mboost-dp1
TDC ADSL hastigheder
Okay. Utroligt. Jeg var lige på vej ind på newz.dk for at oprette en tråd om status på folks hastigheder, idet jeg selv undrede mig. Kan se jeg slipper. Ville da være dejligt hvis folk lige løbende ville smide en besked, når deres net er blevet opgraderet, så man kan se om, om man er den eneste, der mangler :P
hmmm... Min webspeed (ikke efter eget valg, men kunne ikke få andet), blev opgraderet fra 4 til 8 Mbit omkring den 23., men brevet der sagde at de ville opgradere den i dag, kom først her i sidste uge.
Det skal så lige tilføjes at de ikke helt har begrænset den til 8 Mbit, da jeg kan hente stabilt med 1005 kB/s, hvilket min m0n0wall mener svare til ca. 8,5 Mbit/s (med overhead og det hele).
Det skal så lige tilføjes at de ikke helt har begrænset den til 8 Mbit, da jeg kan hente stabilt med 1005 kB/s, hvilket min m0n0wall mener svare til ca. 8,5 Mbit/s (med overhead og det hele).
Det ville være fint med mig, om de bare kunne holde hastigheden stabil. Det var sgu ikke en yoyo jeg bestilte, dengang for over et år siden...
Der har lige været to TDC mænd i 1½ time for at lave opgradere vores SurfBoard.... Vi havde ikke engang bestilt dem... :P Anyways så fik den ene lige set på et par nyheder her på newz mens de var her :P (hvis du læser dette, så glemte du også en udemærket skrutrækker :P) Men tror sq vi snart skal skifte...
Btw så virkede det og vi har en FTW 386/128mbit forbindelse!!! :P
Btw så virkede det og vi har en FTW 386/128mbit forbindelse!!! :P
Fra TDC's supportchat:
"Pr. 1. april 2007 ændrer TDC hastigheder og priser for TDC Bredbånd. Bemærk at der går lidt tid før alle er opgraderet. Vi satser på at alle er opgraderet pr. 1 maj 2007."
"Pr. 1. april 2007 ændrer TDC hastigheder og priser for TDC Bredbånd. Bemærk at der går lidt tid før alle er opgraderet. Vi satser på at alle er opgraderet pr. 1 maj 2007."
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund