mboost-dp1

SurfTown - Send en mail ved emailproblemer?!?!?!??!?

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
21. feb. 2007 12:21
En af mine bekendte har et mailhotel hos Surftown. Nu har han mistet sit kodeord til sin emailkonto og papirene som indeholder kodeordet til SurfTowns hjemmeside er også væk. For at få adgang til deres support skal man enten bruge en email hvilket jo er et problem eller en kode som står på de oprindelige papirer som også er et problem.
Så ringer man til SurfTown og beder om at få tilsendt brugernavn og kodeord til deres hjemmeside. Men nej sådan fungerer det ikke hos SurfTown. Man skal sende en email fordi man skal betale for at få de oplysninger tilsendt på ny. Nu ligger problemet jo i at manden ikke kan få adgang til sin EMAIL!!!!
Fjolset hos JerkTown, som forresten smed røret på to gange fordi han åbenbart er frustreret over hans inhabilitet til at se problemet, hedder Morten. Morten - lyt nu godt efter: DU ER ET FÆ!!!
Så ringer man op til bogholderiet og ja selvfølgelig kan vi da hjælpe.
Gravatar #2 - buch
21. feb. 2007 12:26
Hvordan smider man røret på 2 gange?

Kundeservice: Fuck han er en nar, jeg ligger lige på. Ej nu førtrød jeg det, jeg ringer lige op for at smide røret på igen ;)?
Gravatar #3 - svappe
21. feb. 2007 12:32
#1 Dreadnought
Ja det at lave fejl er menneskeligt, gud forbyde nogle af fejle!

Hvorfor fare sådan op om et problem der tilsyneladende blev løst? - Du kan ikke forvente at den person du har snakket med har kompetencer inden for alle områder.

At hans reaktion er at knalde røret på, kunne måske hænge sammen med den valgte formulering og toneleje, som jeg jævnt kunne forstille mig ikke benyttede sig af høflig tiltale, men nærmere kommando form...

Træk vejret og glæd dig over at du kun skulle bruge en brøkdel af dit liv på det. Og at han måske enddog har lært noget....
Gravatar #4 - BurningShadow
21. feb. 2007 12:56
Hvis din "bekendte" har samme attitude som dig, så ville jeg også klappe røret på.
Pas dog på dine ting (eller bed din "bekendte" om at passe på sine ting...), så sker den slags ikke.
Gravatar #5 - milandt
21. feb. 2007 14:59
Når man opretter sig som kunde skal man angive en email adresse.. måske kunne han sende en mail fra denne adresse?

Om ikke andet skulle det også være forholdsvist hurtigt at oprette en GMail.. det bliver han nok også gladere for i længden.

Til sidst, i stedet for at sidde her og flame SurfTown, kunne du gøre den ven en tjeneste og sende den email for ham :)
Gravatar #6 - Dreadnought
21. feb. 2007 23:35
#2 Jeg ringede op igen.

#3 Hvis man som telefondame ikke har kompetence til at svare på et spørgsmål, så sender man det videre til en der kan. Det ville han ikke. Jeg spurgte ovenikøbet om en anden der kunne hjælpe. Og på intet tidspunkt hævede jeg stemmen eller opførte mig flabet.

#5 Han var så smart at oplyse sin gamle email hos en tidligere internetudbyder. Han tænker lidt med røven en gang imellem.

Men det med at man skal sende en email fra en tilfældig for at få adgang til personlige oplysninger hænger ikke sammen. Derfor var det da klart bedre at ringe og bede dem om at sende et brev med de oplysninger til den adresse som de har i systemet.
Gravatar #7 - trylleklovn
22. feb. 2007 00:15
Af en eller anden grund kan jeg godt forstå at de ikke er 100% forberedt på en situation, som er foresaget af at din kammerat tænker med røven. Helt seriøst tror jeg det er ret sjældent man kommer så langt ud at man har behov for at de fysisk sender en nogle adgangsinformationer.
Gravatar #8 - Cyrack
22. feb. 2007 08:37
trylleklovn:
Hvis man vil have kunder i butikken må man være klar til at klare de fleste. At Dreadnoughts ven tænker med røven er dybest set også deres problem, da de ellers får en sur kunde. Også selv om det ikke er SurfTowns skyld.

De fleste der har arbejdet i en eller anden form for serviceerhver kender vel den umulige kunde, som bare ikke vil fatte noget, eller som er for dum. Enten kan man blive agressiv (som ham telefondamen) eller løse problemet (som de gjorde i regnskabsafdelingen).

At man ikke er 100% forberedt er ikke en undskyldning, en sådan medarbejder burde være i stand til at håndtere uventede situationer bedre og bringe kunden i fokus: dvs. enten løse problemet eller finde andre som kan afhjælpe problemet. Det sidste man gør er at pisse kunden af.
Gravatar #9 - peter_m
22. feb. 2007 10:58
# Dreadnought:
Er du sikker på, at du og din "bekendte" ikke er samme person?
Kan det være, at din "bekendte" var flabet i telefonen?
Har du flere personligheder end de to?
Gravatar #10 - Dreadnought
22. feb. 2007 23:43
Nej Peter. Vi er to personer. Jeg har min egen mailserver stående herhjemme, så jeg har ikke brug foor sådan noget pjat.
Gravatar #11 - BurningShadow
23. feb. 2007 06:15

En af mine bekendte har et mailhotel hos Surftown.
#2 Jeg ringede op igen.
...
Jeg spurgte ovenikøbet om en anden der kunne hjælpe. Og på intet tidspunkt hævede jeg stemmen eller opførte mig flabet.

Jeg har hørt om folk det omtaler sig selv i tredje person, men jeg har aldrig hørt om folk der omtaler andre i første person.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login