mboost-dp1
Super newz.dk Enhancement Suite (SNES) - Så meget bedre!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har lige skippet fem sider i den her tråd, så tilgiv mig hvis det er meldt før.
Muligheden for "Ret indlæg" forsvinder, efter jeg har besøgt en anden side i samme tråd.
Muligheden for "Ret indlæg" forsvinder, efter jeg har besøgt en anden side i samme tråd.
Jeg vil bare lige sige at jeg skrev et indlæg, markerede et bogstav, trykkede strikethroughknappen og så gjorde den det ved det første bogstav i indlægget. Ikke det jeg havde markeret.
Bruger IE på arbejdet så det må være newz' slamkode. Kan det fikeseses med SNES?
Bruger IE på arbejdet så det må være newz' slamkode. Kan det fikeseses med SNES?
Det er en fejl, som jeg ikke har været i stand til at replikere. Deres kode er dog en gammel version af et sæt, som kan findes på nettet. Det burde derfor være lige til, men det har ikke været et stort nok problem for mig til, at jeg gad løse det.
Er det kun mig, der oplever, at raw.github hænger? Det er ikke hver gang, men det sker nogle gange om dagen.
Ved nærmere eftertanke: Nej, man kan ikke kende forskel på tråde, som man aldrig har besøgt før, og tråde, som allerede er læst. Jeg har i hvert fald ikke lagt mærke til nogen forskel.
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at der ligger en del i køen. Alle har lov til selv at lave noget. ;D
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at der ligger en del i køen. Alle har lov til selv at lave noget. ;D
Ang. tidsforskydning, så er der stadig nogle spor som antyder at det ikke virker: http://newz.dk/forum/tagwall/traaden-til-dumme-spo...
Det virker skam i indlægget, men .be&t=6m33s ser lidt underligt..
Alrekr (317) skrev:Ang. tidsforskydning, så er der stadig nogle spor som antyder at det ikke virker: http://newz.dk/forum/tagwall/traaden-til-dumme-spo...
Det ved jeg godt, men jeg har ikke gidet at rette det. :P
youtube.com/watch?v=JMuV4TAcjmo konverteres ikke længere. Det samme gælder denne. Her skal enten [ url ] bruges, eller man skal fjerne udråbstegn (newz.dk parser ikke links med omtalte tegn).
Jeg mener, at tekst bør forblive tekst, da man kan have behov for at vise noget, som ikke skal parses.
Next up:
Mulighed for kun at konvertere et begrænset antal billeder og YouTube-links. Jeg har to tanker:
1. Kun de sidste x billeder/YouTube-links konverteres
2. Kun nye (altså efter #new) konverteres
Jeg mener, at tekst bør forblive tekst, da man kan have behov for at vise noget, som ikke skal parses.
Next up:
Mulighed for kun at konvertere et begrænset antal billeder og YouTube-links. Jeg har to tanker:
1. Kun de sidste x billeder/YouTube-links konverteres
2. Kun nye (altså efter #new) konverteres
Hvad med at loade et billede som man kan klikke på, der så konvertere det pågældende link til video....
Afspil ?
Ved godt det nærmest næsten er ligesom bare at klikke ind på youtube, men aligevel ikke...
EDIT: Begrundelse for ovenstående, os der nogen gange sidder på langsomme pc'er, kan få flip over at den loader 20+ youtube embeds..
Hvad med at loade et billede som man kan klikke på, der så konvertere det pågældende link til video....
Afspil ?
Ved godt det nærmest næsten er ligesom bare at klikke ind på youtube, men aligevel ikke...
EDIT: Begrundelse for ovenstående, os der nogen gange sidder på langsomme pc'er, kan få flip over at den loader 20+ youtube embeds..
OxxY (330) skrev:DarX (329) skrev:#328 flashblock..?
Chrome
Firefox
IE.. åbenbart indbygget i IE8/9 et eller andet sted
Det ødelægger jo hele ideen med at kunne loade dem imbedded på newz :) De skal bare ikke loades alle sammen på EEN gang.
Det synes jeg ikke. Du får bare en placeholder, som du kan klikke på, hvis du vil se videoen. Jeg bruger selv flashblock og det har gjort mit liv så meget bedre.
Daniel-Dane (325) skrev:2. Kun nye (altså efter #new) konverteres
Ovenstående er blevet tilføjet, fordi jeg vil have den. Jeg bruger ikke flashblock, da jeg ikke har behov for en whitelist (når jeg besøger nye sider, gider jeg ikke til at skulle føje hjemmesiden til listen over tilladte hjemmesider) og ej heller gider skulle til at klikke for at se Flash-objekter.
Edit:
Jeg må dog indrømme at være enig med folk i, at flashblock bør benyttes til svage maskiner, hvis man vil have alle links konverteret. Forslaget i #326 er således nedstemt, og folk tilrådes at bruge flashblock.
Jeg har ikke en svag maskine, omend både CPU og GPU er fra AMD. Beklager dybt. Men når man kommer hjem efter en hård arbejdsdag (som om) og åbner 10 newz-tråde fyldt med billeder og youtubegrums så tager det sin tid før browseren svarer igen. Og det hjælper jo ikke at åbne youtube eller wimp ved siden af.
Så jeg stemmer også for en placeholder i stedet for embedded youtube.
Så jeg stemmer også for en placeholder i stedet for embedded youtube.
Jeg har AMD+AMD, men jeg har ikke problemer? (Firefox)
Ditto på mac'en ...
RonRon, det må være noget kludder i dine settings?
Ditto på mac'en ...
RonRon, det må være noget kludder i dine settings?
Så vidt jeg kan se, burde det "bare" være at ændre href i de to shortcut links:
Det "burde" blive samlet op af browseren (uden at jeg har testet det)
<link rel="icon" href="/gfx/newz.dk.favicon.ico" type="image/x-icon" />
<link rel="shortcut icon" href="/gfx/newz.dk.favicon.ico" type="image/x-icon" />
Det "burde" blive samlet op af browseren (uden at jeg har testet det)
fjols (338) skrev:Den her idé er måske umulig, men vil da lige høre om det kan lade sig gøre.
Kan SNES ændre favicon'et på Newz?
Hvis ja, kan man så ændre favicon'et hvis der er ulæste tråde man følger eller hvis der er nye privatbeskeder?
Det kræver, at man står stille på /forum, hvis man vil opdateres med nye indlæg (det kan gøres). Hvis man vil opdateres med nye beskeder, skal siden jævnligt genindlæses, og det gør jeg ikke.
fjols (341) skrev:Min browser står alligevel altid i /forum.
Samme her. Jeg bruger slet ikke forsiden længere. Alting ender jo alligevel i "Nyeste tråde" når en eller anden svamp har et SUPER interessant synspunkt, som snotbollen er nødt til at belemre os andre med. :)
Og hvis man endelig skulle overse en god Railgun nyhed på den konto, så kan man se de sidste nye i venstre side.
Hmm, det er faktisk ikke nødvendigt at være på /forum, men jeg vil alligevel begrænse funktionen til /forum.
[list]
[li]"Genveje" oprettet i toppen, så man hurtigt kan skifte mellem de forskellige fora[/li]
[li]Favicon blinker nu, hvis man bliver på /forum, og der dukker ulæste tråde op [/li]
[/list]
[li]"Genveje" oprettet i toppen, så man hurtigt kan skifte mellem de forskellige fora[/li]
[li]Favicon blinker nu, hvis man bliver på /forum, og der dukker ulæste tråde op [/li]
[/list]
fjols (349) skrev:Man kunne evt. lave det om så det bare skifter ikon og ikke blinker.
Det ville være en lækker indstillingsmulighed i hvert fald :)
Jeg ville elske en "gør noget ved favicon ja/nej" overmenu med
1 blink
2 bare skift
(^ evt. radioknapper istedet for tickboxes)
i stil med "omdan youtube links"
1 ikke i citater
2 kun i ulæste
/beg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.