mboost-dp1

Tanker om opførsel, indenfor communities

Gå til bund
Gravatar #1 - Corholio
7. jul. 2007 11:48
Hej newz.dk folks',

jeg sad og så lidt Google TechTalks, og faldt over denne video, der omhandler at strukturere og få mest ud af et open source projekt.

Link: http://video.google.com/videoplay?docid=-421601196...

Varighed: 55 minutter (ca. 45 minutter uden Q & A)

Jeg så visse paralleller til newz.dk's diskussion forums, og tænkte at i måske havde lyst til at se den.

Under alle omstændigheder ser jeg visse problemer i at, der på det seneste, diskussioner har taget en meget barnlig og kritisk drejning, som resulterer i mudderkastning mv. Det kan især kædes til salgstråde med manglende information, eller personlig marketing for websites etc.

Men, det er jo bare mine 0.02$, og jeg tænkte jeg gerne ville have jeres input og tanker omkring emnet.
Gravatar #2 - warren
7. jul. 2007 12:37
Er du ikke selv lidt barnlig når du skriver, det er bare mine 0.02$ - ville tage dig mere seriøst, hvis du nu skrev 5 cents. :-)
Gravatar #3 - Mozez
7. jul. 2007 12:43
Du kender ikke udtrykket Just my two cents?
Gravatar #4 - bugger
7. jul. 2007 13:54
nazi
Gravatar #5 - jeldtoft
7. jul. 2007 17:15
Er det ikke mere korrekt at skrive "2¢"
Gravatar #6 - Simm
7. jul. 2007 18:39
#1: Interessant tråd. Jeg havde ikke tålmodighed til at se hele videoen igennem. Men du har helt ret i at nogle typer i fora tit opfører sig som om de ejer hele verden og jorder alle der træder et skridt forkert. Det kan være på Newz, Youtube, i diverse blogs, chats - ja faktisk alle steder hvor brugere har mulighed for at kommunikere med hinanden.

At de selvhævdende typer ikke tager sig af hvad deres ord betyder for dem de "angriber" skyldes jo nok at det basalt set blot er tekst på en skærm, men de glemmer ofte at der sidder folk bagved, som måske tager de ord de får slynget i hovedet, mere alvorligt end "angriberen" kunne forvente. Men bare det at folk kalder hinanden skældsord kan virkelig pisse mig af, jeg mener man skal behandle hinanden med samme respekt som hvis det var en person man stod overfor IRL (selv der kan visse folk have problemer med respekten, men det er nok de samme folk der sviner andre til på nettet).
Gravatar #7 - Mort
8. jul. 2007 07:05
#5: Nej da, så kan man jo ikke se om det er euro cents eller dollar cents.
Gravatar #8 - themuss
8. jul. 2007 08:00
KÆFT hvor latterligt mand!

( ;) )
Gravatar #9 - fidomuh
8. jul. 2007 11:18

Det jo ogsaa ligemeget for udtrykket..

Hvad der IKKE er ligemeget, er at jeg ikke kan finde det tegn paa mit keyboard.. $ == easy :D
Gravatar #10 - Spiderboy
8. jul. 2007 17:01
Google er din ven. :-)

http://tlt.psu.edu/suggestions/international/accen...
(du er macbruger så vidt jeg husker)
Gravatar #11 - fidomuh
8. jul. 2007 17:17

Freak :D

¢ƒ
Gravatar #12 - cjoey
8. jul. 2007 21:53
Er denne tråd ikke fuldstændig cykelskur :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login