den næste en 4096/512... 1Mbit upload dør åbenbart ud. (ville 8192kbit ikke være mere "naturligt" end 8064kbit, forresten?)

Jeg ringede til dem og fik det bekræftet af en eller anden tåbe i deres salgsafdeling.

... Folk kan jo kigge på de nye Webspeed-priser her: http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_w...

Jeg synes bare lige jeg ville smide et indlæg om det til generel info.

Fullrate here we come!
Gravatar #2 - Scotty
24. mar. 2007 10:32
Hvad med cph-metronet.dk? De er rimelige i deres priser, levere inden for 1½ uge
Gravatar #3 - trylleklovn
24. mar. 2007 11:19
Altså.. Nu finder jeg det lidt underligt med webspeed priserne, skal de være dyrere bare fordi der står TDC på?

WebSpeed er jo internet over kabeltv-modem, korrekt?
Dette koster, hos næsten alle andre lokale udbydere, MEGET mindre end rigtig adsl, fordi det ikke er det samme produkt. Men hos TDC så koster det næsten det samme?

Det virker som om de bare sætter priserne tæt på det samme "fordi det er folk vant til" ..

Og det værste er jo at der ikke er noget konkurrence, fordi de er den eneste udbyder på de kabeltv-netværk i de respektive byer. Her i Nakskov har vi Arrownet, og ja, det er noget billigere, men man betaler (ligesom med stofanet) også for kvaliteten. Er WebSpeed bedre? Eller har det samme lousy kvalitet?

Jeg betaler hellere for en god CyberCity forbindelse.
Gravatar #4 - jeldtoft
24. mar. 2007 14:58
Mit webspeed blev opgraderet i onsdags. Så de er godt igang.
Gravatar #5 - amokk
24. mar. 2007 16:12
umiddelbart tvivler jeg på at TDC uden videre kan sætte din hastighed på upload ned fra 1 Mbit til 512 Kbit, uden at have orienteret dig om det først - prøv at nærlæse vilkårene eller noget, det svarer jo til man som arbejdsgiver siger "vi kan desværrre ikke give dig samme løn som du plejer at få" - hvilket svarer til en opsigelse, og det skal varsles 3-6 mdr før, alt efter kontrakt
Gravatar #6 - themuss
24. mar. 2007 20:03
#4 Fik du overhovedet fat i, hvad problemet er?

Har du fået opgraderet din 4/1mbit og i så fald til hvad og hvad er prisen på det produkt?

#5 Jeg har også tænkt mig at opsige forbindelse med en dags varsel og så har de bare at æde den når de har nedlagt mit produkt...

Jeg er allerede i gang med at skifte til fullrate.
Gravatar #7 - amokk
24. mar. 2007 20:27
#6 jeg er ret sikker på at de er bundet til at levere den købte service i en periode som står angivet i kontrakten, som værende deres opsigelsesfrist
Gravatar #8 - themuss
24. mar. 2007 20:35
De kan opsige mig med én dags varsel. Og jeg kan sige op med en "periodes" varsel.. Som er 4x3 måneder på et år og jeg er ikke lige klar over hvor langt jeg er inde i en periode pt.

Men jeg vil bare opsiges.
Gravatar #9 - themuss
29. mar. 2007 15:02
Nå men for lige at vende tilbage, så har jeg d.d. fået brev fra TDC Kabel om at min linie bliver konverteret til en 8064/512kbit per 1ste maj og at jeg kan opsige den frem til 16ende april med fjorten dages varsel.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login